uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

eli siis vauva syntyy marraskuun alussa tai no LA sillon mutta käynnitetään luultavasti jo reilusti lokakkuun puolella.ja ei sinänsä olisi kiire hake uusia varattuja vaunuja mutta menin miehen ehdotuksesta myymään meidän neidin rattaat pois koska hänen mielestään ne oli hyvä myydä alta pois ja sitten tulee vauvan uudet yhdistelmät meidän neidin 1v 10kk käyttöön ja sit myöhemmin neiti menee seisomalaudalla tai sit pitää ostaa kakkoskä'rryt..

mut se ei ole se ongelma vaan se että mun kaikki rahat meni vuokran yms maksuun ja siis nekin mitkä sain vanhoista rattaista ja nyt miehellä olisin urakko pohjat valmiina kuhan pyytäis ne maksuun pomoltaa(omalta isältään) niin vois käydä hakeen ne uudet.

kiva meinaa olla kotona lasten 1v10kk 4,5v ja 6,5v kaa ja ilman rattaita.meiltä matkaa kauppoihin yms reilu 1km eli tunti menee kun pikku neiti kävelee ja kun on vielä niin pieni 8kg nini väsyy heti.sydämestäkin löyty jotain häikkää eli ei sais rasitta.sitten olen vielä itse rv 26 raskaan joten kanto ei onnistu.ja mies vaan et haettiin sit joskus 1kk päästä.esikoinen aloittaa koulunkin 12pvä ja mun tarvis niin kuin viedä se ja hakea yms sit kaikki kerhot.
kun ei ole enää toista autoa luvuin siitä kun ei ole kauhean pitkä matka kaupoille yms ajattelin et kyl kävellen pääsen ja niin pääsenkin kun toi yks pässi vaan pyytäis ne rahat et pääsen täältä kotoo joskus pois.
viime viikolla kannoin neidin sylissä kun oli kipeä ja terkkariin oli päästävä ja kaiken lisäksi kaatosateessa.

mies ei kestäsi kyl päivääkään jos sillä olis tällästä.ottaa nuppiin et käytin omat rahat elämiseen ja vuokraan yms koska olisin huomenna käynyt rattaat hakemassa vaikka kävellen ilman miestä!ei päästä puistoihin eikä mihkään.

mies kans palstailee joten toivon todella että näkee tämän mitä kirjoitan ja tajuis asiat!olen tästä jo 3 viikkoa ruikuttanut!

JA ANTEEKSI NYT KAIKILLE KENEN MIELESTÄ ON NIIN SEKAVAA, ETTEI PYSTY LUKEEN.EI TARVITSE SITTEN EDES KOMMENTOIDA.VAI LUULETTEKO ETTEN ITSE SITÄ TIEDÄ??
 
ei kukaan jaksa lukea
..noin pitkää sepustusta, jossa ei ole välimerkkejä eli pisteitä ja pilkkuja paikoillaan! en ole äikänope mut kuitenkin pisti silmään ja pahasti!
 
Kamalaa luettavaa
Pitäisiköhän sinun opetella käyttämään kappaleita, pisteitä ja isoja alkukirjaimia, niin saisi kirjoituksesta jotain tolkkua. Ajatus karkasi jo toisen lauseen kohdalla, kun teksti on tuollaista pötköä.
 
no teille jotka ette kykene lukemaan kun on niin kaaaaauhean hankalaa tekstiä niin voin tiivistää:

raskaana oleva nainen + 3 alle kouluikästä lasta eivät pääse liikkumaan ennenkun mies hankkii vaunut, mutta mies ei pidä mitään kiiretta jolloin muun perheen elämä hankaloituu. understand?
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
no teille jotka ette kykene lukemaan kun on niin kaaaaauhean hankalaa tekstiä niin voin tiivistää:

raskaana oleva nainen + 3 alle kouluikästä lasta eivät pääse liikkumaan ennenkun mies hankkii vaunut, mutta mies ei pidä mitään kiiretta jolloin muun perheen elämä hankaloituu. understand?
No ei se nyt niin kaaaaauhean hankalaa ollut, mutta senverran hankalaa, että jätin lukemisen kesken.

Mutta kiitos tiivistämisestä :)
 
Ihan pointtina se että onhan se nyt hyvänen aika tärkeämpää maksaa vuokra kuin käydä hakemassa uudet vaunut!
Katto päänpäällä pitäisi olla aina prioriteetti ykkönen, heti ruoan jälkeen ei mitkään vaunut.

Mutta kieltämättä hankala tilanne.

Eikö teillä ole nyt mitään kärryjä lapselle? Joillakinhan on "aina" käytössä yhdistelmät ja esim sateenvarjorattaat kaupungissa käyntiä varten? Tai matkarattaat erikseen... tai ainakin meillä oli.
 
noh anteeksi jos on sekavaa,mutta kyllä täällä muillakin on aikas sekavat kirjoitukset.etnskin jos yksi lapsi karkaa pihalle,naapuri tulee siitä valittamaan ja toista on pakko pitää sylissä. ihan toi äidinkieli oli 10 lukiossa.mut sitä se teettää nykyään kun kaikkia sano yms lyhennetään.

kun mun piti käydä ne heti lastentarvikkeesta hakemaan kun olen edelliset vienyt matkahuoltoon mutta sovittiin että mä maksan nyt ne mitä piti ja hän sitten hakee ne rattaat.kun saa sellaset 3000e urakka pohjia.mutta kun eipä ole pitänyt mitään kiirettä että pyytäisi ne pomoltaa(ISÄLTÄÄN).
ja siksi en pääse liikkumaan mihinkään.joo ja on ollut monet rattaat mutta noi city jetit sotin sen takia etten tarvitse matkarattaita lisäksi isoille yhdistelmille.eli siksi nyt oli vain yhdet kun monta lasta niin eipä tuohon pieneen eteiseen mitään 3 rattaita mahdu.

ja sitten eipä ole rahasta pulaa miehellä mutta mä olen kotihoidontuella kotona et mikään 300e ei paljon riitä rattaiden hakuun kun taas miehen palkka 3000e.et siinä se miksi olen kiukkunen kun rahaa olis hakea mut mitään tapahtu.

pitäskö laittaa vielä pilkkuja ja pisteitä vähän vielä lisää?????

niin että ei meillä ole pennin venytystä ollenkaan :p
 
ja lisä säästöä tuli kun luvuin viime vuoden mallista olevasta autosta että saan hyvää hyötyliikuntaa lasten kaa.meinaan tossa samalla matkalla on koulut ja päikyt ja puistot kelat yms.niin turha sitä autolla on mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
miksi ihmeessä myitte rattaat pois tuollaisessa tilanteessa? lainaa joltakin kaverilta rattaita muutamaksi kuukaudeksi.
ja vielä lisäys että kun uudet piti hakea heti kun noi viety matkahuoltoon uudelle omistajalle.ja siis nämä uudet varattu jo aikoja sitten ja osa maksettukkin.tosin eipä 390e ole edes paha hinta.ja tarkoitus oli et näitä käytetään eka neidille.ei niitä pelkästään vauvan takia ostettu.
 
älä,aika seka meteliä on tää elämä tällä hetkellä juuri kun mkusjen kaa pääse kun omaan pihaan ja sekin nyt vähän jää kun poika poltti itsensä:/ tietysti noi pakollise tkäynnit pääsee sukulaisten autolla kun etukäteen kysyy(siis 4pvää aikasemmin)

mutta kyllä tämä tästä taas kun normit rytmit alkaa..kai toi mun alotus oli vaan sellasta paineitten purkua ja tekstiä tuli kuin apteeksin hyllyltä:)

mutta täällä vaan ottaa nuppiin se et heti jotain negatiivista/haukkumista tulee..sen takia en kait olekkaan täällä niin usein kirjotellutkaan mitään.
muutama vuosi sitten sain keskenmenon pitkillä viikoilla.toisella nicillä olin sillon niin joku kehtas siihen tulla haukkuun mua et kun olen nuori niin suurinpiirtein omaa syytä jne.
 
Siis
Ota yhteyttä appiukkoon ja kerro sille tuo juttu.

Onhan toi nyt H*lvetin törkeää että sinä joudut kävelyttämään liian pitkää matkaa lasta jonka rasittamisen lääkäri on kieltänyt! :eek:
Vaarallistakin sitä paitsi. kysy onko sitten hyvä kun lapsi joutuu sairaalaan sen takia? tai jos lastensuojeluviranomaiset puuttuvat siihen että lääkärin ohjeita ei noudateta ja aiheutetaan vaaraa lapselle?
Tai jos sinä saat keskenmenon, kun joudut kantamaan lasta pidemmän matkan. Vain siksi että mies ei viitsi hommata niitä vaunuja. :headwall:
Olet aivan ilmeisesti liian kiltti. Tai sitten mies on todellinen k*sipää. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Ota yhteyttä appiukkoon ja kerro sille tuo juttu.

Onhan toi nyt H*lvetin törkeää että sinä joudut kävelyttämään liian pitkää matkaa lasta jonka rasittamisen lääkäri on kieltänyt! :eek:
Vaarallistakin sitä paitsi. kysy onko sitten hyvä kun lapsi joutuu sairaalaan sen takia? tai jos lastensuojeluviranomaiset puuttuvat siihen että lääkärin ohjeita ei noudateta ja aiheutetaan vaaraa lapselle?
Tai jos sinä saat keskenmenon, kun joudut kantamaan lasta pidemmän matkan. Vain siksi että mies ei viitsi hommata niitä vaunuja. :headwall:
Olet aivan ilmeisesti liian kiltti. Tai sitten mies on todellinen k*sipää. :kieh:
sehän se tässä just onkin jos olis mun faija niin sanoisin heti et hei tää tilanne.autatko?mutta mun appiukko on sellanen et justhan tuli tili ,et miksi ei ole siitä enää mitään jäljellä.
no joo varmaan pitäs olla mutta ollaan nyt ostettu lasten syysvaatteet,kengät,uudet kouluvaatteet esikoiselle ja sit jo noita talvivaatteita ostettu.

ja siksi mä kait tännekirjotin et sain vähän itseäni purettua etten ihan raivois miehelle kun tulee kotiin vaan pyydän tänään viimesen kerran että voitasko hilata itsemme lielahden lastentarvikkeeseen.

kun lauantaina pitä asunto messuille mennä ja sinne en todellakaan lähde ilman rattaita.plus et neiti tykkää päikyt nukkua ulkona niin olis ne uudet kiva saada.meillä oli noi emmaljungan city jetit kettyryyden takia mut nukuttaminen niissä ei ollut oikein selälle hyvä.niin näissä city ceroxeissa on se istuiosa suora eikä kuppimainen.

 

Yhteistyössä