uudet vaunut varattu mutta miehellä ei kiirettä hakea niitä..

Siis ja
Sun tilanteessa en kyllä vuokraa ja laskuja toista kertaa maksaisi. Jos mies ei pysty pitämään sanojaan edes tuollaisissa pakollisten tavaroiden hakemisessa niin on paras että sinä pidät omia rahojasi tuollaisia tilanteita varten säästössä.
En pysty ymmärtämään että miksi niin moni venyy aivan käsittämättömiin tilanteisiin vain siksi et parisuhteen toista osapuolta ei kiinnosta tehdä jotain asiaa.
 
kaveriltani olisin saanut mutta niiden teutoniat hajos niin se tarvii omalle pojalleen ne niiden kakkoskärryt.ja muilla meidän kavereilla ei hirveesti vielä lapsia ole tai jos on niin ne on ihan vastasyntyneitä enkä niiltä ala vaunuja lainailee.
 
kerro jotain uutta teinix
kylläpä on vaikeeta joillekin.
ei oo rahasta kiinni joo. just on myyty viime vuoden mallinen auto ( huvitti mua tuoki kyllä... ) , lapsilisät on tullut tässä jne.
mut se on tätä organisointikyvyn puutetta.
 
äitini varastosta löytyy esikoisen 2002 vuoden orat mutta niistä ne helvatun ilmakumi renkaat tyhjät.ja noitä yritettiin täyttää mutta 2 kumia puhjennut.niin en ala nyt niitä sit rahjaan.

mies saa yrittää ihan keskenään koko vkl liikkua kävellen lastensa kaa.siis sillein et kantaa pienintä.katsotaan kuin nopeeta tulee lähtö lastentarvikkeeseen:D:D:D

ei vais tarvii lopettaa tänne kirjoittelu kun negaa vaan pukkuu:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerro jotain uutta teinix:
kylläpä on vaikeeta joillekin.
ei oo rahasta kiinni joo. just on myyty viime vuoden mallinen auto ( huvitti mua tuoki kyllä... ) , lapsilisät on tullut tässä jne.
mut se on tätä organisointikyvyn puutetta.
no joo myyty on mut kuvitteliko joku et käteisellä sen auton hain???en vaan lainalla ja silloin ei yleensä voitolle jää jos autolla ajettu vuosi kun sen myy autokaupalle vai jääkö??mä en ainakaan joten ei mulla ainakaan mtn 25 000 tilillä oo rahaa..ja siksi sen myinkin kun mitä järkee maksaa 500e kuussa autosta ja sit vakuutukset päälle niin autosta jolla mentäis puistoon yms.kun miehellä on kuitenkin uusi auto.ja jäi ainakin rahaa ens kevään ulkomaan reissulle:D

ja mitä noihin teini juttuihin tulee niin voin olla jonkun mielestä teini jos olen 23v.omasta mielestäni en.ehkä sillon kun esikoisen sain 16v.
 
Kyllä antelisin miehelle siihen malliin että ei uskaltas kotiin tulla ilman vaunuja. Mitä sitä valittamaan jos ei saa suoriksi sanottua. Jos homma on sovittu niin ihme vetelys se ukkos sitten on. Paas emäntä nyt kaapin paikka kohilleen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro jotain uutta teinix:
kylläpä on vaikeeta joillekin.
ei oo rahasta kiinni joo. just on myyty viime vuoden mallinen auto ( huvitti mua tuoki kyllä... ) , lapsilisät on tullut tässä jne.
mut se on tätä organisointikyvyn puutetta.
no joo myyty on mut kuvitteliko joku et käteisellä sen auton hain???en vaan lainalla ja silloin ei yleensä voitolle jää jos autolla ajettu vuosi kun sen myy autokaupalle vai jääkö??mä en ainakaan joten ei mulla ainakaan mtn 25 000 tilillä oo rahaa..ja siksi sen myinkin kun mitä järkee maksaa 500e kuussa autosta ja sit vakuutukset päälle niin autosta jolla mentäis puistoon yms.kun miehellä on kuitenkin uusi auto.ja jäi ainakin rahaa ens kevään ulkomaan reissulle:D

ja mitä noihin teini juttuihin tulee niin voin olla jonkun mielestä teini jos olen 23v.omasta mielestäni en.ehkä sillon kun esikoisen sain 16v.
no mikset hae niitä vaunuja vaikka tilataksilla kun ei oo "rahasta" kiinni ?
Uusavuttomuus taas huipussaan.
Teiniys ei ole valitettavasti aina iästä muuten kiinni.
 
Hanski
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro jotain uutta teinix:
kylläpä on vaikeeta joillekin.
ei oo rahasta kiinni joo. just on myyty viime vuoden mallinen auto ( huvitti mua tuoki kyllä... ) , lapsilisät on tullut tässä jne.
mut se on tätä organisointikyvyn puutetta.
no joo myyty on mut kuvitteliko joku et käteisellä sen auton hain???en vaan lainalla ja silloin ei yleensä voitolle jää jos autolla ajettu vuosi kun sen myy autokaupalle vai jääkö??mä en ainakaan joten ei mulla ainakaan mtn 25 000 tilillä oo rahaa..ja siksi sen myinkin kun mitä järkee maksaa 500e kuussa autosta ja sit vakuutukset päälle niin autosta jolla mentäis puistoon yms.kun miehellä on kuitenkin uusi auto.ja jäi ainakin rahaa ens kevään ulkomaan reissulle:D

ja mitä noihin teini juttuihin tulee niin voin olla jonkun mielestä teini jos olen 23v.omasta mielestäni en.ehkä sillon kun esikoisen sain 16v.
Älä sä välitä aina ne jonku ottaa hampaisiin täällä tuskin on henkilökohtaista, eihän ne sua tunne;) ja ite kuiten tiedät missä mennään... Nyt soitat sille appiukolles et maksaa et pääsette liikkeelle.
 
voi elämä
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro jotain uutta teinix:
kylläpä on vaikeeta joillekin.
ei oo rahasta kiinni joo. just on myyty viime vuoden mallinen auto ( huvitti mua tuoki kyllä... ) , lapsilisät on tullut tässä jne.
mut se on tätä organisointikyvyn puutetta.
no joo myyty on mut kuvitteliko joku et käteisellä sen auton hain???en vaan lainalla ja silloin ei yleensä voitolle jää jos autolla ajettu vuosi kun sen myy autokaupalle vai jääkö??mä en ainakaan joten ei mulla ainakaan mtn 25 000 tilillä oo rahaa..ja siksi sen myinkin kun mitä järkee maksaa 500e kuussa autosta ja sit vakuutukset päälle niin autosta jolla mentäis puistoon yms.kun miehellä on kuitenkin uusi auto.ja jäi ainakin rahaa ens kevään ulkomaan reissulle:D

ja mitä noihin teini juttuihin tulee niin voin olla jonkun mielestä teini jos olen 23v.omasta mielestäni en.ehkä sillon kun esikoisen sain 16v.
Onpas tässä taas tehty järkeviä taloudellisia päätöksiä. Tommosta tarkoitusta varten ostettu uus auto ja myyty pois vuoden sisällä. Auton arvo tippunut sinä aikana aika hitosti joten tuskin sait omias pois. vaan velkaa jäit edelleen. Taitas olla taloushallinnan kurssi tarpeen sekä sulle että ukolles.

 
esikoinen tos jsut nauro kun kerroin mitä äiti kirjoittaa niin sano et soita iskälle ja sano et myyt huutiksessa sen pleikkarin,sen taulu tv:n, rummut ja kitarat:D repesin oikein kunnolla..kyl tyttö tietää mikä iskälle on tärkeetä.mietinkin et tänään naputtelen jotain sen romuja myyntiin jos ei voi isältään pyytää niitä. mäkin olen paljosta luopunut sen takia.

kait se ne hakee pika puoliin,kuhan taas kiukuttelen:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
äitini varastosta löytyy esikoisen 2002 vuoden orat mutta niistä ne helvatun ilmakumi renkaat tyhjät.ja noitä yritettiin täyttää mutta 2 kumia puhjennut.niin en ala nyt niitä sit rahjaan.

mies saa yrittää ihan keskenään koko vkl liikkua kävellen lastensa kaa.siis sillein et kantaa pienintä.katsotaan kuin nopeeta tulee lähtö lastentarvikkeeseen:D:D:D

ei vais tarvii lopettaa tänne kirjoittelu kun negaa vaan pukkuu:D
Uudet ilmakumit maksaa muuten n.5e/kpl,ne sisärenkaat sii.

 
Hanski
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro jotain uutta teinix:
kylläpä on vaikeeta joillekin.
ei oo rahasta kiinni joo. just on myyty viime vuoden mallinen auto ( huvitti mua tuoki kyllä... ) , lapsilisät on tullut tässä jne.
mut se on tätä organisointikyvyn puutetta.
no joo myyty on mut kuvitteliko joku et käteisellä sen auton hain???en vaan lainalla ja silloin ei yleensä voitolle jää jos autolla ajettu vuosi kun sen myy autokaupalle vai jääkö??mä en ainakaan joten ei mulla ainakaan mtn 25 000 tilillä oo rahaa..ja siksi sen myinkin kun mitä järkee maksaa 500e kuussa autosta ja sit vakuutukset päälle niin autosta jolla mentäis puistoon yms.kun miehellä on kuitenkin uusi auto.ja jäi ainakin rahaa ens kevään ulkomaan reissulle:D

ja mitä noihin teini juttuihin tulee niin voin olla jonkun mielestä teini jos olen 23v.omasta mielestäni en.ehkä sillon kun esikoisen sain 16v.
Etkö tajunnu et sen miehen pitää pyytää isältään ne rahat ensin, kun hänellä ei itsellään enää ole, ku elämiseen on mennyt.... Ootko ite teini?
no mikset hae niitä vaunuja vaikka tilataksilla kun ei oo "rahasta" kiinni ?
Uusavuttomuus taas huipussaan.
Teiniys ei ole valitettavasti aina iästä muuten kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro jotain uutta teinix:
kylläpä on vaikeeta joillekin.
ei oo rahasta kiinni joo. just on myyty viime vuoden mallinen auto ( huvitti mua tuoki kyllä... ) , lapsilisät on tullut tässä jne.
mut se on tätä organisointikyvyn puutetta.
no joo myyty on mut kuvitteliko joku et käteisellä sen auton hain???en vaan lainalla ja silloin ei yleensä voitolle jää jos autolla ajettu vuosi kun sen myy autokaupalle vai jääkö??mä en ainakaan joten ei mulla ainakaan mtn 25 000 tilillä oo rahaa..ja siksi sen myinkin kun mitä järkee maksaa 500e kuussa autosta ja sit vakuutukset päälle niin autosta jolla mentäis puistoon yms.kun miehellä on kuitenkin uusi auto.ja jäi ainakin rahaa ens kevään ulkomaan reissulle:D

ja mitä noihin teini juttuihin tulee niin voin olla jonkun mielestä teini jos olen 23v.omasta mielestäni en.ehkä sillon kun esikoisen sain 16v.
Onpas tässä taas tehty järkeviä taloudellisia päätöksiä. Tommosta tarkoitusta varten ostettu uus auto ja myyty pois vuoden sisällä. Auton arvo tippunut sinä aikana aika hitosti joten tuskin sait omias pois. vaan velkaa jäit edelleen. Taitas olla taloushallinnan kurssi tarpeen sekä sulle että ukolles.
siis sillon kun ostin auton,asun lasten kanssa yksin korvessa ja sieltä ei ihan heti kuule kävellyt kauppaan.ja jos nyt siitäkin tulee jotain niin erottiin sen takia koska miehen pikku veli ja oma pikku siskoni kuoli tasan 8kk välein ja oma syöpä siinä välissä.niin että siinä on ihan tarpeeksi ollut kaikkea.ja ok. raha asiat vois olla paremminkin esim jos minä olisin töissä.ja sinne menenkin kyllä kunhan nyt eka olen vauvani saanut ja ollut kotona vauvan kansaa että on tarpeeksi iso mennäkseen hoitoon.

että ei siitä tarvi alottaa et nuoret taas otanut sitä ja tätä ja sit ollaan sormi suussa raha asioiden kaa.meillä nyt vaan kävi niin että lasten jälkeen läheisimmät ihmiset kuoli ja oma siskoni erittäin traagisella tavalla. tämä kuolema oli kaikissa iltapäivä lehdissä ja uutisissa.ja rankka oikeudenkäynti vielä tulossa.

eli anteeksi jos saan hepulin jostain helvatin rattaista mut joo mun elmä ollut viime vuoden aikan rankempaa kuin monella muulla jotka on tullut vaan päätään aukoon tänne.
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Ota yhteyttä appiukkoon ja kerro sille tuo juttu.

Onhan toi nyt H*lvetin törkeää että sinä joudut kävelyttämään liian pitkää matkaa lasta jonka rasittamisen lääkäri on kieltänyt! :eek:
Vaarallistakin sitä paitsi. kysy onko sitten hyvä kun lapsi joutuu sairaalaan sen takia? tai jos lastensuojeluviranomaiset puuttuvat siihen että lääkärin ohjeita ei noudateta ja aiheutetaan vaaraa lapselle?
Tai jos sinä saat keskenmenon, kun joudut kantamaan lasta pidemmän matkan. Vain siksi että mies ei viitsi hommata niitä vaunuja. :headwall:
Olet aivan ilmeisesti liian kiltti. Tai sitten mies on todellinen k*sipää. :kieh:
sehän se tässä just onkin jos olis mun faija niin sanoisin heti et hei tää tilanne.autatko?mutta mun appiukko on sellanen et justhan tuli tili ,et miksi ei ole siitä enää mitään jäljellä.
no joo varmaan pitäs olla mutta ollaan nyt ostettu lasten syysvaatteet,kengät,uudet kouluvaatteet esikoiselle ja sit jo noita talvivaatteita ostettu.

ja siksi mä kait tännekirjotin et sain vähän itseäni purettua etten ihan raivois miehelle kun tulee kotiin vaan pyydän tänään viimesen kerran että voitasko hilata itsemme lielahden lastentarvikkeeseen.

kun lauantaina pitä asunto messuille mennä ja sinne en todellakaan lähde ilman rattaita.plus et neiti tykkää päikyt nukkua ulkona niin olis ne uudet kiva saada.meillä oli noi emmaljungan city jetit kettyryyden takia mut nukuttaminen niissä ei ollut oikein selälle hyvä.niin näissä city ceroxeissa on se istuiosa suora eikä kuppimainen.
Näytä vaikka nämä kirjoitukset jos puhuminen ei vieläkään auta. Luettuna asia menee joskus paremmin tajuntaan. (nim.merk. kokemusta omaava. :/ )

En kyllä ymmärrä miksi taas tähänkin ketjuun tulee jos minkälaista kommenttia. :(
Ja miksi pitää kommentoida jos tekstin lukeminen ei miellytä? :D Mä yleensä silloin napsautan seuraavan mielenkiintoisemman jutun auki enkä jää kommentoimaan kappalejaoista tai ison etukirjaimen puutteesta.

Ihan hyvä on puhkua pahemmat vihat tänne ennen kuin se et saa totaalisen tiltin kun mies astuu ovesta sisään, joskus se tietenkin voi auttaa ja puhdistaa ilmaa, mut useinmiten raivoomisesta ei oo varsinaisesti hyötyä. (kokemusta on siitäkin :D )

Ja jos ette niitä uusia vaunuja saa ennen messuja niin jätä ihan oikeasti sitten miehelle kokonaan lasten kantaminen yms. Joskus käytännön esimerkki on ainoa mikä valaisee tarpeeksi selvästi että kuinka hankala joku juttu on. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro jotain uutta teinix:
kylläpä on vaikeeta joillekin.
ei oo rahasta kiinni joo. just on myyty viime vuoden mallinen auto ( huvitti mua tuoki kyllä... ) , lapsilisät on tullut tässä jne.
mut se on tätä organisointikyvyn puutetta.
no joo myyty on mut kuvitteliko joku et käteisellä sen auton hain???en vaan lainalla ja silloin ei yleensä voitolle jää jos autolla ajettu vuosi kun sen myy autokaupalle vai jääkö??mä en ainakaan joten ei mulla ainakaan mtn 25 000 tilillä oo rahaa..ja siksi sen myinkin kun mitä järkee maksaa 500e kuussa autosta ja sit vakuutukset päälle niin autosta jolla mentäis puistoon yms.kun miehellä on kuitenkin uusi auto.ja jäi ainakin rahaa ens kevään ulkomaan reissulle:D

ja mitä noihin teini juttuihin tulee niin voin olla jonkun mielestä teini jos olen 23v.omasta mielestäni en.ehkä sillon kun esikoisen sain 16v.
Etkö tajunnu et sen miehen pitää pyytää isältään ne rahat ensin, kun hänellä ei itsellään enää ole, ku elämiseen on mennyt.... Ootko ite teini?
no mikset hae niitä vaunuja vaikka tilataksilla kun ei oo "rahasta" kiinni ?
Uusavuttomuus taas huipussaan.
Teiniys ei ole valitettavasti aina iästä muuten kiinni.
joo no ihan tavallinen kotimamma olen.kyllä mulla niitä teni kavereita löytyy ja pari on lastakin saanut ja en todellakaan luottele itseäni niiden joukkoon.

ja kyllä me ihan molemmat oltiin niitä lasten syys ja talvivaatteita ostelemassa.ja nyt on sen verran rahaa et eletään niillä hyvin.ja ihan yhdessä miehen kaa sovittiin et kun saa ne urakka pohajat niin käydään niistä hakeen ja kaikki olis ihan ok nyt jos oltais käyty ne sillon hakeen kun piti ja herra olis pyytänyt ne rahat joilla pitäs käyde ne hakeen.

ja siis olisinhan mä voinut ne käydä sillä mun pienellä kotihoidontuella hakeen mutta kun piti nämä muut maksut maksaa ja etenkin asuminen on tärkeetä maksaa.

ja ainakaan niihin oriin ei saanut kuin ostamalla koko rankaan uusiksi.äitini kun on käynyt niitten kaa kyselemässä ja äiti asuu eri paikkakunnalla kun me et sit pitäs taas se kuljetus homma.ja mun mielestä olis nyt vaan helpompaa ja käydä ne rattaat hakeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Ota yhteyttä appiukkoon ja kerro sille tuo juttu.

Onhan toi nyt H*lvetin törkeää että sinä joudut kävelyttämään liian pitkää matkaa lasta jonka rasittamisen lääkäri on kieltänyt! :eek:
Vaarallistakin sitä paitsi. kysy onko sitten hyvä kun lapsi joutuu sairaalaan sen takia? tai jos lastensuojeluviranomaiset puuttuvat siihen että lääkärin ohjeita ei noudateta ja aiheutetaan vaaraa lapselle?
Tai jos sinä saat keskenmenon, kun joudut kantamaan lasta pidemmän matkan. Vain siksi että mies ei viitsi hommata niitä vaunuja. :headwall:
Olet aivan ilmeisesti liian kiltti. Tai sitten mies on todellinen k*sipää. :kieh:
sehän se tässä just onkin jos olis mun faija niin sanoisin heti et hei tää tilanne.autatko?mutta mun appiukko on sellanen et justhan tuli tili ,et miksi ei ole siitä enää mitään jäljellä.
no joo varmaan pitäs olla mutta ollaan nyt ostettu lasten syysvaatteet,kengät,uudet kouluvaatteet esikoiselle ja sit jo noita talvivaatteita ostettu.

ja siksi mä kait tännekirjotin et sain vähän itseäni purettua etten ihan raivois miehelle kun tulee kotiin vaan pyydän tänään viimesen kerran että voitasko hilata itsemme lielahden lastentarvikkeeseen.

kun lauantaina pitä asunto messuille mennä ja sinne en todellakaan lähde ilman rattaita.plus et neiti tykkää päikyt nukkua ulkona niin olis ne uudet kiva saada.meillä oli noi emmaljungan city jetit kettyryyden takia mut nukuttaminen niissä ei ollut oikein selälle hyvä.niin näissä city ceroxeissa on se istuiosa suora eikä kuppimainen.
Näytä vaikka nämä kirjoitukset jos puhuminen ei vieläkään auta. Luettuna asia menee joskus paremmin tajuntaan. (nim.merk. kokemusta omaava. :/ )

En kyllä ymmärrä miksi taas tähänkin ketjuun tulee jos minkälaista kommenttia. :(
Ja miksi pitää kommentoida jos tekstin lukeminen ei miellytä? :D Mä yleensä silloin napsautan seuraavan mielenkiintoisemman jutun auki enkä jää kommentoimaan kappalejaoista tai ison etukirjaimen puutteesta.

Ihan hyvä on puhkua pahemmat vihat tänne ennen kuin se et saa totaalisen tiltin kun mies astuu ovesta sisään, joskus se tietenkin voi auttaa ja puhdistaa ilmaa, mut useinmiten raivoomisesta ei oo varsinaisesti hyötyä. (kokemusta on siitäkin :D )

Ja jos ette niitä uusia vaunuja saa ennen messuja niin jätä ihan oikeasti sitten miehelle kokonaan lasten kantaminen yms. Joskus käytännön esimerkki on ainoa mikä valaisee tarpeeksi selvästi että kuinka hankala joku juttu on. ;)
no niin nyt alkaa tulee oikeen laista palautetta:) joo siis ajattelin et jos lukis tän täältä niin tajuis jotain:D ja joo saa todellakin messuilla kantaa itse neitiä:)
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja irkkuliiniz:
esikoinen tos jsut nauro kun kerroin mitä äiti kirjoittaa niin sano et soita iskälle ja sano et myyt huutiksessa sen pleikkarin,sen taulu tv:n, rummut ja kitarat:D repesin oikein kunnolla..kyl tyttö tietää mikä iskälle on tärkeetä.mietinkin et tänään naputtelen jotain sen romuja myyntiin jos ei voi isältään pyytää niitä. mäkin olen paljosta luopunut sen takia.

kait se ne hakee pika puoliin,kuhan taas kiukuttelen:D
:LOL: "hei kulta! Kiva kun tulit töistä kotiin :) Sun ei enää tarvi stressata niistä vaunuista. Mä laitoin vähä ylimääräsiä tavaroita tonne huutikseen pikahuutoina ja kato sun pleikkarista on tarjottu NOIN paljon jo! ja kato mitä kitarasta on tarjottu! =) :heart: "

:LOL:
 
vieras
En jaksanut lukea koko ketjua läpi ja tää mun kommentti on nyt ihan asian vierestä, kommentoin silti. Tällaset kirjotukset saa mut aina miettimään, millasia miehiä teillä oikein on ja tätä suhteitten kummallisuuttaa omine rahoineen yms. (ei siis vaan ap:n miestä).

Mulla on noita pieniä ja taas pitää hommata vaunua ja muuta. Mä en ikinä saattas itteäni tilanteeseen, että en pääse liikkumaan. Tiedän vuokrat ja laskut pitää maksaa yms. mutta ei sen kustannuksella et oma arki elämä tulee sit hankalaks. Tässä vaiheessa tuleekin sit ne omat rahat. Jos ne kerran on, niin pitäiskö pitää sit kiinni siitä mitä kukakin maksaa tai jotain. Musta on vaan käsittämätöntä, että suhteessa mies voi olla niin "pomo", joka hallitsee sit tavallaan mielivaltaisesti mitä ostetaan/haetaan ja milloinka.

 
jej
Miks "mun rahat" ja "miehen rahat". Eikös teillä ole yhteinen yritys nimeltään perhe hoidettavanaan, jossa talousasiat on yhteisiä.
Vinkki: pyydä miestäsi hoitamaan orat kuntoon eli hommaa niin renkaat kuntoon. Muuten oo istumalakossa.
 
ens viikolla keskiviikkoon mennessä rattaat haetaan.ja ihan ilman urakko pohjia:) soitin sinne ja niin se oli ilmoittanut sinne et ne kasaa ne valmiiksi:D ihanaa,eli to lähtien pääsee pois kota eds hetkeksi:D aah niin innoissani täällä,nyt ei tarvi kenenkään vinkua enää! kiitos asiallisesta palautteesta siis niiltä aikuisilta keltä sitä tuli.täällä kun näytti noit "teinejä" olevan niin paljon :LOL: :kieh:
 

Yhteistyössä