Uudistettu CB plus testi, kokemuksia kaivataan

Siis nyt herää kysymys että antaako uudistettu CB plus myös niitä vääriä plussia/haamuja kuten edeltäjänsäkin?
Ostin 3kpl näitä uusia testejä ja kaksi edellistä antoivat selkeän negatiivisen vastauksen mutta tänä iltana sain haamuplussan. Siis tämä viiva on kuitenkin erilainen kuin edeltäjän virheellinen viivanen, edeltäjässä tuli aina jonkinmoinen haamuplussa herkästi.

Eli kuinka paljon löytyy kokemuksia ja onko olleet oikeita positiivisia vai vääriä hälyytyksiä?

Kuva omasta:

 
Mun silmään ei erotu tuolta kyllä kun joku viivanpaikka :O Mutta sinuna tekisin uuden erimerkkisen testin. Mä en edelleenkään luota noihin CB:n plus testeihin, itsekkin aikoinaan saanut monen monta "muka plussaa"
 
Mä sain tolla testillä ihan selkeen haamun, mut en luota siihen ku lukenu noista testeistä niin paljon paskaa. Mulla on sitäpaitsi vielä se vanhempi versio, kun tulivat erheessä ylimääräisinä. Muuten olis hyvä, mut yhdentekeviä jos niihin ei voi luottaa. :D
 
Kyllähän tuossa joku haalea leveä viiva on, mutta ei ole miullakaan kokemusta kuin niistä perinteisistä cb plus-testeistä. Ite olisin ainakin toiveissani tuollaisen viivan saatuani, mutta niinkuin tiedätkin niin aikahan sen näyttää, onko tuo oikea ja pysyväkin plussa. Mistä muuten tilasit testit, jos saan kysyä ja tulivatko nopeastikin? :)
 

Yhteistyössä