Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

"Vieras"
Teksti edelleen liian vasemmalla, ja aivan liian pientä. Kun suurentaa niin otsikoista jää ensimmäinen kirjain pois.

Voisiko tekstiä suurentaa, ja siirtää hieman oikealle? Tai jos suurentaminen ei onnistu niin siirtäkää tekstiä oikealle. Kiitos.
 
"vieras"
Samsungin tabletilla ei toimi tämä ilmeisesti mobiiliversio ainakaan mulla kunnolla. Saisiko tämän niin, että olisi mahdollisuus valita mobiilin ja täysversion välillä? Siis jo heti sivulle tulo vaiheessa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29099683]Samsungin tabletilla ei toimi tämä ilmeisesti mobiiliversio ainakaan mulla kunnolla. Saisiko tämän niin, että olisi mahdollisuus valita mobiilin ja täysversion välillä? Siis jo heti sivulle tulo vaiheessa?[/QUOTE]

Tähän vielä lisäharmituksena se, että kun mobiiliversion etusivulta koittaa päästä keskusteluihin, niin menee joka kerta blogeihin. Siis vaikka painaisi kuinka tuolta vasemmasta reunasta.. mur
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29094003]Kun monta muuta epäkohtaa on jo korjattu, nyt sitten häiritsee tuo itsestään rullaileva Perheblogi-laatikko![/QUOTE]

Jes, se on näköjään poistettu - kiitos!!!
 
"vieras"
En tiedä tuliko nämä jo esiin, mutta kännykällä ei pysty tekstejä lainaamaan ja turhan herkästi hyppää tohon nuolen valikkoon eikä pääse takaisin, vaan pitää mennä uudelleen sivulle.
 
Olen kirjautunut sisään, mutta en voi hakea hakusanoilla mitään, saan vain viestin ettei minulla ole käyttöoikeuksia. Ilman kirjautumista ei myöskään voi hakea mitään keskusteluista. Joku muukin on tästä tänään huomautellut, onko asia tiedossa ja korjauksen alla?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29107853]Jes, se on näköjään poistettu - kiitos!!![/QUOTE]

Ja tilalle tulikin sitten näköjään itsestään rullaava yhteistyökumppanilaatikko, voi hel*****...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29123376]Ja tilalle tulikin sitten näköjään itsestään rullaava yhteistyökumppanilaatikko, voi hel*****...[/QUOTE]

Näköjään rullaileva Perheblogilaatikkokin löytyy taas, nyt tosin alempaa. Oikeasti ärsyttää kun tulee tunne että silmissä vippaa... :(
 
Olen kirjautunut sisään, mutta en voi hakea hakusanoilla mitään, saan vain viestin ettei minulla ole käyttöoikeuksia. Ilman kirjautumista ei myöskään voi hakea mitään keskusteluista. Joku muukin on tästä tänään huomautellut, onko asia tiedossa ja korjauksen alla?
Sama havainto,jos yrittää hakea,tulee vain tuo kommentti ettei ole käyttöoikeuksia :confused:
 
"Heidi"
Kännykällä selatessa mitä tahansa siinä mukana seuraa koko ajan se linkkilaatikko, joka on maailman ärsyttävin. Aina kun selatessa lipsahtaa vähänki liian alas, linkit peittää luettavan tekstin alun, ja ainaki mulla kun yritän sit mennä ylöspäin takas, niin laatikko vaan jumahtaa siihen tekstin päälle. Ei viitti kännykällä lukea enää mitään esim. blogitekstejä, keskustelupalstaa en ole edes yrittänyt. Voisko ne linkit eri osioihin sijoitaa ihan suosiolla pysymään paikallaan ylhäällä?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29144312]Odotellaanko taas tuota kellonajan korjautumista seuraavaan uudistukseen asti?[/QUOTE]

Varmaan saadaan odotella siihen asti kun kelloja taas keväämmällä käännetään...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29145221]Varmaan saadaan odotella siihen asti kun kelloja taas keväämmällä käännetään...[/QUOTE]

Kyllä se muutetaan oikeaan aikaan. Sitten kun kesäaikaan siirtymiseen on noin viikko. Sen jälkeen nautimme taas väärästä ajasta seuraavat kuukaudet. Kunnes taas syksyllä viikko ennen talviaikaan siirtymistä se korjataan. Jne.
 

Yhteistyössä