uus vitsipino????? :DDD *nauraa kippurassa*

Turistibussi oli täynnä mummoja. Eräs mummeli tuli tarjoamaan kuskille kourallisen rusinoita. Kuski otti rusinat ja söi ne. Vartin kuluttua tuli taas kourallinen rusinoita ja kuski söi nekin. Tämä toistui muutaman kerran.
Sitten kuski kysyi, että minkähän takia mummo tarjoaa hänelle koko ajan rusinoita?
Ei me voida syödä rusinoita, kun ei ole hampaita. mummo sanoi
"no miksi te sitten otitte rusinoita mukaan?" , kuski kysyi
" Me tykätään siitä suklaasta siinä päällä"


hulvaton :LOL::LOL::LOL:
 
3 hiirtä kilpaili ketä niistä on kaikkein kovin. Ensimmäinen hiiri leuhki saavutuksillaan "Otin hiirenloukusta juuston, tein 30 punnerrusta enkä jäänyt kiinni." Toinen hiiri vastasi. "Haha. Minä join litran rotan myrkkyä enkä kuollut." Tässä kohtaa kolmas hiiri alkoi nauraa ja kaksi muuta hiirtä katsoivat tätä ihmeissään. Siihen kolmas hiiri: "Vitun nössöt, minä menen panemaan minun kissaani."
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
Mies meni psykiatrille.
- Tohtori", hän sanoi, - minulla on paha ongelma. aina kun menen vuoteeseen, alan kuvitella, että sängyn alla on joku. Kun menen sängyn alle, minusta tuntuu, että sängyn päällä on joku. Sängyn alla, sängyn päällä, vuoron perään. Minä tulen hulluksi!
- Ei hätä ole tämän näköinen, sanoi psykiatri. - Käytte täällä kaksi vuotta kolmesti viikossa, niin saan teidät varmasti parannetuksi.
- Paljonko te veloitatte?
- Neljäsataa käyntikerralta.
- Harkitsen vielä asiaa.
Mies ei enää tullut takaisin. Puoli vuotta myöhemmin psykiatri tapasi miehen.
- Miksi ette enää tullut vastaanotolleni, hän kysyi.
- Ja pulittanut neljääsataa kerralta? Yksi baarimikko paransi minut viidelläkympillä.
- Ihanko totta? Miten hän sen teki?
- Neuvoi minua sahaamaan sängystä jalat pois.
 
Hääpuhe suomeksi ja viroksi:

Arvoisa hääpari ja häävieraat.
Auline tuplapulma, aulinet naimarahvas.

Virossa on tapana antaa häissa neuvoja nuorelle parille.
Viron majakunnuil o ain helpotettu tuplapulma parittelutouhui.

Sen vuoksi ajattelin sanoa muutaman sanan.
Selleperast papatan malliks naima-asetelman.

Tämä nuoripari on odottanut hartaasti avioliiton solmimista.
Tema tuplapulma on harjotellu himosilmin naimapuuha huipennust.

Avioliittoon on kuitenkin kuin tuhannen peninkulman matka.
Naimapuuha lieneb ko tuhat penismutkast kinttupolku.

Koska se on suuri askel ihmiselle, niin hyvät neuvot helpottavat matkaa.
Kui kompuroinnin vaara iso lieb, tukeva ote o naimise onneks.

Muista siis sulhanen…
Sest moista naimapoju nema konstit…

Avioliittoa tulee vaalia rakkaudella ja älylla, vaan ei voimalla.
Naimapuuhas pitaab touhuta hibelyl ja nubil, ei bodil.

Avioliiton onnellisuus on luettavissa vaimon hymykuoppien määrästä.
Naimapuuha hupiluku on raknattavis naimaneitsye kikatusmonttuje summast.

Suunnittelu on toiminnan perusta, mutta rakkaus vie perille.
Esipuuhastelu lieb luisto pohjustelu aga armatus vieb hetegapehku.

Ystävyyttä on alituisesti hoidettava ja rakkautta jatkuvasti vaalittava.
Elustelu tarvi tabuttelu ilma paussi ja armastus karvarako rapsuttelu alituise.

Ja katsohan morsian…
Siis katsu naimaneitsye…

Rakkaus on kuin ikä, sitä on mahdoton salata.
Armastus lieb kui daisarit, mihi liivikuppo ne sullosit.

Koska rakkaallasi on iloinen nauru, saat hänestä hyvän elämäntoverin.
Kui su armastus saab ilmoille hela voihke, temast tuleb sulle sitkia hetegapolkija.

Sulhasella on tahtonsa, mutta morsiammella on keinonsa hänelle.
Naimapoju rintakarva rapsuttaja hamuab aga naimaneitsyin konstil lokapoksy juksad.

Satakoon heille onnea aina ja ikuisesti.
Ja valugo teil vargist muguloit ain ja alituise.
 
Somali ajoi rekkaa ja lastina oli neekerinpusuja. Liukkaalla tiellä rekka lähti käsistä. Somali ja neekerinpusut levisivät pellolle pitkin poikin. Maajussi ryntäsi hädissään pellolle tallaamaan neekerinpusuja rikki ja huusi samalla naapurille: "tule vitun äkkiä kaveriksi! Näistä on jo yksi ehtinyt kuoriutua!

:LOL:
 
minä,
Sokea mies tuli ravintolaan ja istuutui erään pöydän ääreen. Tarjoilija, joka oli myös omistaja, käveli miehen luokse ja ojensi sokealle miehelle ruokalistan.
- Anteeksi, mutta olen sokea ja en pysty lukemaan listaanne. Tuokaa minulle edellisen asiakkaan käyttämä haarukka. Haistelen sitä ja tilaan sen mukaan.
Hieman epäröiden, omistaja meni tiskipöydän luokse, josta poimi rasvaisen haarukan. Hän palasi pöytään ja antoi haarukan sokealle. Sokea mies laittoi sen nenän alle ja vetäisi syvän henkäyksen.
- Aah, kyllä, tätä minä haluan...lihamureketta, ruskeaa kastiketta ja perunamuussia.
"Uskomatonta!" omistaja mietti ja käveli keittiöön. Kokkina oli omistajan vaimo, jolle hän kertoi asiasta. Sokea mies söi ateriansa ja lähti. Muutaman päivän kuluttua sokea mies oli jälleen tullut syömään ja omistaja erehdyksissään ojensi uudestaan ruokalistan.
- Hyvä herra, muistatteko minut? Olen se sokea mies.
- Olen pahoillani. En heti tunnistanut teitä. Menen hakemaan käytetyn haarukan.
Omistaja palasi käytetyn haarukan kera ja ojensi sen sokealle miehelle. Vedettyään taas syvän henkäyksen, sokea mies sanoi:
- Tuo tuoksuu todella hyvältä. Otankin juustolasagnen valkosipulilla.
Epäuskoisena omistaja ajatteli, että sokea mies huijaa häntä jollain tapaa. Omistaja kertoi vaimolleen, että ensi kerralla, kun sokea mies tulee, hän aikoo testata miehen. Sillä välin sokea mies oli syönyt ateriansa ja lähtenyt.
Sokea mies palasi seuraavalla viikolla, mutta tällä kertaa omistaja näki hänen tulonsa etukäteen ja syöksyi keittiöön. Hän sanoi vaimolleen:
- Merja, hiero tätä haarukkaa alushousuihisi ennen kuin vien sen sokealle miehelle. Merja myöntyi ja antoi haarukan omistajalle. Kun sokea mies astui ravintolaan ja istuutui vakiopaikalleen, oli omistaja valmiina odottamassa.
- Hyvää iltapäivää, herra, tällä kertaa muistinkin teidät ja minulla onkin haarukka tässä valmiina. Sokea mies laittoi haarukan nenänsä alle, vetäisi syvän henkäyksen ja sanoi:
- Hei, enpä tiennytkään, että Merja on täällä töissä...
 
Pikku-Kallen äiti oli raskaana yhdeksättä kertaa. Vanhemmat olivat huomanneet Kallen seuraavan äidin vatsan paisumista. Niinpä päätettiin, että isä ottaa asian puheeksi ja kertoo Kallelle, mistä asia johtuu. -Kalle, aloitti isä. Oletko koskaan kuullut kukista ja mehiläisistä? Pikku-Kalle: -Olen olen, mutta oletko sinä kuullut kondomeista ja e-pillereistä?
 
Kaksi kaveria juttelee pubissa. "On se ihme" toinen sopertaa. "Aina kun olen ollut ryyppäämässä,yritän tulla kotiin tosi hiljaa. Otan kengät pois ennenkuin meen sisään, hiivin kylppärii, riisun vaatteet ja siirryn hiljaa makkariin.Aina muija herää ja haukkuu minut".
Kaveri sanoo ystävälle:"Sinun on syytä vaihtaa taktiikkaa. Mä tulen aina äänekkäästi kotiin,paiskaan oven kiinni,loikkaan sänkyyn,läimäytän vaimoa pyllylle ja sanon: Miten olisi pikku suihinotto?Kertaakaan eukko ei ole herännyt..."

:LOL::whistle:
 
Mies tuli kotiin tuhannen kännissä ja päätti yllättää vaimonsa ennenkuin tämä ehtii aloittaa nalkutuksen miehen juomisesta. Niinpä mies meni ja rakasteli vaimonsa kanssa tunnin ja tarjosi hänelle kahdeksan orgasmia. Miehen mennessä suihkuun hän näkikin vaimonsa kylvyssä.
-Miten helvetissä sinä olet täällä? ihmetteli mies.
-Hyss, kuiskasi vaimo. -Älä vain herätä äitiäni, hän nukahti sänkyymme...

:O:LOL::LOL::ashamed:
 
Mies on vaimonsa kanssa kaupassa ja ottaa kärryyn kaljalaatikon.Vaimo sanoo:Mitä luulet tekeväsi?
Johon mies vastaa:Ne on tarjouksessa 24tlk 20€. Johon vaimo sanoo:pistä ne kaljat takaisin,meillä ei ole niihin varaa.
Matka jatkuu hyllyrivejä pitkin ja vaimo ottaa kärryyn 40€:n kasvorasvapurkin,johon mies sanoo:Mitä luulet tekeväsi?
Vaimo vastaa:Se on kasvovoidettani,se saa minut näyttämään kauniimmalle.Johon mies sanoo takaisin:Saman tekee kaljalaatikkokin ja se maksaa vain puolet tuon hinnasta.
 
  • Tykkää
Reactions: NannaIhana
minä,
Olimme pukeutuneet ja valmiit lähtemään kutsuille. Yövalo ja
puhelinvastaaja olivat päällä, peitimme papukaijan häkin ja laitoimme
kissan takapihalle. Soitimme taksin, joka saapuikin pian. Avatessamme
etuoven kissa livahti sisälle. Emme halunneet kissan olevan sisällä, koska se yritti aina jahdata papukaijaa. Juoksin kissan perässä yläkertaan.

Vaimoni meni jo taksiin. Hän ei kuitenkaan halunnut taksinkuljettajan
tietävän, että talo olisi tyhjänä, niinpä hän sanoi miehen tulevan
pian. 'Hän meni vain sanomaan hyvää yötä äidilleni.' selitti vaimoni.

Pääsin taksiin parin minuutin kuluttua. 'Anteeksi, että
jouduitte odottamaan' sanoin kuljettajalle,
'mutta se typerä narttu oli piilossa sängyn alla. Jouduin
ronkkimaan sen pois sieltä hiilihangolla. Se yritti vielä karata, mutta sain onneksi kiinni niskasta. Sitten minun oli pakko kääriä se
huopaan, ettei se raapisi minua. Mutta onnistuin lopulta raahata sen
niskaperseotteella alakertaan, heitin takapihalle ja suljin oven!'
Tässä kohdassa taksi törmäsi parkkeerattuun autoon...
 

Yhteistyössä