uusi ÄP Kelan sivuilla

Meillä on viime vuotinen pakkaus ja olen ollut erittäin tyytyväinensiihen. Kovasti on käytössä olleet kaikki vaatteet. :)
Mukavalta näyttää myös tämän vuoden paketti.

Niiden joilla on kovin tiukat näkemykset siitä minkälaisia ja minkä värisiä vaatteita voivat lapsilaan pitää, kannattaa ottaa avustus rahana.
 
Tosi kivannäköinen pakkaus! Musta noi beiget haalarit on tosi kivat. Erinomainen juttu on myös nepparit potkareiden lahkeissa. Ei tullut 2006 pakkauksen potkareita käytettyä juuri siksi, kun nepparit puuttuivat. Pallokuosi mustakin ihana, samoin vihreäraidallinen.
 
Tottakai pakkausta saa arvostella ja otin viime vuonna pakkauksen vaikken tykännyt kovin väreista ja tottakai saan sanoa mielipiteeni vaatteista.. kyllä minä verorahoilla maksettuja terveyspalvelujakin arvostelen. :headwall:
Tottakai se on hienoa että tällaisia palveluja / avustuksia on, mutta miksi niitä ei saisi arvostella? Esim. nämä pakkauksetkinhan kilpailutetaan.. mitä hurskastelua! Piste. =)

 
taivahantalikynttilä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:34 Vierailija kirjoitti:
Tottakai pakkausta saa arvostella ja otin viime vuonna pakkauksen vaikken tykännyt kovin väreista ja tottakai saan sanoa mielipiteeni vaatteista.. kyllä minä verorahoilla maksettuja terveyspalvelujakin arvostelen. :headwall:
Tottakai se on hienoa että tällaisia palveluja / avustuksia on, mutta miksi niitä ei saisi arvostella? Esim. nämä pakkauksetkinhan kilpailutetaan.. mitä hurskastelua! Piste. =)
Täysin samaa mieltä! Voihan ns. ilmaistakin tuotetta sitä paitsi kehittää? Oletteko tosiaan ajatelleet, että pakkauksen sisältö kilpailutetaan eli kyllä sen ympärillä pyörinee melkoinen määrä rahaa. Eikä näillä purnauksilla ole edes tarkoitus välttis vaikuttaa, ne ovat MIELIPITEITÄ. Suomi on vapaa maa, ainakin toistaiseksi.

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät tätä purnausta ymmärrä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 16:18 Birdii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 13:54 Ailakki kirjoitti:
Ihan neutraali ja käyttökelpoisen oloinen tuo uusi paketti. En nyt nopealla vilkaisulla huomannut isompia vikoja. Eli mulle kyllä kelpaisi.

Tosin mä en käsitä, miksi tuttipullo on otettu pois. Eihän se imetystä mitenkään siellä paketissa haitannut, kuten eräät tahot niin kovin mekkaloivat aikanaan...
Millonkas äitiyspakkauksessa on saanut myös tuttipullon?
-05 vuoden pakkauksessa oli vielä tuttipullo!
 
Ulkosuomalainen
Olisin itse ottanut mielelläni ilmaisen ja melko lailla täydellisen aloituspakkauksen esikoislapselleni, mutta koska suomalainen perheemme asuu ulkomailla, en ollut oikeutettu KELAn pakettiin. Jouduin siis keräämään kaiken alusta alkaen itse ja maksamaan itse. Missään muualla maailmassa kuin Suomessa ei ole vastaavaa etuisuutta äideille ja perheille! Vastaava raha taasen ei riitä, jos haluaisi ostaa kaiken sen, mitä pakkauksessa on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 16:14 taivahantalikynttilä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:34 Vierailija kirjoitti:
Tottakai pakkausta saa arvostella ja otin viime vuonna pakkauksen vaikken tykännyt kovin väreista ja tottakai saan sanoa mielipiteeni vaatteista.. kyllä minä verorahoilla maksettuja terveyspalvelujakin arvostelen. :headwall:
Tottakai se on hienoa että tällaisia palveluja / avustuksia on, mutta miksi niitä ei saisi arvostella? Esim. nämä pakkauksetkinhan kilpailutetaan.. mitä hurskastelua! Piste. =)
Täysin samaa mieltä! Voihan ns. ilmaistakin tuotetta sitä paitsi kehittää? Oletteko tosiaan ajatelleet, että pakkauksen sisältö kilpailutetaan eli kyllä sen ympärillä pyörinee melkoinen määrä rahaa. Eikä näillä purnauksilla ole edes tarkoitus välttis vaikuttaa, ne ovat MIELIPITEITÄ. Suomi on vapaa maa, ainakin toistaiseksi.

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät tätä purnausta ymmärrä.
No hyvänen aika!! Jos kerran Suomi on vapaa maa, niin pitäis sinun ymmärtää niitäKIN, jotka eivät ymmärrä purnaavia ihmisiä. Itselläni ainakin on parempaakin tekemistä (ja jopa parempaakin valittamista) että en yksinkertaisesti viitsi valittaa ilmaisesta äitiysavustuksesta. Mielestäni tuo uusi paketti on kivannäköinenkin!
 
Mun mielstä oli tosi ihana! Harmi vaan, että tyttö syntyi niin alkuvuodesta, että saatiin viime vuoden pakkaus, eikä nuo pienemmät vaatteet enää mahtuiskaan... Pitää ostaa kirppikseltä seuraavaa varten jos ja kun jossain vaiheessa noita alkaa kirppiksillä näkyä, ainakin ne pallokuvioiset oli tosi ihanat!
 
Pojujen äiti
Aivan ihania vaatteita!! <3 Melkein tuli vaavikuume vaik oma pieni onkin vasta 3kk. Pakkausta en kyllä tälle vaaville ottanut kun esikoiselta oli kaikki vielä tallella. Mutta tuon pakkauksen ottaisin varmasti!! Kaikki vaatteet ja tuotteet ni ihania!!
 

Yhteistyössä