Uusi aloitus teille; raskauden aikana kerätyt kilot

Heippa, eikö vähän sovittu että maanantaina punnitaan itsemme ja kerrotaan miten menee.En löytänyt aloitusta tälle "ryhmälle" joten aloitan sen itse B) .
Eli painoni viime maanantaista -400gr ja paino nyt 76,5kg,tavoite 68kg.
 
rillukka
En ehtinyt eilen nettiin, mutta vaakalle kumminkin =)
Punnitsen itteäni aatamin aikuisella vaakalla (ei digivaaka), mikä näyttää n. 4kg liian vähän (muihin vaakoihin verrattuna). Antaa se kuitenkin suuntaa mihin päin menossa...eilen näytti lukemaa 64kg (oikee lukema siis n. 68...). Tavoitteeni päästä 60: een kiloon, oikeessa vaakassa...
eli n. 8kg tiputettavaa :eek: Pitäs vissiin ostaa se digivaaka.
Vähintään viis kertaa viikossa käyn tunnin vaunulenkillä, siitä on jo tullut tapa ja jotenkin tunne, että pakko päästä liikkumaan. Ens viikolla alkaa jumpat ym. kuhan nyt osaan valita mihin menisin...
Onko teitä muita, jotka imetätte?
 
Hilma
Moi! saisko liittyä mukaan? Aloitin laihduttamisen pari kuukautta sit, alotin ryhmänkin tääl, mut sit aloin sairastella ja laihdutus jäi. Tiputin silloin 4 kiloo ja onneks on jämähtänyt siihen,ettei ainakaan takas oo tullu vaikka oonki syöny vähä miten sattuu ja mitä sattuu. Painoo siis täl hetkel 64,1 ja viel 4 kiloo pois niin oisin tosi tyytyväinen! Maha on kyl karsee, tuntuu et kilot lähteny muualta ku mahasta, joten hommasin jumppapallonkin... saas nähä toimiiko se, kovasti kaikki kyl kehunu sitä.
 
saako liittyä mukaan? raskauden aikana tuli hurjasti painoa ja juuri sitä ennen kerkesin laihduttaa ns. normimittoihin. paino ei tunnu hievahtavan mihinkään, viimeksi lähti laskuun kun olin paastolla, mietin jo pitäiskö uudestaan...
 
Hilma
Moi! Kävin puntaris ja iloinen yllätys oli et paino oli tippunu 600g eli nyt kiloja 63,5kg! Tästä sai syllä taas motivaatiota kuukauden tauon jälkeen. 3,5
kiloo ku viel jaksais puristaa pois niin oisin tosi tyytyväinen. Jumppapallookin kokeilin eilen ja netistä yritin haeskella hyviä jumppaohjeita. Tuntuu hiukan hankalalta tuon pallon käyttö, mut eiköhän se siitä.. Onko teil kellään hyviä jumppaohjeita millä sais vattaa vähä pienemmäksi?
 
rillukka
Vaaka näytti kilon vähemmän kun viime viikolla ! Jes =)
Hyvä vatsaliike jumppapallolla on käydä pallon päälle selälleen, niin että hartiat on pallon päällä ja jalat polvista 90 asteen kulmaan, jalkapohjat lattiassa. Siitä sitten vatsalihaksilla istuma asentoon jne. kädet niskan takana. Alkuun ehkä hankalaa, mutta parin kerran jälkeen alkaa sujumaan, kun tasapaino ja luottamus palloon löytyy.
 
rillukka
Sain vihdoinkin hommattu digivaaán :)
Tänä aamuna näytti 66,4kg, eli noi kuusi kiloa on vielä jäljellä :/
Löysin netistä (treenit.net) ilmasen treenipäiväkirjan. Siihen voi joka päivältä kirjata minkä verran on mitenkin liikkunut/ "treenannut", aikas kiva ja minua se ainakin tsemppaa; mitä useammalla päivällä on tekstiä sen parempi mieli tulee =)
 
Hilma
Moi! Aamulla tuli puntaris käytyä ja samaa lukemaa näytti ku viime maanantaina eli 63,5kg. Vähän tsemppaamista ens viikkon siis.. Jumppapallo on ollu ihan jees, tosin en sillä oo niin paljon ehtiny tehdä ku oisin halunnu.
 
:wave: Saako liittyä joukkoon!

Raskauden aikana tuli kiloja parisen kymmentä, eli pahimmillaan painoa oli reilut 80kg, nyt ollaan 61,9 menossa. Haave paino on alle 55 kg. Niin ja imetän vielä, vauvat on nyt 7 viikon ikäisiä eli tarkoituksena ois kiinteytyä ja kevetä pikkuhiljaa.
 
jees 3kg saatu jo pois, pitkä matka olis viel, eli tonne 50kg pitäis ainaki päästä...saas nähä. sen verran oon tsempannu et kerran viikossa käyn jumpassa ja joka ilta noin 200 vatsalihasta saisin tehtyä. vielä pitäisi saada toi ruokavalio kuntoon.. :ashamed:
 
unni
Heippa!

Olen seuraillut tätä palstaa jo vähän aikaa. Ja nyt tuntui, että haluan kirjoittaa tänne.
Mulla tuli raskauden aikana painoa lisää noin 10 kg, jotka tippuivat aika pian vauvan syntymän jälkeen huomaamatta. Painoa minulla on tällä hetkellä 72kg, täysin sama kuin ennen raskautta. Pituutta minulla on 164cm. Haluaisin päästä tuonne 60kg:n tuntumaan, jo terveydenkin kannalta.

Olen lisännyt liikuntaa. Ja olen yrittänyt alkaa syödä terveellisemmin, mutta ongelmana minulla on tuo herkkujen syöminen. Enkä imetyksenkään vuoksi voi alkaa millekkään himolaihkarille... (vauva on nyt 4,5kk:n ikäinen). Elikkä olisiko teillä kellään hyviä vinkkejä ja konsteja millä voisin yrittää jättää nuo herkut vähemmälle? :attn:

Täältä varmasti saa hyvää vertaistukea puolin ja toisin painon pudotukseen. =)
 
rillukka
Tervetuloa joukkoomme :wave:
Mulla ainakin auttaa herkkujen naposteluun se, että kaupassa käynnin ajan pinnistän itsekurini äärimmilleen ja olen ostamatta herkkuja. Kotona kun tekee mieli herkutella, ei olekaan mitään naposteltavaa ja niin on taas yksi päivä mennyt herkuttelematta. Ja kun noita päiviä tulee useempia, on se yhä helpompaa ;)
Tosin vasta oltiin ulkomaanreissulla ja siellä kyllä tuli herkuteltua joka päivä :ashamed: Mut lomalla ollaan lomalla.
 
Hilma
Moi! Kävin just puntaris.. Mulle on tullu viime punnituksesta kilo plussaa :ashamed: ! Mä oon kans tosi herkkä kaikille herkuille, suklaa, sipsit ja salmiakki... Liikuntakin jääny ihan minimiin ku on ollu niin kurjia ilmoja ettei oo pahemmin huvittanu tuonne vesisateeseen lähtee.. Motivaatio melko nollassa. Eli kiloja ois nyt sit neljä pudotettavana ja tää järkyttävä löllömaha roikkuu edelleen mukana. Tästä päivästä lähtien pitää tämän tytön ottaa kans tiukempi linja noiden herkkujen kans..
 
unni
Herkuista: Meillä on kaapissa niitä herkkuja. Mies syö kans niitä, häneltä ei mielestäni niitä voi kieltää. Hänellä ei ole paino ongelmia. Täytyis kai jotenkin opetella itsekuria. =) :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 13:59 rillukka kirjoitti:
Sain vihdoinkin hommattu digivaaán :)
Tänä aamuna näytti 66,4kg, eli noi kuusi kiloa on vielä jäljellä :/
Löysin netistä (treenit.net) ilmasen treenipäiväkirjan. Siihen voi joka päivältä kirjata minkä verran on mitenkin liikkunut/ "treenannut", aikas kiva ja minua se ainakin tsemppaa; mitä useammalla päivällä on tekstiä sen parempi mieli tulee =)
Testailin Lenkkivihko:a samaan käyttöön. Minusta ihan hauska. Mukana monenlaista porukkaa. Yhdessä liikkuminen on hauskempaa :)
 
Moi! Voisinko liittyä laihdutus seuraanne??? Imetän vielä, vauva n. 6 kk. Olen saanut pikkuhiljaa kiloja pois, synnärille mennessä kiloja oli huikeat 83 kg, nyt painoa 67.4 kg. vielä aivan liikaa!!! välillä masentaa aivan älyttömästi, kun ei mitkään vaatteet näytä hyvältä päällä ja vatsan läskit roikkuu, aika karmaisevan näköistä, pelkään et kun laihtuu niin iho jää sillein rumasti roikkuun, voi mies parka. Olen kans joka maanantai punninnut ja tavoite on 58 kg, olen 158 cm pitkä, vielä on paljon matkaa jäljellä. Kuinka usein harrastatte liikuntaa?? Olen yrittänyt käydä 2 krt viikos jumpilla ja rattaiden kanssa kävellyt lenkkiä. Tsemppiä kaikille, ei oo helppoo tämä laihdutus, onneks sentään parempaan suuntaan ollaan menossa...
 

Yhteistyössä