uusi "herttainen" naapuri esittäytyi tänään

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Meillä oli ennen tuollainen naapuri. Asunnossamme ei olisi saanut edes kävellä. Ja se valitus alkoi siitä päivästä kun muutimme sisään. Jo samana päivänä olivat oven takana valittamassa :eek: koska muutostamme tuli meteliä. Ja se meteli siis muodostui ihan huonekalujen sisäänkantamisesta ja lopuksi imuroinnnista. Eikä kello ollut lähelläkään kahtakymmentäkahta.
Tämän jälkeen ei asunnossamme olisi sitten saanutkaan kävellä, vetää vessaa, pilkkoa vihanneksia, nauraa jne. edes tähän ns.normaaliaikaan, eli tuossa klo 7- 22 välillä. Saatika sitten lasten leikkiä, tai pudottaa vahingossa leluaan lattialle.. :|
meidän entisen asunnon ala-kertalainen oli juur tuollainen, ja nyt näyttäisi samanmoinen ilmaantuneen tänne :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Meillä oli ennen tuollainen naapuri. Asunnossamme ei olisi saanut edes kävellä. Ja se valitus alkoi siitä päivästä kun muutimme sisään. Jo samana päivänä olivat oven takana valittamassa :eek: koska muutostamme tuli meteliä. Ja se meteli siis muodostui ihan huonekalujen sisäänkantamisesta ja lopuksi imuroinnnista. Eikä kello ollut lähelläkään kahtakymmentäkahta.
Tämän jälkeen ei asunnossamme olisi sitten saanutkaan kävellä, vetää vessaa, pilkkoa vihanneksia, nauraa jne. edes tähän ns.normaaliaikaan, eli tuossa klo 7- 22 välillä. Saatika sitten lasten leikkiä, tai pudottaa vahingossa leluaan lattialle.. :|
meidän entisen asunnon ala-kertalainen oli juur tuollainen, ja nyt näyttäisi samanmoinen ilmaantuneen tänne :(
ihmisten, jotka eivät kestä normaaleja elämisen ääniä ei pitäisi asua taloissa, jossa voi olla seinäntakana ja / tai ala- ja yläpuolella naapureita. Meidän naapurihelvetimme onneksi lakkasi kun he muuttivat pois.
 
mä ei
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Onhan nyt sentään pääsiäinen, miutään ylimääräisiä muuto- yms.ääniä ei soisi kuuluvan, suuri juhla
Suuri juhla toisille, mutta ei kaikille. Kaikki EI vietä pääsiäistä. Ei toki tarvi tietentahtoen mellastaa, mutta kun itselle se on "vaan" vapaapäivä, niin MIKSI pitäis elää kuin kirkossa, kun muutenkaan ei siihen kirkkoon ole kallellaan minään muunakaan päivänä?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mitäs tuollaiselle voi tehdä? ei teidän kuulu kärsitä tuollaisen väkivaltaisen jutuista. minä miettisin kyllä rikosilmoitusta, vapaudenriisto.
huomenna soitan ainakin isännöitsijälle...siltä varalta jos tuo huuhaa-äijä ottaa yhteyttä isännöitsijätoimistoon...
ja tietty jos jotain ongelmia ilmaantuu vielä, just jotain ovelta hyökkäämistä tms, toki teen rikosilmoituksen
 
onneksi ei enää
Meillä oli samanmoinen naapuri mutta hän joutui itse muuttamaan pois kun kaikista valitti isännöitsijälle, ennen niin rauhallinen rappu. Lapsi pelkäsi olla yksin aamuisin ennen koulua kun ei voinut mitään tehdä.
 
vieras
Tässä talossa asuu kans tyypillinen samanlainen naapuri kuin teillä. Sen yläkerran asunnossa on vaihtunut asukkaat tiuhaan tahtiin ja nyt siihen muutti joku vauvaperhe missä itkua kuuluu. Mut nyt toivoisin että se alakerta häipyis ettei sais savustettuu noita ulos
 
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi ei enää:
Meillä oli samanmoinen naapuri mutta hän joutui itse muuttamaan pois kun kaikista valitti isännöitsijälle, ennen niin rauhallinen rappu. Lapsi pelkäsi olla yksin aamuisin ennen koulua kun ei voinut mitään tehdä.
no niin meilläkin nyt alkoi tuo 11-v pelkäämään :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä talossa asuu kans tyypillinen samanlainen naapuri kuin teillä. Sen yläkerran asunnossa on vaihtunut asukkaat tiuhaan tahtiin ja nyt siihen muutti joku vauvaperhe missä itkua kuuluu. Mut nyt toivoisin että se alakerta häipyis ettei sais savustettuu noita ulos
se onkin muuten kumma juttu ettei noita sekopäitä sitten saa pihalle millään, paikka jossa asuin ennen kuin muutin tähän (tässä asunut 6 vuotta) sieltäkin asukkaat vaihtui usein juurikin sen alakertalaisen takia, kuten mekin lähdettiin, eivätkä nekään jotka muutti siihen meidän jälkeen ole enää aikoihin siellä asuneet, en tiedä kuinka monennet asukkaat siinä mahtaa nyt olla, mutta ala-kerrassa asuu edelleen se sama raivopää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä talossa asuu kans tyypillinen samanlainen naapuri kuin teillä. Sen yläkerran asunnossa on vaihtunut asukkaat tiuhaan tahtiin ja nyt siihen muutti joku vauvaperhe missä itkua kuuluu. Mut nyt toivoisin että se alakerta häipyis ettei sais savustettuu noita ulos
se onkin muuten kumma juttu ettei noita sekopäitä sitten saa pihalle millään, paikka jossa asuin ennen kuin muutin tähän (tässä asunut 6 vuotta) sieltäkin asukkaat vaihtui usein juurikin sen alakertalaisen takia, kuten mekin lähdettiin, eivätkä nekään jotka muutti siihen meidän jälkeen ole enää aikoihin siellä asuneet, en tiedä kuinka monennet asukkaat siinä mahtaa nyt olla, mutta ala-kerrassa asuu edelleen se sama raivopää
Tutulta kuulostaa. Niin sairasta ja väärin tämä. Ekaksi tosta lähti 80 vuotias mummo joka mukamas yöllä siirteli huonekaluja! Ikin en oo kuullut sieltä tänne meteliä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä talossa asuu kans tyypillinen samanlainen naapuri kuin teillä. Sen yläkerran asunnossa on vaihtunut asukkaat tiuhaan tahtiin ja nyt siihen muutti joku vauvaperhe missä itkua kuuluu. Mut nyt toivoisin että se alakerta häipyis ettei sais savustettuu noita ulos
se onkin muuten kumma juttu ettei noita sekopäitä sitten saa pihalle millään, paikka jossa asuin ennen kuin muutin tähän (tässä asunut 6 vuotta) sieltäkin asukkaat vaihtui usein juurikin sen alakertalaisen takia, kuten mekin lähdettiin, eivätkä nekään jotka muutti siihen meidän jälkeen ole enää aikoihin siellä asuneet, en tiedä kuinka monennet asukkaat siinä mahtaa nyt olla, mutta ala-kerrassa asuu edelleen se sama raivopää
Tutulta kuulostaa. Niin sairasta ja väärin tämä. Ekaksi tosta lähti 80 vuotias mummo joka mukamas yöllä siirteli huonekaluja! Ikin en oo kuullut sieltä tänne meteliä.
joskus miettii kyllä että onko muita talon asukkaita terrorisoivat naapurit kenties jotain "kiintiö-asukkaita" mt-puolelta (ainakin päihde-ongelmaisia on sillä tavalla asutettu tavallisiin vuokra-taloihin) ja siksi heitä ei saa millään häädettyä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, musta tuntuu kans et oikeesti ongelma-asukkaita istutetaan miltei joka taloon. Kahdessa viimeisessä on aina ollut joku omituinen hörhö, joka terrorisoi.
niin hyvähän se on tehdä sellaisia "istutuspäätöksiä", kun päätösten tekijät eivät tasan samassa talossa näiden kanssa asu :/
 
äiti
mulla oli lapsna tollanen naapuri. kyttäsi koulusta tultua rappukäytävässä ja kimppuun tuli.äiti vaan hyssytteli ettei saa itkeä mutta jos lähemmäs satakiloinen äijä tulee kimppuun 10v lle tulee siinä pelko.pahinta oli että vaikka toiset naapurti näki usein tämän hyökkäilyn mmua kohtaa ei sanoneet mitään.
ole tarkkana ja valmiina tekemään rikosilmoitus jos lapseesi kajoaa!

 
harmaana nyt
aarhg! tulee mieleen entinen alakerran naapurini : oli jatkuvasti oven takana valittamassa melusta, lopulta päivittäin. kuuli melua silloinkin, kun olin viikonlopun reissussa... ihmettelen nyt, miten kestin siinä asunnossa 6 vuotta :( sääliksi käy sitä, joka nyt on kyseisen noita-akan kiusattavana..
 
:eek: no jopas....kyllä mekin käytiin juuri selvittämässä alakerran miehen kanssa aamuisista metelöinneistä....mies herää joka toinen viikko 03.30 töihin ja rymistelee väsyneenä ja alakerran mies herää siihen....sellaisen ymmärtää, että käy asiaa selvittämässä. Mutten kyllä tuollaista tajua :eek: päivällä normaalia elämää....ehkä naapurisi kannattaa muuttaa omaan taloon omaan rauhaan jos noin ärsyttää.
 
harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
aarhg! tulee mieleen entinen alakerran naapurini : oli jatkuvasti oven takana valittamassa melusta, lopulta päivittäin. kuuli melua silloinkin, kun olin viikonlopun reissussa... ihmettelen nyt, miten kestin siinä asunnossa 6 vuotta :( sääliksi käy sitä, joka nyt on kyseisen noita-akan kiusattavana..
jatkan vielä : tämä nainen väitti, että meillä mm. siirrellään huonekaluja yötä päivää. minulla ei ollut tuolloin edes lapsia, vain kissa joka tuskin sai suurta meteliä aikaan... aloin pelätä kun kuulin ääntä rappukäytävästä, olin varma että kohta tämä raivotar olisi taas ovellani. samoin pelkäsin, että joudun eukon kanssa samaan hissiin.. kun päätimme kihlatun kanssa muuttaa yhteen, etsiä isomman asunnon jostain muualta täytyy myöntää että olin helpottunut. mainittakoon muuten, että eukko teki useita valituksia isännöitsijälle mutta tietysti turhaan, eiväthän muut asukkaat olleet minusta valittaneet
 
eipä ole vielä mitään tänään kuulunut naapurista
Hitsi vaikka en itse säikähtänytkään naapurin raivaria, yö meni vaihteeksi rytmihäiriöiden seurassa, mulla toi pumppu on niin rotisko että reagoi milloin mihinkin rytmihäiriöillä, pariin kertaan sai ottaa lääkettä ( mulla on kaksi sydänlääkettä joista toista voi ottaa tarvittaessa) jos ei toinen kerta olisi auttanut niin olisi ollut lähtö päivystykseen taas kerran :(
 
yks väsy vaan
Meillä on narkkaripariskunta riesana. 2 kuukauden aikana 2 poliisit keskellä yötä, ja kerran ambulanssi. Selvänä ei ole kumpaakaan näkynyt koskaan. Naapuripubis istuvat ja yöllä rymistellään kotio kaatokunnos. Pilleripurkkei ja viinapulloi piha täys. Tavarat lentää ikkunoista pihalla, apua huudetaan ja helevetinmoinen kirkuna ja ryske 3x viikos. Ja pihalle niit ei tunnu saavan millään. "kun ei ole paikkaa minne mennä". Irtisanottu on, kuun lopulla viimein poliisien kanssa pihalle ja tavarat perään ja lukot vaihtoon.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
eipä ole vielä mitään tänään kuulunut naapurista
Hitsi vaikka en itse säikähtänytkään naapurin raivaria, yö meni vaihteeksi rytmihäiriöiden seurassa, mulla toi pumppu on niin rotisko että reagoi milloin mihinkin rytmihäiriöillä, pariin kertaan sai ottaa lääkettä ( mulla on kaksi sydänlääkettä joista toista voi ottaa tarvittaessa) jos ei toinen kerta olisi auttanut niin olisi ollut lähtö päivystykseen taas kerran :(
Saanko kysyä, vaikkei se tähän mitenkään liitykään, että mitä sydänlääkkeitä siulla on? Saatko rytmihäiriöitä "vaan" stressistä vai onko siulla joku muu diagnoosi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
eipä ole vielä mitään tänään kuulunut naapurista
Hitsi vaikka en itse säikähtänytkään naapurin raivaria, yö meni vaihteeksi rytmihäiriöiden seurassa, mulla toi pumppu on niin rotisko että reagoi milloin mihinkin rytmihäiriöillä, pariin kertaan sai ottaa lääkettä ( mulla on kaksi sydänlääkettä joista toista voi ottaa tarvittaessa) jos ei toinen kerta olisi auttanut niin olisi ollut lähtö päivystykseen taas kerran :(
Saanko kysyä, vaikkei se tähän mitenkään liitykään, että mitä sydänlääkkeitä siulla on? Saatko rytmihäiriöitä "vaan" stressistä vai onko siulla joku muu diagnoosi?
mulla on kolmea eri beetasalpaajaa käytössä, mulla on synnynnäinen sydämen läppävika joka altistaa lisälyöntisyydelle ja nopealyöntisyys kohtauksille.
Lisälyöntejä on lähes kaikilla joskus, mulla niitä on aina, hyvinä päivinä parisen sataa vuorokaudessa, huonoina päivinä tuhansia ja perättäin. Perättäiset lisälyönnit tekee olon todella kurjaksi
 

Yhteistyössä