Uusi kuvapino, itsestä siis, rohkenen aloittaa, kun oon saanu kuvastani niin kivaa palautetta =)

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Joo pahannäkönen akka, naamassa isoaj möykkyjä, kaksoisleukaa löytyy ja varmaan paljon ylipainoa. Nyt en enää ihmettele näitä kirvesmuijan mielipiteitäkään. Ei noi muutkaaa omat kuvat kyllä mitään ruusuja olleet. Ihmeellinen käsitys että pitää kehua, jos on tavallisen näkönen tyyppi. Kaunis on kaunis ja harva todella on kaunis.
Meinaat, että naama ja juttujen taso, on jotenkin verrattavissa toisiinsa? Ja se on kuule ihan sama, miltä näyttää, kunhan itsetunto on kohdillaan.

 
K
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Nössö mikä nössö vaikka niin kova yrittää esittää.
Jos jonkun mielestä esitän kovaa, se on ko. henkilön mielipide, koska en yritä esittää mitään. Ja jos et tuota mun kuvakseni usko, niin ihan sama mulle

:hug:
Niin usein tolla kuvalla vitsailet täällä, että se et todellakaan ole sinä. Laita oma kuvasi kehiin vai eikö kantti kestä? EI.
 
Matkalla jossain...
27 tunnin väli Pietarista kohti pohjoista, venäläisen junan kolmannessa (=alimmassa) luokassa. Maisemat ois varmaan olleet kivat, mutta ikkuna oli niin likainen ettei siitä nähnyt juuri mitään. Hemmetin hyvä reissu! :D

 
genre
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4598361.jpg
:D

Onpa sulla punaiset hiukset, nätit väriset on=)
kiitos... En vaan kyl ikinä enää laita... oli meinaan shokkiväri. Hiukset piti pestä monta kuukautta vessanpytynpäällä kun väriä lähti. Tippaki lattialle niin jälki jäi, vaikka heti pyyhkäs...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Joo pahannäkönen akka, naamassa isoaj möykkyjä, kaksoisleukaa löytyy ja varmaan paljon ylipainoa. Nyt en enää ihmettele näitä kirvesmuijan mielipiteitäkään. Ei noi muutkaaa omat kuvat kyllä mitään ruusuja olleet. Ihmeellinen käsitys että pitää kehua, jos on tavallisen näkönen tyyppi. Kaunis on kaunis ja harva todella on kaunis.
No sulla on vähän omituinen kauneuskäsitys. Kyllä tässä ketjussa on ollut kauniiden ihmisten kuvia. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Tämä ketjuhan alkoi mielenkiintoisesti :D Parempaa aloitusta saa hakea. Blume tässä vielä säätää iltahommia, mutta rauhoittuu kohta koneelle paremmin ja käy läpi pinoa paremmin.

(Edelleen löytyy profiilista kuva)
Oi miten oot kaunis! Tulee mieleen tuosta kuvasta joku ranskalainen 60-luvun elokuva, en tiedä miksi. =)
 
Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Tämä ketjuhan alkoi mielenkiintoisesti :D Parempaa aloitusta saa hakea. Blume tässä vielä säätää iltahommia, mutta rauhoittuu kohta koneelle paremmin ja käy läpi pinoa paremmin.

(Edelleen löytyy profiilista kuva)
Oi miten oot kaunis! Tulee mieleen tuosta kuvasta joku ranskalainen 60-luvun elokuva, en tiedä miksi. =)
Kiitosta :)
 
Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Tulee mieleen tuosta kuvasta joku ranskalainen 60-luvun elokuva, en tiedä miksi. =)
Tuota samaa mietin itsekin. Hyvin "elokuvamainen" valokuva.
Hyvällä kameralla tulee aika sileää kuvaa, valaistus toimi ja kuva leikattu hieman pitkän malliseksi. Joten tuntuu, että tekniikka tekee tämän elokuvatunnelman. :D
 
kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Joo pahannäkönen akka, naamassa isoaj möykkyjä, kaksoisleukaa löytyy ja varmaan paljon ylipainoa. Nyt en enää ihmettele näitä kirvesmuijan mielipiteitäkään. Ei noi muutkaaa omat kuvat kyllä mitään ruusuja olleet. Ihmeellinen käsitys että pitää kehua, jos on tavallisen näkönen tyyppi. Kaunis on kaunis ja harva todella on kaunis.
No sulla on vähän omituinen kauneuskäsitys. Kyllä tässä ketjussa on ollut kauniiden ihmisten kuvia. :)
Kaksi kaunista ihmistä olen tässä ketjussa nähnyt ja molemmat netistä otettuja kuvia, ei omia. Mikä helvetti siinä on että pitää tuikitavallisen näköistä ihmistä kehua nätiksi ihan netissä? Ehkä mä olen itse niin kaunis ja visuaalinen ihminen, että pidän todella harvoja ihmisiä kauniina. Itseni lisäksi tietysti.

 
K
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Niin usein tolla kuvalla vitsailet täällä, että se et todellakaan ole sinä. Laita oma kuvasi kehiin vai eikö kantti kestä? EI.
Tai sitten mulla vaan on itsetunto kohdillaan, tuossa kuvassa ei ole mitään vikaa. Tavallinen kuva, tavallisesta naisesta.
Ootko oikeesti noin tyhmä vai esität. Koita parantua.
 
No niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja jutta:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Aika helvetin törkeää KKK:lta linkittää tänne jonkun tuntemattoman kuvaa mitä porukat sitten yhdessä haukkuvat ja vittuilevat :(
ISO PEESI !
Niinpä ja sitten kun ei toisissa kuvapinoissa ole huomiota laittamalleen kuvalle tarpeeksi saanut niin aloitetaan vielä oma kuvapino. Aivan teinien koulukiusaamistouhua. Todella idiootti tyyppi.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Niin usein tolla kuvalla vitsailet täällä, että se et todellakaan ole sinä. Laita oma kuvasi kehiin vai eikö kantti kestä? EI.
Tai sitten mulla vaan on itsetunto kohdillaan, tuossa kuvassa ei ole mitään vikaa. Tavallinen kuva, tavallisesta naisesta.
Onneksi ei ole tavallinen kuva tavallisesta naisesta:D
 

Yhteistyössä