UUSI laihdutus ryhmä! yli 70kg! tsempataan toisiamme!!

eli tänne kaikki jotka haluavat päästä ylimääräisistä eroon. :D

itse kovasti laihdutusta takana, epäonnistuen tietysti...aina retkahdan herkkuihin viikon yrityksen jälkeen,. joten kokeilempa tätä kauttaa jos saisi uuden tsempin päälle!

itselläni tuli raskauden aikana 27kg ja niistä jäljellä 12kg... :eek: ne olisi tavoitteena saada pois...taidan olla liian myöhään liikkeellä jotta ehtisin rantakuntoon! :ashamed: :/ mutta ainakin jos vähän saisi kevyemmän olon kesäksi! B)

tänään aamulla aloituspaino minulla tasan 80kg! ja pituutta siis 165cm. tavoitteena 65kg...

tulkaahan muutkiin pinoon ja tsempataan toisiamme.

pidetään täällä ruokapäiväkirjaa myöskin.

tänään aamulla olen juonnut vain kahvin (kauppaan iltapvä:llä olen menossa ostamaan kevyempää ruokaa) :whistle:

vatsalihakset tein aamulla samoin 30/per jalka lihasliikkeitä.

iltapäivällä menen lenkille + kauppareissu kävellen.

 
Mökkeilijkä


\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 10:17 mami kirjoitti:
eli tänne kaikki jotka haluavat päästä ylimääräisistä eroon. :D

itse kovasti laihdutusta takana, epäonnistuen tietysti...aina retkahdan herkkuihin viikon yrityksen jälkeen,. joten kokeilempa tätä kauttaa jos saisi uuden tsempin päälle!

itselläni tuli raskauden aikana 27kg ja niistä jäljellä 12kg... :eek: ne olisi tavoitteena saada pois...taidan olla liian myöhään liikkeellä jotta ehtisin rantakuntoon! :ashamed: :/ mutta ainakin jos vähän saisi kevyemmän olon kesäksi! B)

tänään aamulla aloituspaino minulla tasan 80kg! ja pituutta siis 165cm. tavoitteena 65kg...

tulkaahan muutkiin pinoon ja tsempataan toisiamme.

pidetään täällä ruokapäiväkirjaa myöskin.

tänään aamulla olen juonnut vain kahvin (kauppaan iltapvä:llä olen menossa ostamaan kevyempää ruokaa) :whistle:

vatsalihakset tein aamulla samoin 30/per jalka lihasliikkeitä.

iltapäivällä menen lenkille + kauppareissu kävellen.
 
Mökkeilijkä


\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 10:17 mami kirjoitti:
eli tänne kaikki jotka haluavat päästä ylimääräisistä eroon. :D

itse kovasti laihdutusta takana, epäonnistuen tietysti...aina retkahdan herkkuihin viikon yrityksen jälkeen,. joten kokeilempa tätä kauttaa jos saisi uuden tsempin päälle!

itselläni tuli raskauden aikana 27kg ja niistä jäljellä 12kg... :eek: ne olisi tavoitteena saada pois...taidan olla liian myöhään liikkeellä jotta ehtisin rantakuntoon! :ashamed: :/ mutta ainakin jos vähän saisi kevyemmän olon kesäksi! B)

tänään aamulla aloituspaino minulla tasan 80kg! ja pituutta siis 165cm. tavoitteena 65kg...

tulkaahan muutkiin pinoon ja tsempataan toisiamme.

pidetään täällä ruokapäiväkirjaa myöskin.

tänään aamulla olen juonnut vain kahvin (kauppaan iltapvä:llä olen menossa ostamaan kevyempää ruokaa) :whistle:

vatsalihakset tein aamulla samoin 30/per jalka lihasliikkeitä.

iltapäivällä menen lenkille + kauppareissu kävellen.
 
mama81
Ihan pakko kirjottaa tänne ku melkee samanlainen tarina meillä.. =) Mäkin 165cm pitkä ja raskauskiloja pompsahti huimat 28kg ja tavoitepaino on kans toi 65kg. Nyt painan 75kg. Oon ollu laihiksella suurinpiirtein siittä asti ku imetyksen lopetin, jotain 2kk. Nyt viimeisen kuukauden laskenu painonvartijoitten pisteitä ja jumpannut tai lenkkeillyt päivittäin. Lokakuun alkuun asti aikaa päästä massasta eroon. Nyt ärsyttää ku siitepölyallergia vaivaa eikä pääs ulos ja kokoajan tekis mieli jotain popsia. Tsemppiä sulle!!
 
Mökkeilijä
Hups, olis siis mun aloitusyritys tuo edellinen..


Tässäpä olisi yksi innokas laihduttaja! Mulla raskauskiloja tuli myös 25kg ja ei ois enää kuin kuusi jäljellä, mutta tavoite on vähän pitemmällä!

Olen 170cm, paino tänään 79kg (kääk, tuli 4kiloa edellisen laihdutusinnostuksen jälkeen).

Tavoite olis ensin se 73(normaalipainon raja menee siinä), sitten 68 ja jos mahdollista niin 65 ois aikas mahtava!

Musta on kyllä kaikista vaikeinta pitää innostusta yllä. Mikä siinä on ettei sitten kuitenkaan pidä linjoja niin tärkeänä kun on hyvää ruokaa edessä.

Rantakuntoon on kyllä matkaa, mutta sellainen hyvä fiilis tulee kyllä jos on kuitenkin laihtumaan päin. Ja sehän se on kesällä tärkeintä! Parit juhlatkin ois tiedossa, niin ois mukava jos ainakin tuntis olonsa hyväksi.

Mulla ei kyllä tämä aamu ole vielä mennyt ihan laihdutuksen merkeissä, en arvannu että tänään se jo alkaa.. Eli tänään olen syönyt ihan normaalit aamupalat ja lounaan ja sit kahvin kans jätskiä, mut loppupäivän voisin olla vähän reippaampi ja illalla lenkille!

Nyt lähdenkin juomaan vettä ja touhuamaan kun lapset vielä nukkuu!


 
Hei!


Minäkin liityn innokkaana "kimppalaihikselle"! :wave: :D

Pituutta on kertynyt 170cm ja painoa 82kg. Tavoite olisi näin alkuun 70kg. Sen saavutettuani katsotaan tilannetta uudestaan. ;)

Aloitin laihiksen eilen ja pyrin alkuun pienentämään ruoka-annoksia ja lisäämään kasviksia joukkoon. Illalla kuuden jälkeen en syö muuta kuin kasviksia. Liikuntaa pyrin lisäämään myös. Se liikkumaan lähteminen vain on niin vaikeaa. :ashamed: :snotty:

Ai niin, sen unohdin vielä, että olen aivan mahdoton herkkusuu ja tästä syystä laihdutus loppuu yleensä viikkoon. :headwall: Toivotaan, että teidän "valvonnan alaisena" saan pidettyä linjani tiukkana. Mitenkäs te muut herkkuhimon "hoidatte"? Minä olen miettinyt, että eikös sokerittomia karkkeja voi syödä kuitenkin..? :)

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille!!! :D *pitää peukkuja*
 
mama81
Huomenta kaikille!! Kävin just vaa´alla ja 500g lähteny viikossa. Ei paljoa mut suunta on kuitenki hyvä. Mullakin oli säännöllisen liikunnan aloittaminen hankalaa mut veren maku suussa vaa juoksin ja nyt on jo ihan pakko päästä lenkille. Vaunuilla on tosi paha juosta eli yleensä yksikseen painelen. Liikunnallisista kavereista on apua!! =) Juon päivittäin aloe-vera juomaa ja oon huomannu sen hillitsevän mun makeen himoa. Ei oo kauaa aikaa ku oli joka päivä saatava jotain herkkuja ja nyt ehkä 2-3kertaa/kk. Mun mielestä ois paras jättää koko namut pois, vähentää sokerin iha minimii. Ainoastaa kyläreissuilla sais syödä herkkuja ja jos tekee mieli makeaa ni pieni jogurtti on hyvä. Tää toimii mulla =) muuten lähtis kyl mopo käsistä jos ees pitäisin kerran viikos karkkipäivän. Tarttis ajatella et kroppa ja mieli voi paremmin ku syö terveellisesti ja kevyesti ja liikkuu paljon. :D
 
mama81
Sorke, viel tulis vähän tekstiä.. Toi makeanhimo on aivan järkky ku iskee päälle. Tullut just sen takia miehen kaa kauhei riitoja ku esim.avaimet kadoksissa ni oon huutanu pää punasena tai alkanu itkee :ashamed: Tai jos joutuu odottaa jotain asiaa/ ihmistä ni oon aivan raivoissani. Ja oon huomannu just nää "kohtaukset" tulee sen jälkee ku oon popsinu herkkuja.Hermot kireellä koko ajan ja on tarvinnu taas syödä jotain makeeta ni hetkeks taas rauhotuin ja taas sama homma hetken päästä. Eli mulle ei sokeri sovi. Nyt en ees kaipaa ku ollu ilman ja hyvin pärjään. =) Ja suosittelen. Vierotusoireet kestää pari päivää. Kandee lukee jotai terveyskirjoja ni saa uutta potkua laihdutukseen.
 
Olen 169cm pitkä ja painan siis 72.5kg. 14kg olen laihduttanut nyt. Tavoitteena on ensin 69kg ja jos oikein hyvin käy niin 65kg. Tulen mukaan jotta sais taas tsempattua itseä lisää. Olen taas sortunut hyvään vaikka ei olisi pitänyt :ashamed:
 
mulla sama ongelma, raskaus toi ihanat 27kg ja vielä on jäljellä 10kg :D
Olen yrittäny laihduttaa ihan niinkuin että vähentää rasvaa jne. Mutta ei onnistu kun ne raskauskilot istuvat aika tiukasti kiinni! Ostin tossa viikko sitten kuntopyörän kotiin, ja tänään se tuli. Mieheni kasasi sitäki (n.1,5tuntia) :D
Eli aloitin KUNNON dietin tänään! Tänään vedin fillarilla 15km (Salkkareita samalla kattelin). ja läskiä paloi noin 400kaloria ja hiki vaan valui, mutta voin sanoa että toi oli kyl parasta, ihanan kevyt olo! Kun poika menee huomenna päivä unille niin ajattelin tehä saman jutun + sit viel illalla...
Ja toki välipäiviä täytyy pitää :p

Nyt alkupaino: 80,2kg eli pistän vaikka tänne ylös ainakin kerran viikos mun painon, niin seurataan yhdessä miten tämä tästä edistyy. TSEMPPIÄ KAIKILLE :hug: Kiva kun on muitakin tukena :flower:
 
Mökkeilijä
Heipä hei!
Miten teillä muilla menee??

Mulla on kilon verran on lähteny viikko sitten mitatusta. Viimeksi oli kyllä punnitusta edeltävänä viikonloppuna suolaisia herkkuja, joten mittauksiin ei ole niin luottamista. Mutta suunta nyt on ainakin oikea!

Nyt olen innostunut urheilusta, lenkille pitäisi päästä usein. Ruokavalion kun vielä saisi vähän terveellisemmäksi niin pääsis laihtuminen käyntiin. Oon ihan uskomaton herkuttelija jos kotoo vaan löytyy mitään...

Jotenkin täytyisi nyt iskostaa mieleen, että miksi haluaa laihtua. Miten sen saisi sitten pysymään mielessä..

Mitkä teidän mielestä tärkeimmät syyt, miksi haluatte laihtua?

Mulla on:
- Löytyis helpommin uusia vaatteita
- Ois kevyempi olo (Vois vaikka alkaa juoksemaan lenkillä)
- Näyttäis paremmalta ja sitten tuntuiskin paremmalta (itsetunto kohenis)

Näitä jos nyt pitäis mielessä niin jokohan unohtuis herkutkin...

Tsemppiä meille kaikille!!!


p.s. Mama81, mitä on aloeverajuoma?
 
Vieläkö mahtuu mukaan?
Olen 174cm pitkä,painoa löytyy 78kg ja 65 kg:a olisi tavoitteena.
Polkenut olen kuntopyörällä 20 km/ilta ja pyörän mittarin mukaan kaloreita meni 165.
Luinko väärin vai oliko joku saanut palamaan 400 kilokaloria samalla matkalla. Millaista vauhtia oikein poljet että saat noin paljon kulumaan?
 
juntti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 21:02 Cilla kirjoitti:
Vieläkö mahtuu mukaan?
Olen 174cm pitkä,painoa löytyy 78kg ja 65 kg:a olisi tavoitteena.
Polkenut olen kuntopyörällä 20 km/ilta ja pyörän mittarin mukaan kaloreita meni 165.
Luinko väärin vai oliko joku saanut palamaan 400 kilokaloria samalla matkalla. Millaista vauhtia oikein poljet että saat noin paljon kulumaan?
oho! mäkin poljen noin 20km, eli 45min ja kaloreita kuluu 440-500 vauhdista riippuen. poljetko pitkään? onkohan sun matkamittarissa vikaa?
 
Paino oli pudonnut viikkoon 1kg. :D *tuulettaa* Täällä saa läski kyytiä hitaasti, mutta varmasti. :LOL:

Minä olen saanut huomaamattani iskostettua päähäni sen, että illalla en enää syö mitään kuuden jälkeen. ;) Eilen huomasin, etten ole edes ajatellut syömistä iltaisin. :eek: :p Eli hyvä hyvä.

Herkuista olen pidättäytynyt, paitsi viikonloppuna söin jäätelöä ja kinuskikastiketta. :ashamed: :p En anna sen vaikuttaa laihdutusintooni. Välillä saa herkutellakin, mutta ei koko aikaa. :whistle:

No, mutta ensi viikolla lisää kuulumisia. :wave:

Laihdutusintoa kaikille! =)
 
Onko teillä isokin vastus päällä kun poljette kuntopyörällä?
Mulla menee kanssa n.45min kun poljen sen 20km.
Taidanpa laittaa tänään sykemittarin päälle kun illalla poljen ja vertaan pyörän tulosta sykemittarin tulokseen.
Tuli vaan mieleen,että voiko mun alhainen kalorimäärä johtua siitä,että en pidä käsiä niissä anturoissa,eli en näe sykettäni ollenkaan.
 
mama81
Höh mulla lähteny vaa 200g mut suunta kuitenki alaspäin. Mennään kesäkuun lopulla häihin ja 4.5kg tarttis saada veks. tasan 70 sillon lukema =) kuulostaapa ihanalta..Sais vedellä sit hyvällä omatunnolla kakkua nassuun :D Mökkeilijä: pistitpä pahan kysymyksen, on vaikeeta selittää lyhyesti. Näitä juomia pyörii markkinoilla paljon mut ite juon foreverin juomaa mikä sisältää 75 tunnettua ravintoainetta.Siinä on melkee kaikki mitä ihminen tarttee voidakseen hyvin, ainoastaan d-vit. ja omega-3 puuttuu. Ei oo ollu flunssaa aikoihin ja pirtsakka olo muutenki. Iho tosi hyväs kunnos ja hiukset ja kynnet kasvaa ja vahvistunut. Suosittelen!!! Hintavia on mut oon itte jälleenmyyjä ni saa hiukka edullisemmin.
 
NäkyväNinni
Mahtuuko vielä mukaan? Painoa on 72 kiloa, ja 65 kiloon koitan päästä vielä ennenkuin kesä loppuu. Pudotuksena tuo ei ole paljoa, mutta yli 30 kiloa joskus pudottaneena tuntuu olevan vaikeampi toteuttaa tuo muutama kilo =) .
 
Poljin äsken 20 km kuntopyörällä ja kuntopyörän mittari näytti 156kcal ja sykemittari 330kcal :D
Syke näytti kunttiksessa 147,sykemittari 153.
Ei siis kannata paljonkaan luottaa noihin kuntopyörien mittareihin,heittoa tuntuu olevan aika paljon!!
 
Niin tutulta kuullosti nuo teidän raskauskilo-jutut et pitää vissiin koetta tähän pinoon liittyä!!

Eli ite oon 1v4kk poitsun äityli, raskauskiloja rapsahti 25, vielä 8-10kg olis ainaki hyvä tiputtaa, enemmänki sais lähtee. Eli strategiset mitat nyt 163cm ja paino 82... :ashamed:

Liikuntaa lisätty nyt pyörälenkein pojan kanssa, vaikka se lähteminen meinaakin takuta, oon koettanu et kolmisen kertaa viikossa tulis käytyä, lisäks kärrytellää koiraa lenkittämässä, tosin ei nyt kesällä päästä pitkälle kun koiraparka ei jaksa mennä kuumalla kelillä (berni). Tsemppiä ja kannustusta tarvittais tuohon liikkumiseen.
Minulla tuo iltasyöminen kans meinaa joskus riistäytyä käsistä, etenki jos mies illassa, tulee palkittua itseään päivän työstä kun saa penskat unille, lähinnä leipä&lisukkeet on se pahin huokutus..
Tänään kevensin lounasta niin et nautin vaan salaatin ja reilusti vettä, ajatuksena syödä lämmin ruoka sitten illemmalla vasta.
Miten teillä kun teette ruuan perheellenne, ootteko siloin itekkin samaa syöneet vaiko jotain kevennettyä versiota vai keventääkö teillä koko perhe? Sekava sepustus, mut itälläni tuo ruoka vissiin maittais vähän liiankin hyvin ja siksi paino ei millään tahdo tippua..
nim.epätoivoinen kohta
 

Yhteistyössä