Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 11:57 Miss Piggy kirjoitti:
nyt on löytynyt mullekin mukava liikuntamuoto; sauvakävely B)
tuolla mä oon huiskinut menemään 1-2,5h lenkkejä, jee
tän viikon lukemat:

Paino alussa: 84,5 kg
Paino nyt: 82,3 kg (-700g tällä viikolla)
Pudotus yhteensä: 2,2 kg

hitaasti, mutta varmasti :\|

ja karkkilakko jatkuu edelleen, 4,5 viikkoo takana :D
 
No nyt minäkin ehdin istahtaa hetkeksi. Ukon kans kaadettiin vanhoja omenapuita ja olikin yllättävän rankkaa. ;)

Ja sitten tuloksiin.

Paino alussa 83.7kg

Paino nyt 80.2kg (-400gr edelliseen)

Pudotus yhteensä 3.5kg

Jännityksellä odotan päästäänkö viikon päästä alle 80kg. :)
 
tiistai-päivät taas kaikille!

tänään näytti vaaka 69.9 oon ihan sika kauan odottanu(ainaki toista vuotta) että paino alkais 6sella ja tänään se teki niin :) niukasti mut kuitenki :D huomenna se tietty on taas seiskan puolella mut tekipä ainaki iloiseks tänään ! elikkä -300 gr viime punnituksesta ja kokonais pudotus 1,1 kg. alku se on tämäkin. kun malttais taas illalla olla syömättä kun on tv ilta tämä tiistai. salkkarit,OC,kadotettu ja 4D ...minäkö tv:n orja,ja sit jos ei lapsilta kerkee kaikkia ohjelmia nähdä niin kaikki menee tallennukseen varmuuden vuoks.hih...onneks tulee käytyä ennen sitä jumpassa ettei mee aivan läskiks.


 
paino alussa: 80 kg
paino nyt : 76 kg (+300g tällä viikolla :( )
pudotus yht. 4 kiloa
nämä tiedot siis eilisiä, en vain ehtinyt koneelle kirjottamaan...

mulla on ollut hankala viikko. murhetta isän jouduttua sairaalaan ja sen vuoksi paljon vieraita, joten ruokaa ollut liikaa tarjolla. no en tästä kuitenkaan lannistu, joten nyt taas innolla jatketaan kaloreiden laskemista :) kyllähän mulla vähän liikaa painoa aluks lähtikin, joten ei tämä nyt +-merkkinen viikko haittaa. se puoli kiloa viikossa ois aikasta hyvä tahti...<br><br>
 
Mulla on menny aivan penkin alle tämä viikko. Painokin on mitä luultavammin noussut! En saa taas mitään otetta itsestäni. Alku sujui oikein hyvin mutta kolmen viikon jälkeen rupes takkuamaan.

Mulla on motivaatio aivan kadoksissa.

En tiedä miten taas saan itseni mukaan tähän hommaa!
Pakko kuitenkin tsempata, koska on kova halu laihtua.
 
:hug: Ensin annan sulle tsemppihalin.

Kyllä mullakin monesti on meinannut loppua kesken koko laihdutus. Varsinkin jos tulokset ovat kovinkin heikkoja. Sit ku kattelee itteensä peilistä niin toteaa vaan et voi hyvänen aika mikä näky. Siitä mulle ainakin tulee jonkin verran lisä tsemppiä. :heart:
 
Kolibrille kovasti uutta tsemppiä laihdutukseen! Mitäs jos kaivaisit esille jotain kivoja kesävaatteita ja kokeilisit niitä. Mulla antaa kummasti uutta voimaa kun kokeilee jotain vanhaa vaatetta ja se puristaa... Tulee semmonen näyttämisen halu, että perkules vielä tuokin riepu näyttää hyvältä mun päällä :whistle:
Mulla tää nelisen pudonnutta kiloa on jo mahtavasti pienentänyt jenkkakahvoja. Vannon sauvakävelyn nimeen ;)
Välillä paino varmasti jumittaa, mutta pitää vain malttaa odottaa...
 
Masensi tulos, joten olen sen kirjoittamista siirtänyt.
Alussa 80,4
Nyt 78,6 (Viikossa +100g)
Pudotus alusta 1,8kg

No nyt ne vappu viikon mässäilyt näkyivät. Nyt olen kyllä ollut reipas, joten eiköhän ensi viikolla taas laske. Pelasin golffia tänään 2,h ja eilen spinningiä 45min. Olo parempi kuin mässäilyjen jälkeen.

Motivaatiota: katsokaa isoin pudottaja ja jos nekin pystyy, kyllä mekin!!
 
Tulin tänne kurkkaamaan ensimmäistä kertaa, muilla foorumeilla kyl oon silloin tällön kirjotellu kyllä näistä laihdutusjutuista...

Mulle laihdutuksen yks tärkein pointti on toi VAAKA. Käyn siinä joka aamu, oli olotila sit millainen tahansa. Siitä oon saanu tsemppiä joka päivälle.
Mukavista lukemista saa motivaatiota kummasti lisää ja huonoista lukemista suutun itelleni niin, että elelen päivän hyvinkin siististi syömisien suhteen. Eli kyl sinne vaa`alle kannattaa kiivetä vaan joka ikinen aamu.

Mun urakkani alkaa olla jo loppusuoralla. 8kg on pois ja mutamasta lisäkilon pudotuksesta vielä haaveilen...ja uskon kyllä onnistuvanikin pudottamaan ne.

Tsemppiä jokaiselle kilojensa kanssa taistelevalle!!!
 
Huomenta, taasen on tiistai ja uudet lukemat kehiin:

Alkupaino 89,9kg

Tänään 86,4kg

Vkosaldo - 1,7kg

Yhteensä - 3,5kg

Viikoja takana 2

Kova tsemppi jatkunut tämänkin viikon. Motivaatio on hyvä. Tästä taas uuteen viikkoon, joka tuo älyttömän haasteen. Viikonloppumatka Pärnuun edessä perjantaina!!! Että varmasti tulee olemaan plussaa ens viikolla jos yhtään palaa entiseen elämään. Toisaalta jos jois votkaa niin paljon, että ei pysty syömään mitään...

;) No joo, ehkä ei kuitenkaan.

<br><br>
 
Vau, sullahan oli hyvä tulos, suorastaan loistava. Onnea siitä. :flower:

Mulla vähemmän hyvä.

Alkupaino 83.7kg

Tänään 80.0kg

Viikkopudotus -200gr

Yhteensä 3,7kg

Mä en ymmärrä miksei paino putoo enemmän. Alkaa uskonpuuto hiipiä takaraivoon. Liikun enemmän ja syön vähemmän ja terveellisemmin. Makean syönti on minimissä.
 
Ja tuloksia tältäkin suunnalta:
alkupaino 80 kg
paino nyt 75,5 kg (-500 g tällä viikolla)
pudotusta 4,5 kg

hitaasti tuntuu nyt mullakin paino tippuvan. En anna sen kuitenkaan lannistaa. Oikeestihan just puoli kiloa viikossa ois hyvä tahti, mutta on se sillain vaan karmivan hidasta. Plaah.
Kävellyt olen aika paljon vaunuja työnnellen ja sauvakävellen. Herkkuja syön ihan vain maistiaisiksi. Hiljaa hyvä tulee, mutta kesä tulee liian nopeasti ;)
 
Joo tiedän, että vauhti tulee hidastumaan ihan piakkoin. Nää pari ekaa hyvää pudotusviikkoa antaa vaan puhtia eteenpäin. En just nyt muista milloin olis ollut tälläinen motivaatio päällä. Ainoo vaan, että liikuntaan en saa otetta. En ole kertaakaan edes yrittänyt lähteä lenkille... Rullaluistimiin vaihdoin kyllä jo uuden jarrun. Nyt ei oikeesti ole mitään syytä liikkumattomuuteen. Paitsi kaikki tekosyyt!!! :kieh:
Kyllä hiljaa hyvä tulee! Parempi vaan kun tippuu hitaasti, niin ei mene kroppa säästöliekille ja sit alkaa ongelmat...
 
Alussa 80,4
Nyt 78,0 (Viikossa -600g)
Pudotus alusta 2,4kg

On kyllä kaikilla hienosti paino tippunut. Mulla tosi hidasta ja ku pitää syödä hyvin, että vauva saa hyvää maitoa. No ei tarttisi syödä suklaata :ashamed:
 
Mä koitan nyt sitä kuuluisaa kaalisoppa dieettiä. Eilen alottelin ja mun sopasta tuli ainakin ihan hyvää. Tiedän kyllä, että osa painosta mikä lähtee voipi hyvinkin tulla takas piankin. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta =)
 
moi kaikki laihduttajat... Mä sain eilen kuntopyörän kotiin ja nyt mulla alkaa dietti ja toivottavasta tällä kertaa ONNISTUN! En ole ikinä ennen onnistunut vaikka ylipainoa on ihan kivasti. olen 160cm ja 80,2kg. Että voiko täs viel liittyä joukkoon? :D

TSEMPPIÄ KAIKILLE :flower:

Eilen vedin koko salkkareiden ajan tolla fillarilla eli noin 10km ja 420kaloria hävis :p ja nyt sellainen olo että olen koukussa tohon fillariin! Toki mä myös katon että mitä suuhuni pistän!!! Kiva kun nyt on pieni "tsemppi-kerho" pystyssä :hug:

Ai niin ja tavoitepaino olisi noin 60kg-65kg eli aika palon on matkaa, mutta ek "välitavoite" on 75kg, eli aina 5kg välein!!!!! Olen niin innoissani jos onnistun,tai toivottavasti me KAIKKI täällä onnistuu. Milloin teillä täällä on punnituspäivä?
 
Tervetuloa mami mukaan! Punnituspäivä meillä on tiistaina. Kiva saada taas uusi mukaan, kun osa vanhoista on tainnut jo luovuttaa... Minä myös menen 5 kilon askelin. Nyt alkaa olla enää 300 g vajaana ekasta pudonneesta vitosesta =)
Pitäiskö muuten ilmottaa aina mittojen kanssa pituuskin?? eli ens tiistaina alkupainon, nykysen painon ja pudotuksen lisäks merkattais myös pituus. Sillain hoksais paremmin, että millasen pulleita kansaa ollaan B) Mulla mittaa 171 cm ja 80 kilosta lähdin pudottaan.
 
Tattis lypy tsemppiä sulle kans. :hug:
Palataan asiaan sitten Tiistaina, niin katellaan että miten on toi läski palannu :D Onko sulla muuten tietoa että kuinka paljon pitäis kuluttaa kaloreita päivän aikana että tää läski lähtis... Mä olen vähän niinkuin "pihalla" näissä jutuissa :D

Tänään poljin fillarilla n.450kaloria ja tein kotijumpan n.20min (vatsa-,reisi-, käsivarsilihaksia) ja lopuksi venyttelin noin.20min.

Tattis jos sulla on tietoa,toki voisin yrittää Googlesta ettiä =)
 
Mami: Minä syön 1200-1400 kcal/päivässä. Mun mielestä se on sopiva energiamäärä laihduttajalle (siis terveellisesti laihduttavalle). Siinä ei tarvi kärvistellä kauheessa nälässä. Välillä (ehkä reilun viikon välein) syön yhtenä päivänä enemmän ja en sillon laske kaloreita. Koitan kuitenkin silloinkin herkutella järvevästi. Mun pelastus makeanhimoon on Läkerol ja Extra pastillit. Ne on semmosia ihan pieniä askeja sokerittomia/xylitol salmiakkipastilleja ja kaloreita niissä on tosi vähän. En ees laske niitä päivän kaloreihin, kun syön n. puoli askia päivän mittaan... Suosittelen!
Kutri.net sivuilla on hyviä vinkkejä ja mm. siellä voi laskea itselle sopivan laihdutuskalorimäärän. Minä kyllä pienensin sitä vielä itse, kun en ihan niin hitaasti malta laihduttaa. Tsemiä sulle ja kaikille muillekin!!
:flower:
 
Lypy: Mäkin ajattelin pitää kerran viikossa "välipäivän" eli en rehki tuon fillarin päällä ja syön vähän paremmin, niin että en aio laskea kaloreita, en nyt tietenkään heti mee ja ostamaan 2pussia sipsiä ja karkkipussia... Lauantaina olis kiva pitää tuo "väli-päivä", niin voin ottaa tuon sauna kaljan, hyvällä mielellä ja pala makkaraa :D

Jep,tsemppiä sulle sinne

:hug:
 
HUHUU KAIKKI!! Huomenna on sitten virallinen punnituspäivä! Tulkaahan kertomaan tulokset. Vois samalla tehdä sitten jonkinlaisen listan, että keitä meitä on enää mukana ja ketkä ovat poistuneet jo grilliherkkujen pariin :whistle:
 
Moi!
Juu, huomenna se olisi se punnitus päivä, mulla tossa meni kyllä v.loppu vähän pieleen,ton kuntoilun kanssa ja ehkä vähän ton syömisen kanssa :D Tuli syötyy yhden pitsa-palan,(vitsi kun mies tilasi pitsan kotiin) ja mä sit olen heikkona pitsaan,aaaargh


Jännä nähdä huomenna B)
 
Moi kaikille.
Olen nyt ajatellut että otan huomisesta uuden alun. Eli minä olen mukana taas tästä eteenpäin.
Huom! En kuitenkaan tule huomenna punnitukseen, koska nyt on menossa joka kuukauden ihanuudet :kieh:

Maha on niin turvoksissa, että nyt jos hyppään vaakaan niin tulos on niin masentava ettei siitä hetkessä pääse yli!!!!!

Palaan asiaan siis viikon kuluttua......

Ja tsemppiä teille huomiseen punnitukseen!!

Katsotaan viikon päästä kun tämä laiskimus lyö läskilukeman taas näille sivuilla :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä