Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta vaan! Ja tuloksia tältä suunnalta. Mä vedin sen kaalisoppadieetin viime viikolla ja sehän näkyy tuloksessa. Täytyy kyllä myöntää, että loppupäivinä hiukan lipsuin sallitusta. En tiedä oisko se vaikuttanut siihen ettei niin paljon lähtenyt. Anyway kaikki miinus on miinusta ja lähempänä tavoitetta.

Pituus 164cm

Alkupaino 83.7kg

Tänään 77.7kg

Viikkopudotus 2.3kg

Yhteensä pudotusta 6kg

Toivottavasti ei tule takas kun alkaa taas syömään enemmän.
Lenkkeilytkin jäänyt nyt pariin päivään nollaan kun meitin vaavi on kuumeessa eikä voi sen kans vaunutella. Isäntä kun tekee töitä ja nukkuu tällä hetkellä. Huomenna jos vaikka pääsis.
 
Olipas mahtava viikkotulos Piiperoisella :flower:

Tässä mun tulokset:

alkupaino: 80 kg
paino nyt: 74,4 kg (viikossa paino tippunut 1,1 kg)
pudotus 5,6 kg

Ja mun pituus on 171 cm. Tosi kivasti on nyt viikossa paino tippunut, vaikka lenkkeillyt olenkin vähemmän. Pihahommia olenkin sitten tehnyt paljon ja lapiolla kaivanut ja istuttanut pensaita vaikka kuinka . Hyvin jaksan olla kevyellä ruualla ja laskea kaloreita. Nyt alan olla jo varma, että syksyllä olen varmasti tavoitteessa eli n. 65 kilossa.
Suosittelen muuten jätskiauton maxi light-jäätelötikkuja. Hyviä ja yhdessä kaloreita vain 44! Syön itse semmoisen kun muut meillä vetelee kermajädeä :p
 
Ensimmäinen laihdutus viikko takana ja tässä lukemat!

alkupaino: 80,2kg
paino nyt: 79,1kg
pudotus: 1,1kg

Eli 1,1kg viikossa, olen kyllä tosi tyytyväinen, en ole kyllä ikinä ennen pystynny olla näin kauan dietillä ja näin tosissani :D

johan alkaa meikäläiselläkin toi läski lähtemään,hehe

Teillä toi paino tippunut myös kivasti :hug:

Tsemppiä
 
jaahas, pari viikkoo ollu netti pimennossa, kun kone oli taas vaihteeks huollossa.
eli oon edelleen mukana :D

mitään en oo saanu aikaseks... huomasin just, että kun en tänne päässy kertomaan tuloksia niin eipä paljon kiinnostanu niihin keskittyäkään :headwall:

mutta siis:

Paino alussa: 84,5 kg
Paino nyt: 83 kg (+700g tällä viikolla)
Pudotus yhteensä: 1,5 kg

kesälomakin alkaa ens viikolla, enkä oo YHTÄÄN tyytyväinen itteeni. No toivottavasti lomalla jaksais lenkkeillä useimmin ku ei tartte töissä vetää itteensä piippuun.

tsemppiä kaikille :wave:
 
Miten se on viikko sujunut?? Minä söin keskiviikkona aikamoisen satsin karkkia, mutta muuten en sitten syönytkään juuri mitään. Puntari näytti to-aamuna samaa, joten enpä kuitenkaan ollut lihonut nameista =) Piti muka syödä ikävään, kun mies pitkällä työreissulla...
Mulla meinaa nyt tökkiä tuo kaloreiden laskeminen. Toisaalta ei kai se haittaa, kun olen jo oppinut oikeestaan että minkä verran sitä saa päivässä syödä. Ennemmin taitaa olla että syön liian vähän, jos en merkkaa syömisiä ja kaloreita ylös. Ei haluttais millekään tyhmälle säästöliekillekään mennä... No ei pelkoa, kun välillä on ihan pakko saada karkkiakin ;)
Mahtavaa kun nyt mahdun taas 40-kokoisiin housuihin, jotka on kaapissa oottaneet mahan pienenemistä. On se vaan upeaa, kun enää ne ei purista :)
Voimia pienenemiseen kaikille!
 
Moi Lypy! Jouduin tekeen oman tunnuksen nyt että tämä uusi systeemi täällä muuttui, eli nyt on profiili. Olen sama mami, mutta nyt mami86 =) Ihan hyvi on viikko sujunut, tota turvotusta taitaa tulla kun menen äitini kanssa ulos Launatai-illalla juhlimaan :D
Kyllä se mäki tossa yksi päivä yhden karkin nappasin mieheni pussista. Oli kato siinä ihan pöydällä ja avattuna,heh. Huomenna pidän lepo päivän. juu ei se aina nyt niin tarkkaa ole noitten kaloreitten kanssa, en ainakaan itse ole niin laskennut että mitä syön. Kun luin tossa yhdestä lehdestä, että jos haluaa laihtua niin pitäisi kuluttaa liikunnalla noin.600kaloria (+päivän norm. liikunta). Ja syödä vähä-rasvaista jne...
Mitens on muuten sulla toi viiko mennyt? :hug:
 
Huomasin että täällä on nyt kaksi "mamia"... Eli mä olen se joka liittyi toss 1,5viikoa sitten mukaan joukkoon :D Menipä tämä nyt vaikeeksi, vai sähläänkö mä täällä nyt omiani,hehehe :headwall: Sorge jos täs nyt meni vähän sekaisin nää nimimerkit :ashamed:
 
piiperoinen
Morjens vaan kaikille!

Mulla on sujunut pari viimestä päivää vähemmän hyvin. Eilen ja tänään tullu syötyä pitsaa ja hiukka irtokarkkeja. Huomenna on pojan synttärit ja pöytä notkuu taas kaikesta hyvästa. En tiijä uskallanko tiistaina vaakaan nousta ollenkaan. Meikäläinen osti muutaman(lue todella monta) paketin jätskiä ku oli ingmannin maustetut jätskit tarjouksessa cittarissa. :ashamed:
 
Moi. Miten on teillä sujunu tää viikonloppu? Mä tässä tulin eilen illalla kipeäksi ja nyt makaan kuumeessa ja kurkku-kipeänä. Eli nyt en saa tolla kuntopyörällä mennä :( Eli tulen kyllä punnitukseen Tiistaina, vaikka en usko että mitään o tapahtunu :/
Ja tässä söin äsken feta-juustoa (3% rasvaa) koko purkin :D Vähän täytyy lohtua saada kuin makaa kuumeessa.

Tsemppiä kaikille :flower:
 
Mami86: Mulla on menny viikonloppu ihan ok. Vähän on kyllä taas pitänyt syödä lohtukarkkia, kun mies edelleen reissussa... Olen kyllä sitten muuten ollutkin vähällä safkalla, joten eiköhän tässä olla ihan ok taas laihduttu. Ainakin toivon niin. Meikä on kyllä ihan fiiliksissä kun nyt jo mahtuu osa vaatteista, jotka vähän aikaa sitten puristi ja kiristi. B) Nyt on ollu viikko etten ole päässyt oikeelle lenkille, kun olen yksinäni ollut lasten kanssa. Tiistaina mies sitten palaa kotiin, joten heti pitää kyllä päästä sykemittarin ja sauvakävelysauvojen kans rehkimään... Palataanpa tiistaina uusien lukemien parissa!
 
Huomenta.
Tässä mun tilanne tänään :D
alkupaino: 80,2kg
viime viikolla: 79,1kg
paino nyt: 78,3kg ( 0,8kg/viikko)
Yht, pudotus: -1,9kg
Ihan kivasti tippunu vaikka en ole moneen päivään kuntoillu, mutta kohta taas pääsen, kunhan vaan tästä flunssasta eroon ekana pääsis :snotty:

Tsemppiä kaikille :flower:
 
alkupaino: 80 kg
paino nyt: 73,3 kg (viikon pudotus -1,1 kg)
pudotus yht.: 6,7 kg

Olen kyllä tosi tyytyväinen viikon pudotukseen. Alan jo näyttämään ihmiseltä ja siitä saa taas lisää puhtia B) Nyt tässä kyllä parhaillaan syön Bassett´s Winegumseja :whistle: Mies tuli eilen reissusta ja toi sitten lentokentältä tuliaisia. Onneks älys sentään perinteisen Tobleronen jättää ostamatta :LOL: No tänäänhän voi vähän mässyttää, kun ehtii sitten viikon taas kutistella seuraavan tiistain punnitukseen. Mulla kyllä tosissaan auttaa tää kun pitää aina tiistaina ilmottaa tänne paino. Ei haluta mitään plussamerkkejä raportoida...
Mami86: Minkä mittanen sää oot? Meillähän oli tuo lähtöpaino sama.
 
Lypy: Olen tällainen perinteinen "pers-jalkainen" eli 162cm :D
Tosi hienosti sulla tippunu tuo paino =) Kuinka kauan olet ollut dietillä? Ajattelin kun olet jo tiputtanu yht: 6,7kg. Mullakin ollu sillai motivaatiota enemmän kun tääl on tää punnitus päivä! Jotenkin sitä jaksaa tsempata enemmän ja enemmän tosissaan! Paitsi että mulla on taipumusta ainakin kerran viikossa, popsia jotain pientä herkkua. Mutta sitten omatunto alkaa soimaan ja sitten sitä rehkii kun mielipuoli ton kuntopyörän kanssa,heh! Kävin tänään kävelyllä, ihan pikku lenkin ja nukutin poikaa vaunuissa. Ja kyllä olin puhki,tuntui että mä yskin mun keuhkot pihalle ,ku toi flunssa. Niin saa nähdä että milloin pääsen taas kuntoilemaan :p
 
mami86: Mun laihdutus alkoi 10.4. Silloin imetin viimeisen kerran 13-kk ikäistä kuopusta ja päätin, että kun imetys loppuu, loppuu kilojen raahaaminenkin :D Mulla imetys teki karmean ruokahalun, joten se ei todellakaan mua laihduttanut.
 
Lypy: Sulla jo iso vauva :saint: Mä en ollenkaan pystyny imettään, vain pari viikoa ja sitten mölö loppui :ashamed:
Tuliko sulla kuinka paljon raskaus kiloja? Mulla tuli yht; 24kg :D
Onko sulla tietoo että kuin monta päivää täytyy olla terve että saa jatkaa kuntoilua? Ja voiko pienessä flunssassa kuntoilla. Ajattelin vaan kun tämä itse "räkä"-tautihan voi kestää parisen viikoa ennen kuin on kokonaan ohi... Täytyykö täs nyt sitten vaan odottaa :headwall:
 
piiperoinen
Heippa vaan kaikille tasapuolisesti. =)

Mahtavia tuloksia teillä kaikilla. :flower: Mulla meni viikko niin läskiks etten vaakaan viittinyt astua. En tiijä mikä nyt on alkanut jökittään kun oli tosi hyvä motivaatio päällä. Nyt tuntuu ettei mikään onnistu. :'( :headwall:
No täytyy nyt koitaa jostain kaivaa se motivaatio takas.
 
Mami86: Mulla tuli kans raskauskiloja jotain 20. En edes halua enää muistaa tarkkaa kilomäärää... Mun mies on urheilija ja kyllä se sanoo, että ei mikään nuha tai yskä haittaa lenkkeilyä. Ei kuitenkaan kannata mitään täysillä vetää. Esim. kävelylenkit ei haittaa. Jos kuumetta on, niin sitten ei tietenkään saa ollenkaan treenata.
Piiperoinen: Suosittelen, että kuitenkin nyt punnitset ittes ja ilmotat sitten tänne tuloksen. Siitä sitä motivaatiota saa taas lisää kun et viitti montaa kertaa huonoja tuloksia meille kertoa! Tsemiä!
 
Lypy: Kiitos neuvoista :hug: Mä tässä melkein joka päivä olen käyny kävelyllä vaunuilla, ihan hyvä että hieman saa liikuntaa vaikka on kipeenä :)
Piiperoinen: Tiedän tunteen koska ennen kuin yritin laihduttaa niin mulla ei ollu motivaatota ollenkaan. Mäki vähän varmasti petyn tulevana Tiistaina mun painoon, koska en ole pystynnyt kunnolla treenaamaan, vain kävelyllä olen käynyt. Täytyy vaan ottaa itsestä niskasta kiinni ja sanoa itselleen: "että nyt mä teen sen kunnolla". Juu, helppoa se on sanoa kuin tehty. Mutta nyt vaan tsemppiä sulle ja otat "uuden" alun :flower:
 
Saanenkos hypätä tähän pinkkaankin mukaan??
Kiloja oli alkujaan 80 ja pituutta 168cm. Pittuus ei onneksi muutu :D Mutta painon olisi suotava laskea tuonne 65kiloon :)
Kaksi viikkoa sitten aloitin ja nyt vaaka näyttää 76kiloa :)
KOvasti oon lenkkeilly ja syömisiäni kattellu. Mulla on kaksi tyttöä 2v4kk ja 7,5kk, nuorempaa vielä imetän :)
Aika tavotteena mulla on joulukuun alku, koska musta olis sillon tarkoitus ottaa lakkiasi kuvat, ja jos paino ei ole tavoitteeseen tippunut ei muuten kuviakaan oteta!
 
Tervetuloa Effemia mukaan! Olet suurinpiirtein samoissa mitoissa mun kanssa. Pituutta mulla vain parisen senttiä enemmän.
Me ollaan oltu reissussa. Tuli syötyä karkkia, pizzaa yms. Huomenna siis odotettavasti vahvasti +-merkkinen viikko :( No kyllähän mulla onkin niin hyvin tää laihdutus sujunut, että ei tää yhden viikon takapakki maata kaada. Lupaan ja vannon että ensi viikon tiistaina on painoa tippunut! Vaikkakin taas mennään viikonlopuksi reissuun, tällä kertaa häihin. Onkin nyt pakko olla ihan 1100-1200 kcal joka päivä ennen lauantaita, että sitten voi syödä kakkua ja juoda viiniä paremmalla omallatunnolla...
Huomiseen!
 
Huomenta.
Tässä mun tilanne tänään
alkupaino: 80,2kg
viime viikolla: 78,3kg
paino nyt: 77,5kg (0,8kg/viikko)
Yht, pudotus: -2,7kg

Ihan hyvin vaikka olen ollut yli viikon kohta hieman kipeenä, ja en pahemmin ole kuntoillu, kävelyllä olen kyllä käynny
=)
Aina Marina: Mä oon aika uus täällä, että ainakin yksi enemmän täällä pyörii (läskien kera) :D
 

Yhteistyössä