Uusi miesystävä, hänellä oudot kivekset?

  • Viestiketjun aloittaja kummallista
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaPom
Meinaat, että mieheltä poistettas pallit? Tosi hyvä idea...
Huom näin olen lukenut enkä ole tätä keksinyt itse, vaan piilokivekseen liittyy syöpävaara ja siksi suositellaan poisto. Vähän kuin naisilla voi olla sellainen geeni joka aiheuttaa ilkeämuotoista rintasyöpää, joten esim Angelina Jolie poistatti rinnat, koska ei halunnut sitä syöpää. Kuulostaahan se rajulta tietty mutta elämässä pitää tehdä valintoja.
 
vierailija
Tarvitaan kuva alkuperäisen postaajan miehen kiveksista, niiden tarkempaa arviointia varten. Samalla voi antaa myös ns. Ulkonäköpisteet. Riippamunaisten miesten puolisot eivät saa osallistua
 
vierailija
Itse seurustelin kerran miehen kanssa jolla oli tuommoiset kivekset ja kaiken lisäksi peniksen kärjessä terskan alapuolella sellanen paksu ''lihas'' rengas nahan alla oli aika vitsikkään näköstä :)
 
ruuna
Jännä juttu, että kivespussi tekee sitä samaa vaikka kivekset on poistettu. Aamulla se kiristyy pieneksi mytyksi ja illalla tai hyvin kuumassa roikuu vain kuin löysä nahka lärpäke
 
vierailija
No siis, tähän asti kokemillani miehillä on kivekset silleen roikkuneet pusseissaan. Jos vaikka takaa ovat panneet, niin kassit senkun ovat läiskähdelleet persposkiin työntöjen tahdissa.

Tällä uudella ei tunnu olevan kiveksiä ollenkaan! :O Heti kun hänellä heppi nousee, ne kivekset katoaa jonnekkin nivusten sisälle.

Onkohan ihan normaalia? Lieneekö tuhkamuna? Kyllä hänellä mälli sentään lentää, mut vähän tää ihmetyttää.
Ei tuo nyt aivan normaalia ole!
 

Yhteistyössä