Uusi sesonkimuumimuki!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:31 Vuodevaate Nilkki kirjoitti:
Minusta se Hattivatti-muki oli taas tosi kiva. Moni on sanonut karsastavansa juuri sitä mukia? :eek: Mie oon vaan outo, siitä se johtuu!
mä oon sitten yhtä outo :D ehkä sais olla vielä vähän kirkkaampi oranssi, niin ois just täydellinen :D ja kivalta kesäiseltä näyttää tuo uusikin, täytyyhän se saada kokoelmiin =)
mies aina sanoo, että voidaan sitten maksaa tyttöjen opiskelut muumimukeja ja muita myymällä, kokoelma alkaa olla melkoinen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:06 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:31 Vuodevaate Nilkki kirjoitti:
Minusta se Hattivatti-muki oli taas tosi kiva. Moni on sanonut karsastavansa juuri sitä mukia? :eek: Mie oon vaan outo, siitä se johtuu!
mä oon sitten yhtä outo :D ehkä sais olla vielä vähän kirkkaampi oranssi, niin ois just täydellinen :D ja kivalta kesäiseltä näyttää tuo uusikin, täytyyhän se saada kokoelmiin =)
mies aina sanoo, että voidaan sitten maksaa tyttöjen opiskelut muumimukeja ja muita myymällä, kokoelma alkaa olla melkoinen =)
Mies joskus, puoliksi vitsillään, kysyy että pitäisiköhän nuo muumimukit vakuuttaa erikseen. Jos jotain niille tapahtuu, niin ei ne vakuutusyhtiössä varmaankaan usko kokoelman todellista arvoa. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:08 hiirimatto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:06 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:31 Vuodevaate Nilkki kirjoitti:
Minusta se Hattivatti-muki oli taas tosi kiva. Moni on sanonut karsastavansa juuri sitä mukia? :eek: Mie oon vaan outo, siitä se johtuu!
mä oon sitten yhtä outo :D ehkä sais olla vielä vähän kirkkaampi oranssi, niin ois just täydellinen :D ja kivalta kesäiseltä näyttää tuo uusikin, täytyyhän se saada kokoelmiin =)
mies aina sanoo, että voidaan sitten maksaa tyttöjen opiskelut muumimukeja ja muita myymällä, kokoelma alkaa olla melkoinen =)
Mies joskus, puoliksi vitsillään, kysyy että pitäisiköhän nuo muumimukit vakuuttaa erikseen. Jos jotain niille tapahtuu, niin ei ne vakuutusyhtiössä varmaankaan usko kokoelman todellista arvoa. :D
älä viitti, toi ei oo tullu mun mieleenkään :D
ei todellakaan usko, lusikkaa, kuppia ja mukia löytyy pitkät rivit :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:09 nytkypylly kirjoitti:
älä viitti, toi ei oo tullu mun mieleenkään :D
ei todellakaan usko, lusikkaa, kuppia ja mukia löytyy pitkät rivit :D
Eipä se tullut mullekaan, mutta miestä vähän hymyilyttää nämä muumimukit täällä. :D

Mitähän ne vakuutusyhtiössä tuumais, jos pokkana soittaisi ja kysyisi vakuutuksen hintaa? Mulla ei taida pokka riittää kysymään. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:13 hiirimatto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:09 nytkypylly kirjoitti:
älä viitti, toi ei oo tullu mun mieleenkään :D
ei todellakaan usko, lusikkaa, kuppia ja mukia löytyy pitkät rivit :D
Eipä se tullut mullekaan, mutta miestä vähän hymyilyttää nämä muumimukit täällä. :D

Mitähän ne vakuutusyhtiössä tuumais, jos pokkana soittaisi ja kysyisi vakuutuksen hintaa? Mulla ei taida pokka riittää kysymään. :whistle:
:LOL: :LOL:
ei taida riittää mullakaan, mutta mulla on semmoinen kaveri, joka varmasti soittaa kun vähän yllyttää :D pitääkin joskus kokeilla :D
kiitti vinkistä ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:14 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:13 hiirimatto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:09 nytkypylly kirjoitti:
älä viitti, toi ei oo tullu mun mieleenkään :D
ei todellakaan usko, lusikkaa, kuppia ja mukia löytyy pitkät rivit :D
Eipä se tullut mullekaan, mutta miestä vähän hymyilyttää nämä muumimukit täällä. :D

Mitähän ne vakuutusyhtiössä tuumais, jos pokkana soittaisi ja kysyisi vakuutuksen hintaa? Mulla ei taida pokka riittää kysymään. :whistle:
:LOL: :LOL:
ei taida riittää mullakaan, mutta mulla on semmoinen kaveri, joka varmasti soittaa kun vähän yllyttää :D pitääkin joskus kokeilla :D
kiitti vinkistä ;)
Kerro sitten meillekin :wave: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:07 Pupu T kirjoitti:
Miekin tykkäsin hattivateista. mutta muumimamma- ja pappamukit on ollu meillä huonoja, niistä lähtee värit!!! muista ei oo lähteny vaikka ihan samassa pestään :eek: :(
Kannattaisi laittaa arabialle viestiä, voi olla valmistusvirhe, noissa mukeissa.
 

Yhteistyössä