uusi suhde eron jälkeen...

Onko ketään nuorta naista joka eronnut väärästä miehestä
(yhteinen lapsi/lapsia) väkivaltaisuuden yms.takia..

miten olet päässyt jaloillesi ja
kauanko kestänyt,että olet löytänyt uuden oikean rakkauden?

Miten uusi mies on hyväksynyt lapsen/lapset?
Miten tapasitte uuden miehesi kanssa,milloin kerroit lapsistasi?

Itsellä pieni lapsi ja vauva tulossa ja mietin tälläisiä asioita,vaikka
ei vielä olekaan aika uuteen suhteeseen...
 
olin neljä vuotta väkivaltaisessa suhteessa j nyt viime vuoden lopusta pistin poikki lopullisesti,tyttäreni täyttää elokuussa 3 ja nyt käymme yhdessä käsittelemässä minä kokemuksia väkivallasta ja tyttö näkemistään asioista.ex piinaa ja yrittää edelleen kontrolloida mun elämää..kuukausi sitten tapasin itseeni pari vuotta nuoremman miehen ja voin sanoa että olen rakastunut ja onnellinen :heart: hyväksyy lapseni aivan täydellisesti ja on mulle ollu niin hyvä että oon aivan hämmästynyt tollasesta kohtelusta neljän vuoden #&%?$!* jälkeen..ex ei tiedä vielä mitään mun uudesta suhteesta ja oon sen niin miettinyt että kun ei kerran seurustella ja on olemassa väkivallan riski jos miehestä kerron niin sillon pidän asian omana tietona,en kuitenkaan ole enään tili velvollinen sille ihmiselle..
 
mies

Jaksamista sinulle ja lapsellesi. On oikein, että olet nostamassa kytkintä väkivaltaisesta suhteesta se ei kuulu parisuhteeseen eikä nyky-yhteiskuntaan muutenkaan.

Sanoisin vain, että anna aikaa itsellesi. Toipumisaika, suruaika yms. jutut ovat niin yksilöllisiä, että jokainen tekee sen omalla tavallaan.

Mutta tärkeää on, että huolehdit omasta ja lapsen hyvinvoinnista. Annat aikaa itsellesi jne. Kyllä se sopiva mies tulee jossain käänteessä vastaan aikanaan... :wave:
 
mies

Niin ja vielä.... kannattanee pitää sopivaa etäisyyttä väkivaltaiseen mieheen. Tietysti hänellä on oikeus tavata omaa lastaan jne. valvotusti tai normaalisti jos siihen kykenee. Mutta tietty etäisyys on viisasta pitää.

Aikanaan kun se sopiva mies on tullut vastaan. On varmaan oma taidelajinsa kertoa se väkivaltaselle miehelle...

Kannattaa varmaan kertoa jossain vaiheessa, mutta se tietty etäisyys
 

Yhteistyössä