uusi täällä ison ongelman kera..

  • Viestiketjun aloittaja läskipallero
  • Ensimmäinen viesti
läskipallero
elikkä olen ekaa kertaa laihdutus keskustelussa ja mulla onkin mahoton ongelma ja haluan teiltä viisaammilta neuvoa.
elikkä haluan laihduttaa ja paljon mutta en vaan pysty siihen karkkia tulee popsittua joka päivä ja siihen viä lisäks sipsit ja limppari..painoa oli tullut kuukauden aikana 4kg ja 2 raskaudessa painoo on tullu 20kg/per raskaus
nyt haluankin tietää miten ootte pystynyt lopettaan karkin syönnin kovalla tahdolla vai onko keinoja? entä miten roikkumahan sais pienennettyä ja kamalat ryppyreidet..tavoite mulla on et mahtusin koon 38 farkkuihin mutta eilen luasin ja viime viikolla ja kuukausi sitten lupasin että karkkia en osta mutta kappas taas eksyin karkki hyllylle..
kertokaa kaikki vinkit ja niksit kaikki on tervetulleita.
 
uusi laiduttaja
Älä osta tavallisia karkkeja osta painonvartijoiden karkkeja ja sipsit vaihda popcorniin, ja siitä sitten pikkuhiljaa pois, limsa ehdottomasti ligt-limsaa, ja sitten on helmompi alkaa juoda pelkkää vettä.
 
Älä lopeta kokonaan niitä karkkeja muuten kielletyn hedelmän maku muuttuu liian houkuttavaksi ja himo vaikeaksi hallittavaksi. muutama kokeiltu keino:

Dietorellet, pirkka sokerittomat mellit (kissakuvio tai salmiakki papana 100g puuseja), painonvartijat karkkipussit on kalliimpia ja itse tykkään enemmän dietorelleista. Osta vaikka 3 erilaista pussia ja jaa ne 5-6 pakastepussiin siten että kaikissa samanverran. Itse tein näin ja sain n.50g pussin pistearvoksi 2p(riippuu toki mitä ostat). Ja noita karkkeja ei sen enempää voi kerralla syödä jollei halua vatsaa sekaisin.

Jos suklaa on turmiosi osta levy ja pilko 4palan suokaleiksi ja laita pusseihin ja pakasta. Mielellään kaikkein alimmaksi pakastimessa että et niitä turhaan viitsi sieltä penkoa. Ja näin ne säästyy paremmin lapsiltakin.

Sipsit voi vaihtaa poppareihin ja maissinaksuihin, naksut ei sellaisenaan maistu miltään muttä opettele dippaamaan. Rinnalle voi pilkkoa porkkanaa, paprikaa, kurkkua, kukkakaalia, tai muuta mistä tykkää.

Painonvartijoiden lahdutus tavassa on se hyvä puoli että mitään ei kielletä, melkein on parempi että syö 1-2p herkkuja kun että pihtaa ja syö sitten jättisäkin tai keksipaketin ja käy läpi morkiksen sen jälkeen. Näin toimin itse kun sain tiputettua 27kg, nyt vauvan synnyttyä jäi 8-10kg tiputettavaa.
Toivottavasti tästä oli jotain apua :), tsemppiä aloituksen itsellä 3 pvä menossatätä toista projektia.

T:Heidi81
 
elefantti
Jos et pysty olemaan ilman makeaa, niin syö sitä, mutta ala liikkumaan. Itse tein näin ja paino alkoi putoomaan. Syön suklaata entiseen malliin, mutta sauvakävelen joka päivä tunnin verran ja paino putoo kas kummaa! :wave:
 
miinus 20 kg
Tässä kahden lapsen äidini epäterveellinen neuvo...


Join noin litran Pepsi maxia 3 kk, enkä paljon muuta syönyt. Paino putosi 20 kg raskauksien jälkeen ja on pysynyt. Ei ole kuitenkaan terveellistä!! Älyissäni vielä olen (omasta mielestäni;)) Nälkä ja karkinhimo pysyivät poissa!!

;) ;) ;) ;)
 

Yhteistyössä