uusi täällä....

Itse taistelin kilojeni kanssa ylös ja alas, kävin painonvartijoissa pariinkin otteeseen, lähti niitä tietysti siellä, mutta hupsista vaan tuli myös takaisin. Ei ehtinyt enää käydä kuin puntarissa ei niillä "keskustelu tunneilla". En viitsinyt sitten enää jatkaa. Keväällä tein elämäni päätöksen ja hain itselleni personal training- ohjaajan. Hip heijaa melkein 10 kg on lähtenyt, lenkkille oikein himoitsee menoa sekä aamuisin että iltaisin myöhemmin. Kuntosalista on tullut mukava paikka ja siellä kaikki ohjatut tunnit. Ihanaa kun joku käskee mitä pitää tehdä. Spinning pyöräilystä olen löytänyt aivan uuden lajin. Olen kyllä hinnalle saanut vastinetta ja hyvät viikko-ohjelmat ovat käytössä. Nyt jo saa syödäkkin suklaata ja jäätelöä eikä ole pahamieli, kiloja ei ole tullut takaisin.
Suosittelen lämmöllä tätä kiinteytys muotoa. Ota selvää paikkakunnaltasi kuka tällaista voisi sinun kanssa aloittaa tekemään. Onnea matkaan :flower:
 
Minun hommani maksoi 380 euroa ja ohjaaja kysyi heti että moneenko erään laitetaan lasku 4,5,6,vai jotain muuta. Minä ilmoitin että kahteen niin tuntuu että on pakko tehdä jotain. Minulla on vielä pari "kontrollia "jäljellä ja toinen puoli laskusta vielä saamatta.
Tiedän että etelä-suomessa on arvokkaampaa tämä homma, mutta kannattaa kysellä ja vertailla hintoja.
=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 12:22 Magenta kirjoitti:
No nyt ei muuta kuin painonvartijoihin niin varmasti lähtee kilot eikä ole ollenkaan hankalaa!!!
Meillä "vartijoilla" on tuolla alempana ihan oma aloituskin!
Mukaan vaan!!!

Ja tsemppiä ;) !
miulla ei ole sellasia rahoja sijottaa mitä noi painonvartijoiden materiaalit maksaa :ashamed:
 

Yhteistyössä