Uusi tukka tai raidat! *sis. kuvan*

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
On niin karamellinen, ettei näytä omalta tukalta ensinkään. *etsii yhä tykkää-nappulaa vimmana* :D
Kun hiukset on täysin auki, niin ei raidat paljoa näy ja oma tukka peittää vaaleat.
Punainen on siis omaa tukkaa ja vaalea on pidennykset/sinetit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
On niin karamellinen, ettei näytä omalta tukalta ensinkään. *etsii yhä tykkää-nappulaa vimmana* :D
Kun hiukset on täysin auki, niin ei raidat paljoa näy ja oma tukka peittää vaaleat.
Punainen on siis omaa tukkaa ja vaalea on pidennykset/sinetit.
=)
Jotain silmää minullakin on.
Joka tapauksessa, kivan näköinen systeemi. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Vaikken mä tykkääkään räväköistä hiusväreistä, täytyy kyl todeta et sulla on ihanat hiukset :heart:
Millä sä saat ne pysymään noin kirkkaan värisinä?
Tuo punainen ollut itsellä kohta 9 vuotta käytössä ja saa kyllä aika usein värjätä(1-2kk välein ). Enää ei onneksi niin haalistu, mitä joskus alussa ja silloin oli aina kirjavan oranssi väri päässä nopeasti. En tiedä onko hyötyä ollut, että käytän erilaisia väriä suojaavia tuotteita ja yritän "suojella" tukkaa erilaisilla hoidoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Vaikken mä tykkääkään räväköistä hiusväreistä, täytyy kyl todeta et sulla on ihanat hiukset :heart:
Millä sä saat ne pysymään noin kirkkaan värisinä?
Tuo punainen ollut itsellä kohta 9 vuotta käytössä ja saa kyllä aika usein värjätä(1-2kk välein ). Enää ei onneksi niin haalistu, mitä joskus alussa ja silloin oli aina kirjavan oranssi väri päässä nopeasti. En tiedä onko hyötyä ollut, että käytän erilaisia väriä suojaavia tuotteita ja yritän "suojella" tukkaa erilaisilla hoidoilla.
Mitä väriä sä käytät?
Mulla oli vuosi sitten punainen tukka mut ei se pysynyt kahta päivääkään noin upean värisenä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Vaikken mä tykkääkään räväköistä hiusväreistä, täytyy kyl todeta et sulla on ihanat hiukset :heart:
Millä sä saat ne pysymään noin kirkkaan värisinä?
Tuo punainen ollut itsellä kohta 9 vuotta käytössä ja saa kyllä aika usein värjätä(1-2kk välein ). Enää ei onneksi niin haalistu, mitä joskus alussa ja silloin oli aina kirjavan oranssi väri päässä nopeasti. En tiedä onko hyötyä ollut, että käytän erilaisia väriä suojaavia tuotteita ja yritän "suojella" tukkaa erilaisilla hoidoilla.
Mitä väriä sä käytät?
Mulla oli vuosi sitten punainen tukka mut ei se pysynyt kahta päivääkään noin upean värisenä :snotty:
https://www.leatherheaven.com/?m=pro&a=prolist&cat=46 shokkiväreillä tullut läträttyä monta vuotta ja tykännyt olen noista väreistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Kiva väri.hiuksesi näytti vain kärsineiltä jostain syystä?
Tuo vaalea vai yleensä? Onhan tuo vaalea aika luonnottoman värinen(ja punainen myös ) ja varmasti jouduttu käsittelee useasti, kun on lähes valkoinen väriltään.(aito hiusta tuo vaalea )
 
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
https://www.leatherheaven.com/?m=pro&a=prolist&cat=46 shokkiväreillä tullut läträttyä monta vuotta ja tykännyt olen noista väreistä.
Noista toi Poppy Red on mun ehdoton suosikki :D Mäki haluan jotain punaista mun hiuksiin :D
Sillä värjään :)
Mä värjäsin sillä joskus silloin kun mulla oli irokeesi :D
 

Yhteistyössä