Uusi yritys

"Valaiskaa" minua tietämätöntä. Mistä johtuu, että jotkut lääkärit km.n tapahduttua suosittelevat joillekin yksiä menkkoja ennen uutta yritystä,mutta jotkut voivat alkaa yrittämisen heti jälkivuodon loputtua.
Itse en sitten millään malttasi odottaa yhtäkään kiertoa, olen sen verran iäkäs, ettei olisi aikaa tuhlattavana.Kaipa näillekin on syynsä... Kertokaa kokemuksianne ja monenko yrityskierrron jälkeen onnistuitte?
 
mulle on tullut kahdenlaista mielipidettä ja suositusta asiasta, eli odota 1. tasaus- ja palautumiskierto ja voit yrittää heti kun siltä tuntuu. Käskevät varmasti sen takia odottamaan, että LA olisi helpompi määrittää ja että kohtu olisi palautunut paremmin ja varmasti ajattelevat myös henkistä puolta.

Itse aion heti yrittää kuhan tämä vuoto vaan loppuu tai en aio siis käyttää ehkäisyä. Näin muin mutsikin teki ja terve poika syntyi. On vissiin muutenkin helpompi tulla raskaaksi heti keskenmenon jälkeen. Mä en ainakaan oo kaikkein hedelmällisin ihminen kun olin tätä 30.12 km ennen 2 vuotta ilman ehkäisyy ja sitten vasta tärppäs.

Varmaan kannattaa käyttää ihan omia tuntemuksia tai sitten noudattaa lääkärin neuvoja, en osaa sanoa kumpi on parempi.
 

Yhteistyössä