Uusia kavereita Vantaalta (itä)


:wave:

Moi!!

Muutettiin juuri Helsingistä Itä-Vantaalle, tarkemmin Rekolaan miehen, vauvan (6 viikkoa) ja koiran kanssa. Olisi mukavaa näin seurallisena ihmisenä saada seuraa muista kotiäideistä joilla on muitakin kiinnostuksen kohteita kuin ihanaiset vauvamme. Päivisin olisi kivaa saada lenkki- ja kahviseuraa. Joskus vauvelit voisi myös jättää hoitoon ja lähteä baarikierrokselle. :p

 
Heippa!!

Kiva, että muitakin seurallisia äitejä tältä seudulta löytyy. Järjestetäänkö täällä meillä kahvikekkerit joku päivä? Ilmoitelkaa, jos innokkuutta löytyy. Olis kiva saada uusia tuttuja ja muutakin seuraa kun nuo ihanat pienokaisemme. :LOL:
 
Moi! Meille käy parhaiten tuo keskiviikko, mutta ei torstaikaan ihan mahdoton ole! ;) Ja paikkakin käy tai sitten voidaan myös tavata jossain "yleisessä" paikassa esim. jossain kahvilassa tms. Laittelen s.postiosoitteen sulle tuolta yksityisviestin kautta.
 
Heippa taas!!

Kiva, että näin monta innokasta äitiä tältä seudulta löytyy. Laitan teille kaikille osoitteen tulemaan privana. Ehdotan ajankohdaksi keskiviikkoa 21.11 klo: 13.00. Kommentoikaa onko aika sopiva. Varmaan ihan hyvä olla täällä meillä, niin vaipanvaihto ja ruoan lämmitykset ym. helpompaa kuin kahvilan pienissä tiloissa missä myös vaunut vaikea saada mahtumaan. B)
 
Elikkä asutaan niissä uusissa kerrostaloissa Ulrikanpuistossa jotka on rakennettu Asolanväylän varteen. Laitan tarkemman osoitteen teille sähköpostien välityksellä. Eli tervetuloa siis kaikille keskiviikkona 21.11 klo: 15.00 meille kahvittelemaan ja tutustumaan toisiimme. B)
 
Minä olen 30 vuotias ja poika vasta reilu 6 viikkoa vanha. Laittakaa viestiä ketkä haluatte tulla keskiviikon tapaamiseen 21.11 klo: 15.00 niin laitan osoitteen tulemaan. Olen saanut jo pari ilmoittautunutta. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee. :D
 
Aika samaa ikäluokkaa ollaan.. ;) Minä olen 29 ja poika lähenee 7kk kovalla vauhdilla. Elikkäs me oltais ainakin tulossa ensiviikolla, jos nyt ei vaan mitään flunssaa mistää onnistuta nappaamaan.
Nähdään silloin! :wave:
 

Yhteistyössä