Uusimmat kirppislöytönne?

Omat taas täällä:

http://chef.blogit.fi/

Mä olen NIIN iloinen tuosta päiväpeitosta :heart: Mä kun olin menossa tosiaan ostamaan juuri tuon väristä kaupasta uutena kun en olisi ikinä uskonut että niin hyvä tuuri käy, että törmään moiseen kirppiksellä :D
 
amina
Ostin HM:n ihanan mekon (ovh kait 14.90) tytölle 3,50 eur ja siihen kuului samaa kuviota olevat aluspöksyt. Ihana kukkakuvio mekossa :)) sitten ostin Lindexin mekon 2 eur.
 
Alkuperäinen kirjoittaja amina:
Ostin HM:n ihanan mekon (ovh kait 14.90) tytölle 3,50 eur ja siihen kuului samaa kuviota olevat aluspöksyt. Ihana kukkakuvio mekossa :)) sitten ostin Lindexin mekon 2 eur.
Mä hei tiedän noita mekkoja, joihin kuuluu myös pöksyt. Meilläkin on semmoset joskus olleet. On söpöjä :)
 
vieras
Uudenveroinen, ei siis MITÄÄN käytönjälkiä, vaaleanpunainen Adidas-verkkatakki pinkein raidoin 3e. Koko 128.

Tuunausprojekteihin ihania käsintehtyjä pitsejä 1e (3 pientä, pyöreää liinaa ja 6 n. 50cm x 5cm pitsinauhaa)

Vagabondin ballerinatossut, mulla ollut aiemmin samanlaiset jotka kävelin puhki, maksoi kaupassa 69e, nyt 8e

Jimmy Choo for H&M-korkkarit 9e
 
Eilen kävin kierroksella ja tulihan sitä vaikka mitä kivaa mukaan, lähinnä tytöille. Yhdessä loosissa sattui vielä olemaan alhaisten hintojen lisäksi -50%, niin ihan pakko oli ostaa, kun halvalla sai, vaikka tytöillä ei vaatteista puutetta olekaan.

Paras löytö oli kuitenkin kivat reikäiset retrokankaat yht. 50cm ja ainakin yhden tai kaksikin mekkoa niistä olisi tarkoitus tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Mä kävisin mutta kun täällä ei ole kuin tuo SPR:n kirppari ja siellä ei nyt niin vallan tuo tavara vaihdu...

Varmasti noissakin vaihtoa olisi, jos hinnoittelisi järkevämmin. Eikös ne kuitenkin lahjoituksina tule, joten hinnoista kun ottaisi 2/3 pois, kauppa kävisi ja tulojakin tulisi.

 
Lastenhuoneeseen löysin maton missä on mikki ja pluto, voi että pien oli innoissaan miiskamuuska-matosta :LOL: 6e
Esikolle löyty ihana pitkä neuletakki, 4e, "tään miä pistän ekana päivänä kouluun ja näytän kavereille" oli eka kommentti :D ei haittaa vaik ois kui lämmin päivä silloin!
Pienin sai taas uuden mekon, 2e, (eikä noita mekkoja ookkaan kuin "muutama" )

Keskimmäiselle ei löytyny yhtää mitää :/ en törmänny yhteekää kunnolliseen 122-128cm vaatteeseen, muutamii oli mutkun en kaipaa valmiiks rikkinäisii tai tosi tahrasii vaatteita, nää saa rikottua ja sotkettua ne ittekkii |O
paita missä oli selässä iso reikä ja mahassa iso ruskea tahra, 4e,
farkut, pepusta ja haaruksista rikki, 6e....
 
Juu, taas kävin kiertelemässä kirppiksillä, vaikka pojilla on vaatetta ihan riittävästi. Kuopukselle Lassietec vk-haalari 5?, pari lh bodya 1?/kpl. Esikoiselle Remun vk-takki ja toinenkin takki 3?/kpl, parit housut 2?/kpl, parit verkkarit 1?/kpl ja muutakin ostin, mut nyt en enää muista mitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Juu, taas kävin kiertelemässä kirppiksillä, vaikka pojilla on vaatetta ihan riittävästi. Kuopukselle Lassietec vk-haalari 5?, pari lh bodya 1?/kpl. Esikoiselle Remun vk-takki ja toinenkin takki 3?/kpl, parit housut 2?/kpl, parit verkkarit 1?/kpl ja muutakin ostin, mut nyt en enää muista mitä.
Kohtuu hyvin sitten säkin olet löytänyt :)
 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja amina:
Ostin HM:n ihanan mekon (ovh kait 14.90) tytölle 3,50 eur ja siihen kuului samaa kuviota olevat aluspöksyt. Ihana kukkakuvio mekossa :)) sitten ostin Lindexin mekon 2 eur.
Mistä ostit? nimim. juuri kuvaillun mekon + pöksyt tuohon hintaan kirppiksellä myynyt :D
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja amina:
Ostin HM:n ihanan mekon (ovh kait 14.90) tytölle 3,50 eur ja siihen kuului samaa kuviota olevat aluspöksyt. Ihana kukkakuvio mekossa :)) sitten ostin Lindexin mekon 2 eur.
Mistä ostit? nimim. juuri kuvaillun mekon + pöksyt tuohon hintaan kirppiksellä myynyt :D
Mä löysin semmosen kuviomekon 1e, siinä ei ollut mukana niitä pöksyjä, mitkä ois kuulunu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja amina:
Ostin HM:n ihanan mekon (ovh kait 14.90) tytölle 3,50 eur ja siihen kuului samaa kuviota olevat aluspöksyt. Ihana kukkakuvio mekossa :)) sitten ostin Lindexin mekon 2 eur.
Mistä ostit? nimim. juuri kuvaillun mekon + pöksyt tuohon hintaan kirppiksellä myynyt :D
Mä löysin semmosen kuviomekon 1e, siinä ei ollut mukana niitä pöksyjä, mitkä ois kuulunu.
Mä taisin ostaa viimekesänä tuollaisen kukkamekon + siihen kuuluvat pöksyt ja hatun 5 e kirpusta. On tykätty!
 

Yhteistyössä