Uusin Perhe-lehti ja se vaatejuttu...

"Vieras"
Kukin tavallaan, mä tykkään myös että lapset on puettu nätisti ja sävysävyyn. Mun mielestä vaan on kivempi katsoa hyvin puettuja lapsia.
Meillä pojilla taitaa käyttövaatteet olla lähes kaikki joko meandia tai poppia, ihan siksi että mä inhoan niitä spiderman- cars yms kuosisia vaatteita joita marketit ja hm, lindex yms on täynnä.
Tykkään siitä, että pienet lapset on puettu lapsen näköisiksi eikä miniaikuisiksi. Erikseen meillä on sitten siistimmät vaatteet ja ne on ihan perus hm kamaa, kauluspaitaa tms.

Tiedän että,jossain vaiheessa luultavasti joudun kestämään nuo spidermanit ja muut, joten säästän silmiäni niin kauan kuin voin.
 
"lapsellinen"
Ainakin itse haluan pitää lapset lasten näköisinä. Jossain vaiheessa siihenkin tulee stoppi lasten puolelta. Me olemme sekakäyttäjiä. Löytyy miikkaria, henkkamaukkaa, metsolaa, lindexiä, adidasta, kappahallia, reimaa, benettonia... Mutta toki yksi tyyli kerrallaan päälle. Joko retroa tai sitten esim. hellokittyä. Itse käytän vapaa-aikanani yleensä mustia vaatteita joten värikkäät lapset ovat kivoja :)
 
OHO!
Nousipa tästä lehtijutusta iso haloo :) Eniten mua huvittaa, kun en voi käsittää MIKSI! Haluaisinkin aloittajalta (ja miksei toki muiltakin) vastauksen siihen, että mikä harrastus olisi sitten sopivampi? Moni ostaa itselleen kasan vaatteita, toinen haluaa panostaa lapsiin. Itse en ole merkkiuskollinen mitenkään, osatan mukavia ja nättejä vaatteita, mutta osta niitä paljon. Ne ovat minullekin eräänlainen harrastus, enkä tykkää yhtään siitä että jo pienet tarvitsisi pukea aikuisten tavoin! Kauniita värejä ja kuoseja kun on onneksi vielä saatavilla. Mullekin päivän YKSI kohokohdista on se kun saan valkata lapsilleni kauniit vaatteet. Enkä ole koskaan sitä outona pitänyt. Ennen tuhlasin itseeni, nyt lapsiini. Minua on joskus lapsena kiusattukin omista vaatteistani, ja ehkä sekin on syy siihen miksi haluan lasteni olevan nätisti puettu. Musta on kyllä aika kieroa jos oliskin toisinpäin, näitäkin näkee nimittäin valitettavan usein että vanhemmat ovat niin tyylikkäästi puettu ja lapset kulkevat rikkinäisissä ja liian pienissä vaat
 
Nousipa tästä lehtijutusta iso haloo :) Eniten mua huvittaa, kun en voi käsittää MIKSI! Haluaisinkin aloittajalta (ja miksei toki muiltakin) vastauksen siihen, että mikä harrastus olisi sitten sopivampi? Moni ostaa itselleen kasan vaatteita, toinen haluaa panostaa lapsiin. Itse en ole merkkiuskollinen mitenkään, osatan mukavia ja nättejä vaatteita, mutta osta niitä paljon. Ne ovat minullekin eräänlainen harrastus, enkä tykkää yhtään siitä että jo pienet tarvitsisi pukea aikuisten tavoin! Kauniita värejä ja kuoseja kun on onneksi vielä saatavilla. Mullekin päivän YKSI kohokohdista on se kun saan valkata lapsilleni kauniit vaatteet. Enkä ole koskaan sitä outona pitänyt. Ennen tuhlasin itseeni, nyt lapsiini. Minua on joskus lapsena kiusattukin omista vaatteistani, ja ehkä sekin on syy siihen miksi haluan lasteni olevan nätisti puettu. Musta on kyllä aika kieroa jos oliskin toisinpäin, näitäkin näkee nimittäin valitettavan usein että vanhemmat ovat niin tyylikkäästi puettu ja lapset kulkevat rikkinäisissä ja liian pienissä vaat
Lastenvaatteet nyt vaan taitaa olla sellainen "juttu". Joko niistä on kovasti kiinnostunut tai sitten ei ole. Eivätkä nämä ääripäät ymmärrä toisiaan.

Mä en käsitä miten joku voi pukea lapsensa mitensattuu, koska mullekin se on nautinto kun tytöt näyttää söpöiltä yhtenevissä asukokonaisuuksissaan. Joku toinen ei taas voi käsittää miten mä jaksan hinkuttaa kaikki vaatteet toisiinsa sopiviksi, sillä heidän mielestään se riittää, että opn ehjää ja puhdasta :)
 

Yhteistyössä