uutta laihdutusporukkaa??

laihdutus alkanut pääsiäisenä 2008
toivomme 10kg/laihduttaja pudotusta :D

Mukana olijat;

Gabom

pituus; 160cm
Lähtö paino; 77kg
tiputus;-1kg

Aamuaalto
Pituus;165cm
Lähtöpaino;78,5
Tiputus;

Aksu
Pituus;166cm
Lähtö paino; 83kg
Tiputus; -3kg

silmukka80

Pituus;169cm
Lähtö paino;77kg
Tiputus;

Mirnu
Pituus;
Lähtö paino;
tiputus;

Miilla
Pituus;
Lähtö paino;
Tiputus;

Sonja74
Pituus; 158cm
Lähtö paino; 77kg
Tiputus;

 
Moi!
Voisin kokeilla auttaisiko tämä porukka itsekurin pysymiseen.... Kyllä pudotettavaa painoa on täälläkin se 10 kiloa nyt ensin ja sitten olisin raskautta edeltävässä painossa.. Tavote kuitenkin olisi saada siitä vielä pudotettua lisää. Täytyy kuitenin lähteä purkamaan kasaa kilo kerrallaan...
 
Oon sanonut varmaan neljään ryhmään, että voisin lähtee mukaan,, mutta aina se jää viestiin tai kahteen. Kun paino putoo "pudottamatta" 1kg/kk. Olishan se kivaa pudottaa enemmän, kun esim. puoli kiloa viikossa, mutta.. Enpä usko että mun epäsäännölliseen ja stressaavaan elämäntilanteeseen passaa.

Se 10kiloa olis se mun tavoite toistaiseksi. Itse ei millään usko, että paino putoaisi. Aina sanon, sitten kun se on 65, mä uskon. Sitten kun se 62, mä uskon.. Nyt pitää sanoa, että sitten kun se on 58 mä uskon, että paino on pudonnut. Vaikka nään sen kasvoista ja vartalosta ja farkuista, joiden tilalle pitää ostaa uudet. Vaikka sitä mulle moni ihminen sanoo.. Niin no, melkeinpä se poikkeuksetta se oman fyysinen muutos menee jakeluun vasta paljon myöhemmin. Kuten painon nousukin. :$

Oma painonpudotus historia on ollut jojoilua. Kun menee hyvin paino laskee 15kiloa ja kun menee huonosti se nousee. Vaihtelu väli on noin 4vuotta.. Täysin varmaa syytä en tiedä, mutta luulen sen johtuvan arkiaktiivisuudesta ja siitä että jaksaa tehdä asioita, eikä vain olla kotona.

Joka tapauksessa, jos tämäkään yritys hypätä alkavaan ryhmään epäonnistuu, niin tsempit teille. :wave:
 
olisipa ihana edes pieni porukka saada tsemppaamaan toisiaan! :D
minä olen vaivaiset 160cm pitkä ja painan tällähetkellä 76,5kg :ashamed: minulla on yksi lapsi.hänestä tulleet raskauskilot olen jo tiputtanut viime vuonna,nyt pitäisi saada enemmänkin pois! paljon enemmän. pienin askelin lähdetään,että jos eka saisin painon 75kg ja sitten vaikka 2kg tavotteita!
tapani laihduttaa; 2kertaa vikkossa ohjattu jumppa, kotona crosstreinerillä juoksu, terveellinen,säännöllinen syöminen(tää on mulla ehdottoman tärkee tai tulee hirvee himo syyä). sekä lihasliikkeitten teko kotona!
että näillä lähdetään!! =)
 
Kyllä minulekin kelpa pienempikin jengi. en ole koskaan kokeillut mitään ryhmälaihduttamista mutta usein olen jäänyt kaipaamaan tukea (ja piiskaa!!). Minulla on 5 viikkoa vanha tyttö. Esikoinen on 3,5 vuotias. Haluaisin hyödyntään imetyksen "laihduttavan" energiankulutuksen mutta tällä määrällä pähkinötiä, suklaata ja karkkia tässä käy kyllä ihan päin vastoin...
 
Täällä yksi joka voisi liittyä porukkaan laihduttamaan ihan kotikonstein. Laihdutettavaa on reilusti enemmän kuin teillä mutta jos siitä 10kg:sta ensin pääsisi eroon...
Olen kolmen lapsen äiti, nuorin 3kk ja täysimetys, mutta ei tähän mennessä ole kuin raskauskilot irronneet joten uskallan riskin ottaa ja kun kiinteiden aloitus kuitenkin kohta paikallaan, niin eiköhän tyttö tarvittavat ravinteet saa :D
 
No johan tässä alkaa innokkaita tsemppaajia ilmaantumaan! Hyvä hyvä! Taidan suosiolla siirtää oman virallisen aloitukseni tiistaille. Saa nämä rahkapiirakat vielä rauhassa syödä. Omalla kohdalla aluksi kokeilen ihan vain järkeistää tätä ruokahommaa jättämällä herkut pois ja liikkumalla mitä nyt on mahdollista kahden pienen lasen mammana... jos se riittää näin imetyksen aikana ja paino alkaa hiljalleen pudota hyvä niin. JOs taas syön edelleen liikaa ja paino junnaa paikoillaan tai lisääntyy sitten turvaudun pisteisiin... Omalla kohdalla suurimmat heikkoudet on karkki, jäätelö, hampurilaiset ym... ja liikaa kaikkea ja liian usein!!! Se vaan on niiiin hyvää!! suurin virhe on jättää liian pitkä väli aterioiden väliin jolloin kykenen ihan oikeasti syömään vaikka hevosen....
 
No johan tässä alkaa innokkaita tsemppaajia ilmaantumaan! Hyvä hyvä! Taidan suosiolla siirtää oman virallisen aloitukseni tiistaille. Saa nämä rahkapiirakat vielä rauhassa syödä. Omalla kohdalla aluksi kokeilen ihan vain järkeistää tätä ruokahommaa jättämällä herkut pois ja liikkumalla mitä nyt on mahdollista kahden pienen lasen mammana... jos se riittää näin imetyksen aikana ja paino alkaa hiljalleen pudota hyvä niin. JOs taas syön edelleen liikaa ja paino junnaa paikoillaan tai lisääntyy sitten turvaudun pisteisiin... Omalla kohdalla suurimmat heikkoudet on karkki, jäätelö, hampurilaiset ym... ja liikaa kaikkea ja liian usein!!! Se vaan on niiiin hyvää!! suurin virhe on jättää liian pitkä väli aterioiden väliin jolloin kykenen ihan oikeasti syömään vaikka hevosen....
 
...ja tuli kahteen kertaan koko homma... noh... ja samalla voin pahotella kirjoitusvirheitä. En yleensä ehdi laseja päähän etsimään... onko täällä tapana keksiä joku oma nimi ryhmälle vai miten tämä toimii??
 
gabom toi on hyvä idea että ekaan viestiin olennaiset tiedot. Mulla ei ole mitään tietoa, kokemusta eikä taitoakaan näistä hommista joten luotan täyin sinuun! Nimiehdotuksia ei nyt tule päähän.. laitan asian hautumaan.
Mulla lähtöpaino on tänään 78,5 kg ja pituus 165 cm. 10 kiloa olisi hyvä alku jatkaa vielä vähän..
 
Minullakaan ei tule nimiehdotuksia mieleeni, mutta mietitään...
Lähtöpainoni oli 83 kg ja pituutta 166cm. Nyt viikon ja yhden päivän dietin jälkeen painoa 80kg, mutta luulen, että nyt pääsiäisenä tulee syötyä enemmän ja kyläillessä ei tule jokaista kaloria laskettua, joten voi olla että ens viikolla ollaan taas 83kg:ssa.
 
Nyt on tullut siihen malliin sikailtua pääsiäinen ja pari edeltävää viikkoa että pakko ryhdistäytyä joten jos vaan saan luvan niin liityn innoissani porukkaan =)

Tarkoituksena olisi saada 7-10kg pois kesäkuun loppuun mennessä niin olisin takaisin ihannepainossani.

Jossain vaiheessa pari vuotta sitten paino vaan nousi n.15kg kun lopetin liikunnan mutta onneksi olen puolet saanut jo pysyvästi pois, kärsii meinaan ihan mielialakin siitä kun on päästänyt itsensä repsahtamaan. Eipä ne kilot ole kaikki kaikessa mutta itse henk.koht voin paljon paremmin kun näytän omissa silmissäni hyvältä.

Kauheasti en ehdi harrastamaan mutta tarkoitus olisi kävellä/pyöräillä työmatkat päivittäin (n.8km eli ei paljoa), salilla pyörähtää kerta viikossa ja vapaalla ulkoilla mahd.paljon lasten kanssa. Ja painareiden pointseja koitan seurailla koska ovat ainoita mitkä pitävät mut kurissa ja ruodussa.

Mun kompastuskivi on voileivät ja roskaruoka.

Olisi ihana löytää täältä kanssasisaria laihtumaan ja tsemppaamaan yhdessä

:flower:

p.s tänään pitäisi vielä yhdet illalliset mässätä mutta huomen aamulla alkaisi uusi kevyt elämä :ashamed:
 
kivaa lisää pudottajia!
lisään tietoja ekalle sivulle myöhemmin. meillä vähän sairastetaan. minä sekä poikani. menee tää päivä suklaan merkeissä mutta pääsiäisen jälkeen alkaa kunnon rutistus.

minulla pituutta vain 160cm ja painoa hävettävän paljon,eli 77kg :ashamed:

minun kompastuskiviä on minun tunnesyöppöys. kaikkia herkkuja olen luvannut itselleni kerran viikkoon,mutta se tahtoo toisinaan livetä..
toivoisin niin kovin,että nyt menisi paremmin!
palaan siis heti,kun olen saanu mahataudin kuriin!
 
..täällä tänään myös herkkuilta. Mies on käyttäytynyt luokattoman huonosti ja kiukutellut. Olen TODELLAKIN ansainnut yhden siiderin. pistaasipähkinöitä sekä koko levyllisen suklaata! On nämä juhlapyhät rastavia joskus... kun pitäisi olla kauheasti ohjelmaa ja menoa miehellä ja minä kun ihan oikeasti viihtyisin kotona. Ja tämä 6 vk vanha tyttö pitää minut kyllä kiireisenä... huokaus... :headwall: ... että tosta tunnesyömisestä tuli vaan mieleeni... MUTTA TIISTAINA VIIMEISTÄÄN TAPAATTE UUDEN MINÄNI! Sen jolla on lehmän hermot ja saavillinen itsekuria tilanteessa kuin tilanteessa...
 
Huhhuh, kylläpä tuli mätettyä taas massu täyteen isän pääsiäispöydässä :ashamed:
Onneksi huomenna mennään anoppilaan syömään; siellä on ruoka(ja seura) sen verran syvältä että ei tule ahmittua :whistle:

Pari lasia ehkä tässä illalla vielä juon viiniä ja vähän jotain suolasta mutta siihen loppuukin sitten herkuttelut ja aamulla alkaa jo kevyt ruokavalio.

Pakko kai ne strategiset mitat on vielä paljastaa eli pituutta 169cm ja painoa nyt 77kg. Kuopuksen jälkeen lähti laihdutus vähän käsistä ja painoin pahimmillani 55kg mikä oli mulle aivan liian vähän mutta nyt tavoite olisi vaikka 69kg, kuhan vaan alkaisi paino kutosella =)
 
Heippa!

Mäkin ilmoittaudun tänne! Gabomin kanssa ollaankin samoissa mitoissa, pituus 158 cm ja painoa 77 kiloa.

Meillä toista lasta toivotaan, mutta nyt ei näy tärppi käyvän kesäisen keskenmenon jäljiltä. Ylipaino ei välttämättä ole varsinainen syy, mutta jospa siitä saisi nyt motivaatiota tähän laihdutukseen, joka on tähän asti jäänyt vain suunnittelun asteelle.

Tsemppiä meille kaikille! Heti aamusta alkaa täällä terveellisempi elämä, kun äsken sain tuhottua vikat pääsiäissuklaat :) .
 
muokkailin ekaa viestiä!onkohan kaikki tiedot nyt ok?
Sonja74 mekin yritetään toista lasta. lapsettomuus hoidot on meillä käynnissä,että toive on kova. meilläkään ei varsinainen syy ole mun ylipaino,mutta painon tiputus voisi auttaa. lääkärikään ei ole asiasta mainunnut. minun elämäntavat on PÄÄSÄÄNTÖISESTI hyvät, sit repeen ja taas uudestaan alkaa hyvät elämäntavat.
minä juoksin crossarilla 15min,vaikka vielä aamulla olin tosi kipee. reilu 100ckal kulutin. tuli kyllä syötyykin tänään..
:heart:
 
Huomenta!
Onnea matkaan vauveleita yrittäville :flower:

Mites on aamu lähtenyt käyntiin?

Mä söin fittnes muroja ja kahvia, muulle perheelle laitoin gourmet aamupalan ja mussuttavat vielä mokkapaloja ja munia...pitäisköhän alottaa vasta huomenna :D
 
Aamu lähtenyt hyvin käyntiin. oon syöny ihan normisti. kunpa pysyis iltaan asti niin.
mies kyllä puheli,että voitas käydä ulkona syömässä tänään,mutta en tiedä!
Silmukka80 wau,miten sä noin hienon aamupalan oot tehny ja vielä jättäny väliin itte?? *kunnioitusta* :D
 

Yhteistyössä