Uuuh, ihme mies laittoi mulle viestiä :P

neuvokas
minun mielestäni kyyninen, kovat arvot, ei arvosta hoivaa, yksinhuoltajia tai lapsia. Seksistinen, ylimielinen. Nämä ovat aika surullisia mielipiteitä! Hei, toivottavasti erehdyin henkilöstä! Luota omiin tuntemuksiin.

Terveisin toivottavasti pikkuisen väärässä
 
minä,
Yksityisviestit
Yksityisviestit ovat nimensä mukaisesti yksityisiä, moderaattorit eikä ylläpito niitä pääse lukemaan. Näiden viestien sisältöön eivät voi vaikuttaa muut, kuin viestin kirjoittaja. Yksityisviestien julkaiseminen on kielletty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Yksityisviestit
Yksityisviestit ovat nimensä mukaisesti yksityisiä, moderaattorit eikä ylläpito niitä pääse lukemaan. Näiden viestien sisältöön eivät voi vaikuttaa muut, kuin viestin kirjoittaja. Yksityisviestien julkaiseminen on kielletty.
Saako siitä bannia, että näkee unta palstalaisesta ja kertoo unesta palstalla?
 
En mä tiedä :D
Kun en "tunne" oikein ketään tän hetkisistä miespalstailijoista, päätöntä lukuunottamatta (enkä oo hänenkään kanssa aikoihin, tai vuosiin jutellut). Oon sen verran vähän nykyään palstalla, että en ole ehtinyt näihin miespuolisiin tutustumaan.
 
hahahahaha
no kyllä ei voi säälittävämäks mennä et ukot tulee tälle palstalle ja laittelee yyveetä niinku olis jossain treffipalstalla :D suomi24 on olemassa juntit! minusta on sairasta tulla mammapalstalle "metsästämään" ja yrittää jollain yksityislepertelyillä saada joku kiinnostumaan.
ehkä joku kiinnostuukin kun ei ole yh-äitiydessään 10 vuoteen saanut mieheltä edes yhtä vilkaisua :D mutta eikö olis kivempi miehenäkin jos naisessa olis edes jotain haastetta?
tosin nimimerkki Isä tuskin kaipaa edes haastetta, niin puutteessa hän on
 
"Toivo"
Kyllä mä voisin nuolla kenen tahansa pilua ja perseenreikää (mieluiten naisen) ihan vaikka vanhuksenkin jonkun mummon ryppyistä pimpsaa. Tai jonkun läskinkin poimuista hikipillua kuhan vaan saisi jotain naista.

Ottakaapa yhteyttö jos kiinnostaa
 

Yhteistyössä