V*tun Sonera!!Jonotusaika asiakaspalveluumme on yli 30 minuuttia.JES

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Laittaneet perintään laajakaistalaskun jonka olen maksanut helmikuussa.
Henkilökohtaisen palvelun saamiseksi pitäisi yli puoli tuntia roikkua linjalla ja maksaa maltaita.
Jessus kun täällä perähikiällä toimisi joku muu kuin sonera,niin lennossa vaihtaisin ylihinnoitellun paskan toiselle operaattorille.
2 megan yhteydestä maksan 50 euroa/kk ja senkin nyt näköjään kahteen kertaan.
 
Ma olin joskus pari vuotta sitten Soneran asiakkaana... ja ihan sama meininki oli silloin :/ Laskuttivat vaarin, ja yritin ties kuinka monta kertaa soittaa sinne... aina jotku tunnin jonot. Lopulta sitte maksoin sen vaaran laskun ku jonnekki perintaan se varmaan olis muuten paatynyt. Tulipa tehtya Soneralle 80e:n lahjoitus :p

Voiskohan sinne laittaa sahkopostia?
 
vieras
Mä olen harkinnut, että jättäisin tuollaisille tästä lähin aina soittopyynnön mulle päin. Ja sitten hankin maksullisen numeron, johon jonotusaika on aina puoli tuntia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
http://www.sonera.fi/asiakastuki/ajanvarauskalenteri

Varaa tuolta ajan, Sonera soittelee sovittuna aikana, eikä tarvitse jonotella :)
Uteliaisuuttani vilkaisin tuota. Ja kuinkas muutenkaan:

" Ensimmäinen vapaa ajankohta:
Valitettavasti vapaita aikoja ei ole"

:D
 
adsh
Toi ajanvaraus on aika hiton hyvä, mutta jos jollain ei ole sitä (kuten esim. omalla operaattorillani) niin sähköposti kulkee. Ei se ole mikään asiakkaan velvollisuus roikkua linjoilla tuollaisissa tapauksissa varsinkaan. Tosin jos tykkää soitella niin mikäpä siinä :xmas:
 
erg
Alkuperäinen kirjoittaja adsh:
Toi ajanvaraus on aika hiton hyvä, mutta jos jollain ei ole sitä (kuten esim. omalla operaattorillani) niin sähköposti kulkee. Ei se ole mikään asiakkaan velvollisuus roikkua linjoilla tuollaisissa tapauksissa varsinkaan. Tosin jos tykkää soitella niin mikäpä siinä :xmas:
Perun puheeni, ei tolla paskalafkalla näyttäis olevan sähköpostia käytössä :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kesälomat ne on aspassakin:
Ajan voi varata sieltä netistä tai sitten jonottaa.

Iltaisin on vähemmän ruuhkaa kuin päiväsaikaan.
no ei kai niillä ympäri vuoden kesälomia ole.aina sinne saat jonottaa tuon puolituntia vähintään tai jutella jollekkin robotille
 
sellaista se
Alkuperäinen kirjoittaja Muumikuono:
Ja puhelimessa mainittu jonotusaika ei välttämättä pidä paikkaansa.
Ja tämän nyt ihan varmasti jokainen omilla aivoillaan ajatteleva yksilö ymmärtää. Se on vain arvio, varmasti jonkin sortin keskiarvo siitä, että jonossa on edellä x asiakasta ja puhelimeen vastaamassa y palvelijaa. Jos niillä kaikilla on joku hankala ja pitkä asia tai ovat vaikka hitaasti puhuvia vahnuksia, ei tilastot päde.

Joskus noita netissä vilauksella katselin ja ainoastaan yhdellä operaattorilla näyttää olevan ilmainen aspa jos soittaa heidän omasta kännykkäliittymästä, kaikilla muilla aspat maksavat normaalin puhelinmaksun verran. Millään operaattorilla ei ole varsinaisesti maksullista aspaa, siis että numeroon soittaminen maksaisi enemmän kuin normaalin lanka/matkapuhelinmaksun verran.

Nekin asiakaspalvelut alkavat olla vähemmistö mihin saa yhteyden jonkun tietyn s-postiosoitteen kautta mutta kaikille saa yhteyden netistä lomakkeen kautta. Nämä lomakkeet kun pystytään ohjaamaan suoraan oikeaan asiakaspalveluun. Sama henkilö ei yleensä käsittele esim. laajakaista- ja maksu-tv-asioita.

Asiakashan nuo asiakaspalveluiden kulut viime kädessä maksaa eikä ihmistyövoiman pitäminen siellä ole halpaa, vaikka palkat huonot ovatkin. Siksi jokainen operaattori suosii asioiden hoitamista netin kautta mahdollisimman pitkälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sellaista se:
Alkuperäinen kirjoittaja Muumikuono:
Ja puhelimessa mainittu jonotusaika ei välttämättä pidä paikkaansa.
Ja tämän nyt ihan varmasti jokainen omilla aivoillaan ajatteleva yksilö ymmärtää. Se on vain arvio, varmasti jonkin sortin keskiarvo siitä, että jonossa on edellä x asiakasta ja puhelimeen vastaamassa y palvelijaa. Jos niillä kaikilla on joku hankala ja pitkä asia tai ovat vaikka hitaasti puhuvia vahnuksia, ei tilastot päde.

Joskus noita netissä vilauksella katselin ja ainoastaan yhdellä operaattorilla näyttää olevan ilmainen aspa jos soittaa heidän omasta kännykkäliittymästä, kaikilla muilla aspat maksavat normaalin puhelinmaksun verran. Millään operaattorilla ei ole varsinaisesti maksullista aspaa, siis että numeroon soittaminen maksaisi enemmän kuin normaalin lanka/matkapuhelinmaksun verran.

Nekin asiakaspalvelut alkavat olla vähemmistö mihin saa yhteyden jonkun tietyn s-postiosoitteen kautta mutta kaikille saa yhteyden netistä lomakkeen kautta. Nämä lomakkeet kun pystytään ohjaamaan suoraan oikeaan asiakaspalveluun. Sama henkilö ei yleensä käsittele esim. laajakaista- ja maksu-tv-asioita.

Asiakashan nuo asiakaspalveluiden kulut viime kädessä maksaa eikä ihmistyövoiman pitäminen siellä ole halpaa, vaikka palkat huonot ovatkin. Siksi jokainen operaattori suosii asioiden hoitamista netin kautta mahdollisimman pitkälle.
Juurikin näin :flower:
 

Yhteistyössä