v####u mä vihaan exää

  • Viestiketjun aloittaja murrrrrrrrr
  • Ensimmäinen viesti
murrrrrrrrr
siis en tajuu kuinka olen koskaan voinnut elää sellasen paskan kanssa!!!
kai sitä oli niin sokee ja tyhmä,lapsia en kadu mutta voinko toivoa että se kusipää katoaa tältä planeetalta vaikka atomeina taivaan tuuliin,,,
 
ap
nyt kerho pystyyn kaikille exiinsä kyrpiintyneille ihmisille,,ja siellä kehitellään että miten niistä pääsisi eroon ja nopeesti mutta ei kivuttomasti,,,hähääää löytyyhän musta sadistia vaikka luulin ettei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
haluaisitko siis törmätä eksääsi.... rekalla :D
joo,,haluan ja kovaa,ainakin kahtasataa ja tuskin riittäis,nousis pystyyn vittuillakseen ja jatkais mun piinamista ja kiusaamista
oi kulle kyllä eksillä on jossain semmonen esitäytetty vittuilukaavake jossain miesvirastossa, joka antaa valtuudet jollekki vielä eksän kuoleman jälkeenkin rasittaa ja ärsyttää niin että suonet paukkuu. mä oon ihan varma.

mä en ymmärrä miks eksät ei vois vaan siististi kadota johonki kuin puolukka pilluun. puff vaan!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
haluaisitko siis törmätä eksääsi.... rekalla :D
joo,,haluan ja kovaa,ainakin kahtasataa ja tuskin riittäis,nousis pystyyn vittuillakseen ja jatkais mun piinamista ja kiusaamista
oi kulle kyllä eksillä on jossain semmonen esitäytetty vittuilukaavake jossain miesvirastossa, joka antaa valtuudet jollekki vielä eksän kuoleman jälkeenkin rasittaa ja ärsyttää niin että suonet paukkuu. mä oon ihan varma.

mä en ymmärrä miks eksät ei vois vaan siististi kadota johonki kuin puolukka pilluun. puff vaan!
sinäpä sen sanoit =D ja toi on varmasti taivaan tosi asia että ne vittuilut tulee vaikka haudantakaa
 
Täällä kans yks liittyjä! Mä en mitään maailmassa vihaa niin paljon kuin sitä miestä.. ja kuinka sellasesta peelävestä on voinut saada alkuunsa jotain niin ihanaa kuin tää pieni tyttö jota hän ei koskaan oo edes nähny :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja yh85:
Täällä kans yks liittyjä! Mä en mitään maailmassa vihaa niin paljon kuin sitä miestä.. ja kuinka sellasesta peelävestä on voinut saada alkuunsa jotain niin ihanaa kuin tää pieni tyttö jota hän ei koskaan oo edes nähny :heart:
tuota samaa olen miettinyt,että miten voi sellasesta ihmisestä tulla ihania lapsia,,vaikka molemmissa kyllä on sen isän paskoja piirteitä joita koitan muuttaa ja kytkee pois.
 

Yhteistyössä