vaaleanpunaista..??

meillä on ihana koti,ihanat yhteiset ystävät,ihanat lapset,hyvät työpaikat jne..mieheni kanssa,kaikki päälle päin näyttää olevan hyvin mutta jokin puuttuu..ja se jokin on että emme osaa pitää hauskaa enää ollenkaan,arkotan ettemme nauti toistemme seurasta,jos joskus on ollut kahdenkeskistä aikaa,katsomme vaan telkkaa tai heti mieheni ehdottaa että mennään joittenkin kavereiden luokse,me ollaan monesti puhuttu tästä,tai minä itseasiassa,mutta mies vaan sanoo että ollaanhan me yhessä,niin totta sekin on mutta en vaan muista enää millon oltaisiin naurettu millekään yhessä,nautittu toisistamme,me elellään kun vanha pari,enkä enää tiiä mitä tekis,yhteisiä picnikkejä sun muita on kokeiltu,mut niissä on vaan vaivautunu olo..onko muilla tämmösiä ongelmia??vai onko tää kaikki vaan mun päänsisällä,eli onko "normaali"yhdessäolo sit tämmöstä..??
 
;) pakkohan sitä on ihmisen välillä saada ruikuttaa.. mäkin harrastan sitä säännöllisesti :D
Sitähän tämä kotiäitiys on, samat työt tekee päivästä toiseen samalla kaavalla eikä kiitosta kuulu.. eihän sitä työtä edes huomaa , paitsi jos jätät tekemättä ja silloin kuuluu kaikkea muuta paitsi kiitoksia :D

Mä yritän itse harrastaa pari kertaa viikossa kotoa poissa, se auttaa mua jaksamaan tätä pyöritystä. Mies on aina töissä ja mie aina kotona, eipä siis ihme etten itseäni aina kovin mielenkiintoiseksi tunne.. epä mulle juurikaan kiinnostavia asioita täällä tapahdu- Sellasta se vaan on kun lapset on pieniä.

Huomenna lähdetään minilomalle kahdestaan, lapset menee hoitoon :heart: Meille tekee hyvää päästä kotiympyröistä pois, se voisi auttaa teitäkin
:hug:
 

Yhteistyössä