Vaarallista?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:35 täti kirjoitti:
Soita gynelle! En halua vierailla viikko tolkulla,ois muitakin menoja.
?? siis mitä vierailla??

En ole siis mikään provo vaan ihan tosissani olen..en ole uskaltanut soittaa gynelle, kun ajattelin josko tämä on ns.normaalia joskus..En mä tiedä..jos on keskenmeno, eikö se sitten tuo vuoto esim lopu omia aikojaan? Tai mikä tulehdus se voisi olla?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:53 kokemusta on kirjoitti:
no mä vuosin 4 viikkoa ja sitten sain hormoonipillereitä jotka lopetti vuodon
No miksi kummassa vuodit niin kauan? Eikö siihen löytynyt mitään kummempaa syytä?

Jos kuvitellaan että minulla olisi keskenmeno eikö se vuotaminen loppuisi kuitenkin jossain vaiheessa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:25 MendedHearts kirjoitti:
No vuoto vois muuten olla joku hormonihäiriö (ne on aika yleisiä, tilapäiset heilahtelut), mutta toi haju ei kuulosta terveeltä, ilmeisesti tulehdusta... Lääkärille vaan.
Ihan kiinnostuin asiasta..joten ajattelin kysyä että mikä tulehdus voisi noin oireilla?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:27 utelias kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:25 MendedHearts kirjoitti:
No vuoto vois muuten olla joku hormonihäiriö (ne on aika yleisiä, tilapäiset heilahtelut), mutta toi haju ei kuulosta terveeltä, ilmeisesti tulehdusta... Lääkärille vaan.
Ihan kiinnostuin asiasta..joten ajattelin kysyä että mikä tulehdus voisi noin oireilla?
Mun kaverilla tuli menkat jatkuvasti, tyyliin viikko-kaks väliä ja taas vuosi viikkokaupalla just hirveen hajuista verta, niin hän sai siihen jonkun emätinpuikkokuurin ja vielä jotain suun kautta otettavia antibiootteja. Mä en kuollaksenikaan nyt muista sen tulehduksen / pöpön nimeä :(
 

Yhteistyössä