VAASA!!!

mä ja
kas vain...muitakin vaasasta..mistäs päin vaasaa oot? vanhiksesta/nummelta kenties ku rauniot paikkana. ikä/ lasten iät ym....en mä utelias oo..tiedonhalunen vaan :LOL: mä 23 ja tytöt 3v5kk ja 1v11kk ja nykyään sepikses asutaan
 
Miten ois joku aurinkoinen päivä Hietasaaren ranta jos käytäis lasten kans uimas/ picknikillä? Minulla esikoinen 2v, tänään alkoi kesäloma. Nti nukkuu 13:30 alkaen normaalisti, mutta varaan ainakin klo 16 asti ne päikkärit, aamupäivä klo 10 alkaen käy ja sitten taas ilta klo 17 ja eteenpäin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 21:28 ViaValeria kirjoitti:
Miten ois joku aurinkoinen päivä Hietasaaren ranta jos käytäis lasten kans uimas/ picknikillä? Minulla esikoinen 2v, tänään alkoi kesäloma. Nti nukkuu 13:30 alkaen normaalisti, mutta varaan ainakin klo 16 asti ne päikkärit, aamupäivä klo 10 alkaen käy ja sitten taas ilta klo 17 ja eteenpäin. Odotamme ens kuun lopulla uutta tulokasta perheesen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 22:10 mä ja kirjoitti:
kas vain...muitakin vaasasta..mistäs päin vaasaa oot? vanhiksesta/nummelta kenties ku rauniot paikkana. ikä/ lasten iät ym....en mä utelias oo..tiedonhalunen vaan :LOL: mä 23 ja tytöt 3v5kk ja 1v11kk ja nykyään sepikses asutaan
Suvilahdesta oon, lapset on 2v7kk ja 4v5kk.

Laihialta muutettiin Joulukuun alussa.
Itte täytän syyskuussa 26v.
 
Voi tätä sadetta. En ole ajanut Vaasaan kotoa sateisena päivänä, jotta esikoinen saisi leikkiseuraa ja nyt kahden viikon satamisen jälkeen alkoi seinät kaatua päälle.

Onneksi lauantaina oli aamusta poutaista ja ajoimme kaupunkiin leikkipuistoon, jossa oli muitakin pieniä.

Alkava viikko näyttää taas huonolta. Onko Vaasan äidit elokuun ensimmäisellä viikolla vielä lomalla, jos koitetaan tavata silloin?
 
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
pia
Täällä vaasasta minä..oon kirjottanu ennenkin..oon nyt koko kesän ollu töissä ja vieläkin sijaisuudet jatkuu..kaverit on vuosien varrella jääny johonkin ja uudet tervetulleita..oon vaan aikasta huono aikaansaamaan mitään ja välil nii väsynyt töistä ettei oikeen tuu yhteyttä pidettyä...jos nyt sais itteä niskasta kii ja tutustuttua uusiin ihmisiin..uudet ystävät olis tosi tervetulleita =) mulla on ehkä lomaa 10.10 - 15.10 jos lomaa on silloin niin ois kyllä mukava tulla johkin tapaamiseen!
 

Yhteistyössä