vaatekappale!jonko olet omistanut enemmän kuin 5vuotta?

vieras
taitaa olla parhaillaan päälläkin yli 5v. vanha teeppari. Voi olla vaan 4 vuottakin, ei jaksa muistaa ;) Kiva etten sit olekaan ainoa epämuodikas. Vasta nakkasin roskiin yhden rippikouluaikaisen paidan, olisi sopinut yhä, mutta oli kulunut jo liki puhki, 15 vuotta kesti.

Monet vaatteet kestää kyl yli 5 vuotta. Ja nykyään kai lasketaan jo jotain ympäristökuormitusta vaatteillekin, mitä kauemmin pitää sitä parempi kasvihuoneilmiön kannalta!
 
Mulla on abaut 10v vanhat lapparit ja mahtuu vielä päällekin, mutta aika tiukkaa tekee... Sitäpaitsi ne alkaa lahoomaan :'( Enkä mä ole löytäny vielä uusia tai siis vanhoja kirpparilta... Pitäs käydä kiertelee...
 
muutamat housut. toiset pienempiä toisen isompia.
jotain bilepaitoja. menee vielä.
kenkiä 90-luvun paremmalta puolelta.
takki.
leijonien pelipaita vuodelta -95 :)
ja jotain t-paitoja hiustenvärjäys tarkoituksiin.
 
Vieras
Mul oli joskus teininä aina yhdet lemppari- esim. farkut, a sitten niistä piti luopua kun ne alkoi lahoomaan eikä äitini jaksanut kattoo, kun tyttö juoksee resupellenä.Ne vaan oli niin mukavia, että tuli loppuunkulutettua.

Tällä hetkellä on varmaan vaan yhdet, kahdet kengät jotka on niin vanhoja. Oon "kasvanut" sen verran ettei mikään entinen vaate mahtuis päälle, on siis tullut vaatekaappia uusittua.
:(
 

Yhteistyössä