Vadelmatahrat vaatteissa,miten pois?

Varsinkin pienempien lasten vaatteet tahraantuvat vatuista,en olet aikaisemmin tajunnutkaan,että vatusta jää samanlaiset tahrat kuin mustikoista.Mustikoita en kovin usein laita,mutta vattuja on joka päivä puuron päällä.En saa millään tahranpoistoaineilla pois,vaikka heti putsaan sen tahranpoistoaineella.Kertokaas vinkkejä....kaikki bodyt on jo "kotivaatteina" kun en saa hihoja ja kauluksia puhtaaksi.
 
Meillä ei yhtäkään vadelma-tai mustikkatahraista vaatetta vaikka en käytä noihin mitään tahranpoistoa.Hyvä pyykkiainetta tai erisania ja pesen vaatteet aika tuoreeltaan.
Marjoja meillä syödään jossain muodossa joka päivä.(kiitos lasten mummon)

Sappisaippua meillä tahranpoistoon tarvittaessa.
 
Tarvittaessa liotus Swipen 40:60:llä + pesu Whitellä. Tai sitten tehoswipe (Swipe+Somthinelse) Tehoaa ainakin mustikkaan.
Hihat ja kaulukset lähtee sinisellä Swipelläkin, emäksinen.
Tuotteita saa Homcare-jälleenmyyjiltä.
Markkinoille on myös tullut Eco White, jolla pestessä voi lämpötilan vähentää 60 asteesta 30 asteeseen.
 
Itse olen huomannut seuraavaa, jos vadelma on "hillottu" eli keitetty ja varsinkin "keitetty" vadelmamehu jos itse tekee on sellaista että sitä ei saa pois edes "kirveellä", tuoreista vadelmista tehty hillo ei näytä aiheuttavan samaa ongelmaa eli lähtenyt ainakin meillä tavallisessa pesussa pois, mutta tosiaan itse keitin vadelmamehua tuossa taannoin, ja siitä jäi pysyvät sinertävät tahrat tytön puseroon, jotka ei lähteneet ei sitten millään.

Kuunsäde 73
 
Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:
Tarvittaessa liotus Swipen 40:60:llä + pesu Whitellä. Tai sitten tehoswipe (Swipe+Somthinelse) Tehoaa ainakin mustikkaan.
Hihat ja kaulukset lähtee sinisellä Swipelläkin, emäksinen.
Tuotteita saa Homcare-jälleenmyyjiltä.
Markkinoille on myös tullut Eco White, jolla pestessä voi lämpötilan vähentää 60 asteesta 30 asteeseen.
Tuossa Ecossa voi laittaa kyllä kylmäpesu ohjelman jos koneesta löytyy.Tuolla kyllä lähtee pois taikka sitten sumuttaa vahvaa swipea.
 

Yhteistyössä