Vähän alkaa jo hävettää jälleen kerran perua vauvan neuvola, nyt vain vajaa 2h ennen h-hetkeä

En ole kirjaa pitänyt mutta tuntuu että ainakin puolet neuvola-ajoista on sellaisia mitkä on joutunut perumaan, jonkun jopa kahdesti. Meidän neuvolantäti on vielä sellainen että työskentelee tuolla 2 päivää viikossa eli ei ole aina niin helppoa löytää uusia aikoja.

Nyt isosisko tuli kipeäksi ja piti hakea koulusta kesken päivän, lisäksi meni peruttavaksi huomisaamuinen esikoisen kuntoutussuunnitelman teko. Kotiäitinä kun pitäisi hyvin olla aikaa kaikkeen mutta silti tuntuu että vähän väliä käy näin.
 
"vieras"
Meillä on hammaslääkärin kanssa vakituinen peruutus kierre. Kun sieltä ei peruuteta niin joudun itse perumaan. Nytkin oli lasten koululla tarkistukset niin jouduin perumaan aikoja niin että nyt saan kaks sit kuskata omalla ajalla ja kyydillä kun ei passannut aikanaan. Ja kun 6 lasta niin noita menoja kertyy vuosittain aikamoinen määrä.
 
[QUOTE="vieras";28161437]Meillä on hammaslääkärin kanssa vakituinen peruutus kierre. Kun sieltä ei peruuteta niin joudun itse perumaan. Nytkin oli lasten koululla tarkistukset niin jouduin perumaan aikoja niin että nyt saan kaks sit kuskata omalla ajalla ja kyydillä kun ei passannut aikanaan. Ja kun 6 lasta niin noita menoja kertyy vuosittain aikamoinen määrä.[/QUOTE]

Juu. Meillä on tuota esikoisen kuntoutussuunnitelmaa suunniteltu jo vuodenpäivät... Aina tulee jostain suunnasta muuta eteen. Neljän lapsen menoissa on kanssa suplimisensa.

Tuo neuvola alkaa vaan hävettää jo kun ovat siellä niin ymmärtäväisiä. Kuitenkin kyse vasta 3kk ikäisestä eli olisi kiva käydä välillä tarkistuttamassa.
 
fgfsg
tuota...eikös sun lapsilla ole isää? meillä ainakin vaikka toinen vaan on kotona lasten kanssa niin se työssäkäyväkin huomioi tuollaiset tilanteet...aikoja ei peruta tuollaisten syiden vuoksi, vaan sitten toinen järjestää työnsä niin että pääsee hoitamaan lapsia siksi aikaa jne.
 
tuota...eikös sun lapsilla ole isää? meillä ainakin vaikka toinen vaan on kotona lasten kanssa niin se työssäkäyväkin huomioi tuollaiset tilanteet...aikoja ei peruta tuollaisten syiden vuoksi, vaan sitten toinen järjestää työnsä niin että pääsee hoitamaan lapsia siksi aikaa jne.
Arvaa vaan kuinka paljon mies on saanut vaihdella työvuorojaan ja ottaa lomapäiviä/palkattomia noiden takia. Harvemmin tulee työviikkoa milloin ei olisi jotain tuollaista joutunut tekemään. Silti, rajansa silläkin kuinka usein voi olla töistä pois ja kun itse olen kotona niin ihan ilman toisen palkkaakaan ei pärjätä.
 
Arvaa vaan kuinka paljon mies on saanut vaihdella työvuorojaan ja ottaa lomapäiviä/palkattomia noiden takia. Harvemmin tulee työviikkoa milloin ei olisi jotain tuollaista joutunut tekemään. Silti, rajansa silläkin kuinka usein voi olla töistä pois ja kun itse olen kotona niin ihan ilman toisen palkkaakaan ei pärjätä.
Niin, itseasiassa miehellä on tänään vapaapäivä mutta oli aamupäivän uimassa 2v:n kanssa ja jatkaa sieltä sitten palaveriin esikoisen koululle (tuo palaveri siis samaan aikaan kuin kuopuksen neuvola olisi ollut).
 

Yhteistyössä