Vähän pelottaa lauantaina rasvaimut.

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Tämä on myös hassua että aika monet halua tulkata kaikki asiat omalla tavalla. Jos sano jotain niin, niin joku luule tosinpäin tai rakentaa yhdestä jutusta joku toinen juttu joka on aivan toisinpäin. Kun siks mulla paljon kakka niskaan täällä on tullut. Sama jos teen aloitus Kippis se automatiisesti tarkoittaa että ryppään? Mä välillä mietin tämä suomi kansa, onko se välillä tosissaan? Kun tänäänkin autossa kuuntelin Super Marjo juttuja, että se halusi lapsille missi kisat jotka oli peruteettu, vain siks kun joku kehitteli omassa pikku päässä että tulee jotain sama kuin Usassakin ja hän sai uhkauksia. Toivottavasti se joka uhkaili saa rangaistusta, juuri se joka ei osaa lukea lehtijutut tai sitten itsetunto on niin pahaa tai hän on joku, joka ei halua että pikku Suomeen tulee jotain uuttakin ja parempaa. Varma ei täällä ees saa oma lasta prinsessaksi kutsua tai pistää mekko päälle?:(. Mun varma pitää lapsille nyt aloita tekemään ei prinsessa näköisiä syntäreitä, vaan koristan kaikki, eli koko talon Adams family tyyliin, etten ole pahaa äiti. Oikeasti jos rehellisesti sanoa niin Super Marjo on yks sellainen nainen joka ihailen, joka poikkea aika monista kansalaisista, samoin se kiinteistö kuningatar ja ehkä kun mäkin elän suurin pirtein saman elämän
 
"kikka"
Onko pahaa mennä korjamaan oman ulkonäön? Hmm..., no sellainen mä olen, ei mun tarvi teeskennellä. Enkä oo pikkutyttö enää. Olen monissa asioissa todellakin vakava ja vahva persoona, mutta en jaksa olla aina sellainen ja myös osaan rentoutua ja höpöttää asioista jotka teen... jotkut ei tykkää, jotkut tykkää. Me ollaan kaikki erilaiset. Mielipideitä on monta joka aisaan, silti viisas ihminen ei mee haukumaan toisten tekemiset jos ne ei vahingoita muita... Ajokortti on taskussa, ei kukaan otanut pois kaikki siis hyvin:)
Ei ollenkaan ole paha mennä korjauttaan itseään, jokainen tehköön kropalleen kuten parhaaksi näkee. Toivon että operaatio onnistuu! Tässä asiassa ei nyt ollut kertakaikkiaan mitään nokakoputtamista, en vain ymmärrä miten "uskallat" täällä palstalla aika seikkaperäisesti kertoa yksityiselämän asioistasi? Etkö ajattele mitä mahdolliset asiakkaasi/yhteistyökumppanisi/työkaverit (tämänhetkiset ja tulevat!) sinusta ajattelevat? Ymmärrän myös pointtisi, ettei aina jaksa pingottaa ja saa suhtautua elämään huumorilla ja oikealla asenteella mutta ehkä siinä vaiheessa kun kukaan ei pysty käyttämään levittämiäsi tietoja sinua vastaan! Niinkuin täällä kerroit, joku oli näin toiminut. Etkö ajatellut että se vaikuttaisi bisneksiisi negatiivisesti? Olet kuitenkin vielä nuori, sinulla on aikaa höpsötellä. Sitten kun yritystoiminta on niin vakaata ettei sitä pikku paskapuheet hetkauta.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27024523]Paljo oot pitkä ja painat venakko[/QUOTE]

171,5 ja jotain 60kg en osaa sanoa tarkaan, kun en ole katsonut painon kauan:), mutta treenamista vielä pakko paljon tehdä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="kikka";27024606]Ei ollenkaan ole paha mennä korjauttaan itseään, jokainen tehköön kropalleen kuten parhaaksi näkee. Toivon että operaatio onnistuu! Tässä asiassa ei nyt ollut kertakaikkiaan mitään nokakoputtamista, en vain ymmärrä miten "uskallat" täällä palstalla aika seikkaperäisesti kertoa yksityiselämän asioistasi? Etkö ajattele mitä mahdolliset asiakkaasi/yhteistyökumppanisi/työkaverit (tämänhetkiset ja tulevat!) sinusta ajattelevat? Ymmärrän myös pointtisi, ettei aina jaksa pingottaa ja saa suhtautua elämään huumorilla ja oikealla asenteella mutta ehkä siinä vaiheessa kun kukaan ei pysty käyttämään levittämiäsi tietoja sinua vastaan! Niinkuin täällä kerroit, joku oli näin toiminut. Etkö ajatellut että se vaikuttaisi bisneksiisi negatiivisesti? Olet kuitenkin vielä nuori, sinulla on aikaa höpsötellä. Sitten kun yritystoiminta on niin vakaata ettei sitä pikku paskapuheet hetkauta.[/QUOTE]
ei nyt oo aika vastata:). Mutta vastan illalla. Mun nyt pakko mennä hakemaan lasta ja mennä lahja yhdelle ostamaan ja sitten työt:)
 
vcd
Soita ja kerro:D... Mun mies sitten vasta sulle kuka sen aloituksen teki. Voin antaa numeronkin:)..

Ja oi voi kamala, että miehellä oli reaktio rokotteesta joka kuulukin olla. Näetkö nyt painajasia sen taki?

Sullahan aika paljon säälittävä nyt, minä,... sitten joku tarina? Onko tämä sun joku harrastaus säälittää jokaista ja kaikia. Voi siitä säälin määrä:). Yritä päästä eroon säälistä
Onko miesparan muna kasvanut takaisin?
 
Tämä on myös hassua että aika monet halua tulkata kaikki asiat omalla tavalla. Jos sano jotain niin, niin joku luule tosinpäin tai rakentaa yhdestä jutusta joku toinen juttu joka on aivan toisinpäin. Kun siks mulla paljon kakka niskaan täällä on tullut. Sama jos teen aloitus Kippis se automatiisesti tarkoittaa että ryppään? Mä välillä mietin tämä suomi kansa, onko se välillä tosissaan? Kun tänäänkin autossa kuuntelin Super Marjo juttuja, että se halusi lapsille missi kisat jotka oli peruteettu, vain siks kun joku kehitteli omassa pikku päässä että tulee jotain sama kuin Usassakin ja hän sai uhkauksia. Toivottavasti se joka uhkaili saa rangaistusta, juuri se joka ei osaa lukea lehtijutut tai sitten itsetunto on niin pahaa tai hän on joku, joka ei halua että pikku Suomeen tulee jotain uuttakin ja parempaa. Varma ei täällä ees saa oma lasta prinsessaksi kutsua tai pistää mekko päälle?:(. Mun varma pitää lapsille nyt aloita tekemään ei prinsessa näköisiä syntäreitä, vaan koristan kaikki, eli koko talon Adams family tyyliin, etten ole pahaa äiti. Oikeasti jos rehellisesti sanoa niin Super Marjo on yks sellainen nainen joka ihailen, joka poikkea aika monista kansalaisista, samoin se kiinteistö kuningatar ja ehkä kun mäkin elän suurin pirtein saman elämän
Nyt sinä sekoitat asioita.

Kyse oli siitä enemmänkin, että onko tarvetta laittaa lapsia kilpailemaan tuollaisilla asioilla noin pieninä.

Jokaisella vanhemmalla on se oma pikku prinsessa ja pikku prinssi, jotka saa pukea kuin haluavat, viettää sellaisia synttäreitä kuin haluavat.

En itsekään näe terveelliseksi kilpailla ulkonäöstä. Muotinäytökset ovat asia erikseen kuin ehkä mitä lasten missikisa- nimenä antaa ymmärtää.
 
voi niitä aikoja
Tästä palstasta tulee mieleen joku ala-asteen luokka: Valitaan silmätikuksi joku vähän erilaisempi henkilö (oli se sitten esim. ninaTT tai milanna tai joku muu), ei yritetä edes ymmärtää häntä vaan aletaan porukalla vittuilemaan ja lyttäämään. Jos joku henkilö ärsyttää/ei kiinnosta, annan olla enkä ala aukomaan päätä hänelle. Yksinkertaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
"mammutti"
Miksi sitten alennat itsesi? Maailmassa on niin paljon tärkeämpiäkin asioita, vaikea kuvitella että joku on ylpeä siitä että pystyy aiheuttamaan toisissa provoamisellaan pahaa oloa.
Luin tuosta pienen Vilja-tytön kohtalosta, sen rinnalla jonkun tyhjäpäisyys ja pinnallisuus saa oksettamaan. Pidä edes yksi päivä taukoa joohan? Maailmassa on niin paljon tärkeämpiä asioita, ja sinä olet tärkeä, mutta itse teet itsestäsi säälipellen :(
Voi jestas. Millä tavalla tämä aloitus on pinnallisempi ja tyhjäpäisempi, kuin vaikka ne lukuisat naamakuvaketjut, joita täällä nousee ku sieniä sateella? Tai nämä aloitukset tyyliin "Siis apua! Mitä puen päälle baariin, en oo varmaan 10 vuoteen käynyt!" tai "Eilen kaupassa nähtyä: Pikku-Ville lahjottiin hiljaiseksi tikkarilla, kamalaa!" tai "Miten mun naapurilla on varaa pukea lapsensa aina tikettiin?!" tai "Tänään alkaa salkkarit, muista katsoa!".

Joo, eiköhän aleta keskustelemaan täällä pelkästään kamalista onnettomuuksista, perhesurmista ja pedariepäilyistä. Mitä sitä muuta miettimään, se kun olisi niin pinnallista ja tyhjäpäistä.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="mammutti";27026566]Voi jestas. Millä tavalla tämä aloitus on pinnallisempi ja tyhjäpäisempi, kuin vaikka ne lukuisat naamakuvaketjut, joita täällä nousee ku sieniä sateella? Tai nämä aloitukset tyyliin "Siis apua! Mitä puen päälle baariin, en oo varmaan 10 vuoteen käynyt!" tai "Eilen kaupassa nähtyä: Pikku-Ville lahjottiin hiljaiseksi tikkarilla, kamalaa!" tai "Miten mun naapurilla on varaa pukea lapsensa aina tikettiin?!" tai "Tänään alkaa salkkarit, muista katsoa!".

Joo, eiköhän aleta keskustelemaan täällä pelkästään kamalista onnettomuuksista, perhesurmista ja pedariepäilyistä. Mitä sitä muuta miettimään, se kun olisi niin pinnallista ja tyhjäpäistä.[/QUOTE]

Näinpä=) toisten ajatusmaailma on välillä liiankin outo. Kun ne vaan elää niin kuin itse näkee parhaks
 

Yhteistyössä