Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

huh, ois uuet mallit vahmiina. otan myyntiin joulumessuille mikäli ehin tehä. kiirusta meinaa piettää sairastelujen vuoksi ja nyt syysloma.

pikkupussukoitten ompelua sarjassa ois luvassa huomenna, ku vain tietäis hinnan niille. hankala hinnottaa :confused:
 
IhanaValo
Nyt vasta tarkemmin kattelin ArjenIloja-blogia..Onko tuo Huopanen-lanka siis semmosta mikä huopuu "itekseen" kun laittaa pesukoneeseen? Ihania oli ne lapaset ja tossut tuolla blogissa :)
 
Mä oon tehny vaan siskonpojalle läjän vaippoja.



Töissä on ruvettu näillä keleillä taas pukemaan hevosia, ja kaikki ylimääräinen aika on mennyt yllättäen sadeloimien korjausompeluun...
Ja tein mä serkun napasiiselille (tai kääpiöpinserille tai joku semmonen kuitenkin ;) ) talvitakin, mutta unohdin ottaa kuvan siitä. :O
 
iuhkj
Alkuraskauden ultrassa on näkynyt normaalikokoinen sikiö ja syke, tänään vessakäynnillä huomasin että valkovuoto on muuttunut vaaleanruskeaksi osittain.
Onko huono merkki? :(
 
Aivan ihana blogi ja kaikkea kivaa. Tuota tuikkukortti ideaa voisin joskus lainatakin. En ehkæ tænæ jouluna, mutta joskus kuitenkin. Ei kai se haittaa, vaikka mainostan blogiasi touhutuvassa.
Blogi- ja linkkilistausta

Sieltä ne minun viimeisimmät räpellyksetkin löytyvät.
Pistin tuon maranookankin blogin sinne mainostettavaksi.

Pitäis varmaan lukea koko tämä ketju läpi. Sieltä näyttää löytyvän vaikka mitä jännää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä