Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

miten ihmeessä saattaa tehtyä kuvioista nuin "sileät" mie olen tyystin luovuttanu... vaikka aluksi näyttää kuin hyäle niin sitte net onki ihan koppurassa :/ ja bootyllä liivimekko!wau! ja aamuäreen sukat, mullekki kelpais !
 
Ihana mekko, tahtoo samanlaisen :D. Paitsi minun vartalolle leveämmät olkaimet ja toisenmallinen v-aukko. Löytyisipä samanlaista kangasta jostain. Ei satu laatikoissa lojumaan vastaavaa ruskeaa oransseilla pallukoilla?
 
miten ihmeessä saattaa tehtyä kuvioista nuin "sileät" mie olen tyystin luovuttanu... vaikka aluksi näyttää kuin hyäle niin sitte net onki ihan koppurassa :/ ja bootyllä liivimekko!wau! ja aamuäreen sukat, mullekki kelpais !
Ankarasti harjoitellen. Meinas ottaa koville mutta aina silloin tällöin kokeilin ja nyt lopulta saatan sanoa että jälki alkaa pikkuhiljaa muistuttaa kunnollista kirjoneuletta. Mummu on mestari, sen neulomuksien äärellä kalpenee moni rasa.
 
Onhan sitä tullut kudottua vaikka ja mitä, vaan kuvien ottaminen on jäänyt tekemättä. Josko sitä jonain päivänä keräis kaikki viime aikojen väkerrykset ja nappais kaikista kuvat yhtäaikaa.

Mutta tässä on viimeisin aikaansaannos. Munamies amigurumi. Mulla taas taitavana kuvaajana värit vähän muuttui, kun tuo iho näyttää ihan harmaalta, vaikka beigehän se pitäis olla. No anyway, tässä Munamies:
 

Yhteistyössä