väkivalta

Millaisessa tilanteessa miehenne, nykyinen tai ex, käytti ensimmäisen kerran fyysistä väkivaltaa?

Meillä kuvassa alkoholi ja haukkuminen, käsiksi ei ole ainakaan vielä käynyt. Tuntuu, että miehellä keinot hukassa selvitellä asioita ja pelkään josko turvautuu myös fyysiseen väkivaltaan
 
exä ensin haukkui kännissä, sitten haukkui myöhemmin selvinkinpäin.
Sitten haukkui kännissä ja satutti. ei enää haukku tehonnut niin kävi käsiksi. Tai ensin pelotteli että käy ja lopulta tuli päivä, toinen ja kolmaskin että kävi käsiksi. kerran satutti myös selvinpäin.

Lopun tein koko suhteesta ennen ku siitä tuli kierre.
Ja onnellisena elän elämääni ilman tuota miestä!

Petti kerran, petti uudelleenki..
Löi kerran, löi uudelleen..
Ja aina vakuutti ei enää koskaan.. Joopa joo..

ÄLÄ VAAN JÄÄ SUHTEESEEN JOS KÄY KÄSIKSI.. Kynnys siihen madaltuu kertakerran jälkeen...!!!
 
Joo noin ajattelen. Kerran käsiksi ja sitten helpommin toisen kerran jne...

Meillä alko tuo mustan mielen miehelle. Sitten seuraa ylistykseni (olisko laskuhumalassa) ja sitten seuraa taasen haukkuminen (kun krapula tai miten kutsua, kun ei alkoa enää veressä, mutta ei myös kuitenkaan oksentele. Kaava toistuu ja tuntuu,< että mies neuvoton ja ei tunne itseään mieheksi, kun en ole ohjailtavissa. Siksi pelkään, kun tämä sama toistuu ja toistuu ja toistuu ja keskustelu selvinpäin ei tuota tulosta.
 
Nykyinen tilanne, tai kun olin raskaana, mies kävi päälle tästä näin.
On ollut monia tilanteita, tarinani on tuolla ylhäällä. Siitä voi päätellä.
Jos olet vahva, niin lähde, älä jää odottamaan ensimmäistä iskua, se tulee sieltä kyllä kun tarpeeksi aikaa kuluu.
Ne lupaa hoitaa asiat kuntoon,mutta lupauksethan on tehty rikottaviksi.
Itse niin pettynyt kaikkeen :headwall:
Ainoa elämisen halu syy on tuo rakas tyttäreni. En kyllä ala odottamaan että se varttuu ja saa nähdä sen mitä itse aikoinani näin.

Joten vielä kerran, lähde jos pystyt ja olet vahva! Voimia sinulle!
 
Kiitos vastauksista ja täytyy vilkaista Surullisen tarinaa. Toki aiemmissa parisuhteissa on tullut riideltyä, mutta tämä on "erilaista", siksi esitin kysymyksenkin. Ja uhkailtu minua ei ole ennen. Ainoa mitä pelkään, on lasten tilanne. En halua että tapaa yksikseen, koska siis kuvioissa alko.Ei ymmärrä että humalaiselle sattuu kaikkea. Ja hoitanut jopa humalassa muutaman kk ikäistä vauvaa, en ollut kotona kun kävi juomassa. Humalaisen kömpelyydellä satutti vauvaa.
 

Yhteistyössä