Välikausikengät ??

  • Viestiketjun aloittaja Popo
  • Ensimmäinen viesti
Popo
Auttakaa hölmöä äitiä !

Pojulleni jää just nyt nupukkikengät ja kumisaappaat pieniksi. Vielä on talven tuloon ja kunnon talvikenkiin ( Kuomat tms ) aikaa, joten mitä hankkisin nyt ?
Hurjia investointeja en haluaisi tehdä näin lyhyeksi ajaksi, koska taas keväällä ehkä seuraavaa kokoa jo tarvitaan.
Tuttavilta en tamineita saa, ja kirpparitarjonta täällä maalla on surkeaa.
Oliskos lämminvuorisaappaat fiksu hankinta ....vai mitä ehdotatte ? Lapsi on 2-vuotias touhottaja
Kiitos etukäteen vastauksistanne =)
 
hopo harmaana
Minkäkokoien jalka sun pojalla on?Mulla olis 22 numeron ns.nupukkikengät myynnissä,ollut keväällä jalassa muutaman kerra kauppa/kyöäkenkinä eli ei ole mitem´nkään muotoutunut jalan mukaan.Kenkät ovat aivan uudenveroisessa kunnossa.
 
Piipero harmaana
Mä ainakin suosittelen lämminvuorisaappaita kurakeleille. Menee talvellakin sit loskakeleillä. Sit toisiksi mä ostaisin ihan tavan tarralenkkarit. Meillä ne ainakin olleet hyvät tarhakäytössä kuivilla keleillä... Molempia saa marketeista halvalla kun ei osta nokiaa tai adidasta...
 
Popo
Nää pieneksi jääneet kotimaisetkengät olivat kokoa 23. Kiitos tarjouksesta...Taidan kuitenkin hankkia noi lämpimät saappat, voi käyttää talvellakin. hyvä pointti !
 
itse hankin myös juuri 2v,tytölle lämminvuori kumisaappaat ja niillä ja tav.lenkkareilla meinaan pärjätä tän syksyn. Kauppa/kyläkäyttöön on sit vielä siistimmät nilkkurit, mutta ulkoiluun kuivalla lenkkarit ja märällä saappaat. Meillä nuo lämminvuori saappaat olivat jo edellis-keväänä ihan ehdottomat! Kun muuten kylmää ja lunta, mutta päivällä aurinko sulatti suuret lammikot pihaan....pysyi pienet jalat kuivina ja lämpöisinä :)
talveksi sitten meinaan hankkia tarrakuomat.
 

Yhteistyössä