Välikausivaatteita kirpparille?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Loppuviikosta pitäisi viedä tavaraa kirpparipöydälle. Kannattaakohan välikausivaatteita enää viedä vai keskitynkö vain toppavaatteisiin..?
Entä hatut ja hanskat, ostetaanko sellaisia?
 
"kaisa"
En usko että menee kaupaksi ellei ole jotain hyväkuntoista merkkivaatetta. Tää on oikeestaan huonoin aika vk-vaatteiden myynnin kannalta. Maaliskuussa menee hyvin kaupaksi.
 
har
Itse olen myynyt toppavaatetta heinäkuussa ja oikeastaan mitä tahansa milloin tahansa. Jos hinta on kohdallaan niin menevät kaupaksi. Valtaosa vanhemmista osaa kuitenkin ennakoida lasten kasvua ja itse ainakin ostan vaatetta varastoon vuodenajasta riippumatta. Tosin jos parasta mahdollista hintaa havittelee niin sitten ei ehkä ole paras hetki vk-kampetta kaupata.
 
Mää käyn usein kirppareilla ja ostan vuodenajasta riippumatta esim. vk-vaatetta lapsille jos löytyy hyvään hintaan ja hyväkuntoisia. Eli mun mielestä kannattaa kyllä viedä, menevät varmasti jos ovat hyvässä kunnossa etkä ylihinnoittele.
 
"Vieras"
Huonosti menee. Itse myin kohtuulliseen hintaan sekä talvivaatteita että välikausivaatteita kirppiksellä viime viikolla. Kaikki talvivaatteet meni heti ja välikausivaatteet jäi myymättä lähes kaikki (ellei kaikki) :/ Talvivaatteista meni nekin, minkä en edes ajatellut menevän.
 
"vieras"
Just tänään ostin ensi kevääksi nuorimmaiselle vk-haalarin, maksoin 8 euroa nätistä ja erittäin hyväkuntoisesta haalarista, kun yleensä täällä vastaavien hinnat liikkuu parissa kympissä ja siitä ylöspäin. Varmasti tähän vuodenaikaan ne menee huonommin kaupaksi, ja keväämmällä voisit saada paremman hinnan, mutta jos haluaa kaappeihin tilaa, niin voihan niitä koittaa myydä jo nyt.
 

Yhteistyössä