VÄSYMYS! Onkohan minulla joku sairaus ?

  • Viestiketjun aloittaja ärri
  • Ensimmäinen viesti
raskaana
Mä oon raskaana ja tää väsymys on jotain aivan kamalaa! Nukun yöt ja aamupäivät melkee kokonaan. Iltasin sit kärvistelen pahan olon kanssa. Eli ei mikää mahtava olo. Pari tuntia iltapäivällä voi olla ihan ok olo.
 
ravitsemusterapeutti
Onks ravinteet kunnossa?? näin keväällä etenkin alkaa omat ravintovarastot ehtyä (vitamiinit, hivenaineet...) Oikeesti ympäri vuoden tarvis ravintolisää, laadukasta sellaista, ei meinaan esim. multitabsit ja muut apteekkikamat imeydy ja ne on synteettisiä.
 
aapee
Alkuperäinen kirjoittaja ravitsemusterapeutti:
Onks ravinteet kunnossa?? näin keväällä etenkin alkaa omat ravintovarastot ehtyä (vitamiinit, hivenaineet...) Oikeesti ympäri vuoden tarvis ravintolisää, laadukasta sellaista, ei meinaan esim. multitabsit ja muut apteekkikamat imeydy ja ne on synteettisiä.
syön Well Nutrition vitaiineja..kohta vuoden syöny. onko ne laadukkaita
 
nuita siis popsin
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja ravitsemusterapeutti:
Onks ravinteet kunnossa?? näin keväällä etenkin alkaa omat ravintovarastot ehtyä (vitamiinit, hivenaineet...) Oikeesti ympäri vuoden tarvis ravintolisää, laadukasta sellaista, ei meinaan esim. multitabsit ja muut apteekkikamat imeydy ja ne on synteettisiä.
syön Well Nutrition vitaiineja..kohta vuoden syöny. onko ne laadukkaita
http://www.wellnutrition.fi/fi/
 
ravitsemusterapeutti
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja ravitsemusterapeutti:
Onks ravinteet kunnossa?? näin keväällä etenkin alkaa omat ravintovarastot ehtyä (vitamiinit, hivenaineet...) Oikeesti ympäri vuoden tarvis ravintolisää, laadukasta sellaista, ei meinaan esim. multitabsit ja muut apteekkikamat imeydy ja ne on synteettisiä.
syön Well Nutrition vitaiineja..kohta vuoden syöny. onko ne laadukkaita
Viitsitkö katsoa ja kirjotta pakkausselosteen, siis paljon sisältää mitäkin? En löytäny googlettamalla kun Omega valmisteen pitoisuudet:

Omega-3
30 kapselia (21 g)

Sisältö : yksi kapseli

Eikosapentaeenihappo (EPA) 165 mg
Dokosaheksaeenihappo (DHA) 110 mg

Ja nuo ei vakuuta alkuunkaan, valitan, ovat ns. ajasta jäljessä, laimeita.
 
vieras
Väsymys voi johtua tosi monesta asiasta. Kannattaisi käydä vaikka verikokeissa katsomassa nuo kilpirauhasjutut ym. sekä myös KALIUM. Itselläni oli kaliumin puutetta aikoinaan, minkä vuoksi olin todella uupunut.
 

Yhteistyössä