Väsynyt äiti ja mies ei halua ymmärtää

  • Viestiketjun aloittaja käytt
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Aloittajalle vielä kysymys, että minkäikäisiä lapset on? Ja oletko töissä/aiotko mennä koska? Ja teidän ikä+kauanko olette olleet yhdessä? Ja jos olet kotiäiti, oliko yhteinen päätös, että jäät kotiin hoitamaan lapsia?
 
Mä en myöskään ymmärrä tuota asetelmaa, että mies "auttelee" lastenhoidossa ja kotitöissä. Ok, jos mies käy töissä ja vaimo on kotona lasten kanssa, niin tietenkään kotihommat ei mee silloin tasan. Mutta silloin kun ollaan kotona, niin lapset, koti jne kuuluu molemmille. Samoin ne omat menot ja harrastukset.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="hmh";26376144]Varmaan väsynyt isäkin ja vaimo ei taas halua sitä ymmärtää.

Ei se työelämäkään niin herkkua aina ole, varsinkin kun on ainoa perheensä elättäjä.[/QUOTE]

No ei varmaan olekaan. Mutta tiukimpina vauvaaikoina mä muistan ajatelleeni, että "jumalauta, se saa sentään töissä ollessaan käydä yksin vessassa."
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
"äiti"
Meillä nyt 5 lasta.Mies on aina ollut tukena vauva aikana,jopa silloin kun meni aamuksi vaikka töihin klo 6.itse koitin hiljaa olla vauvan kanssa,imettää vaihtaa kuiviin öisin ettei mies heräisi mutta aina se vaan nousi ylös vaikka tiesi ettei voi tavallaan auttaa kun imetän mutta nousi ja kysyi autanko jotenkin ja vaippaa vaihtamaan vaikka sanoin että mene nukkumaan sä lähdet aamulla töihin.
Nyt nuorin on tuon 1 vuotias ja odotan 6 lasta,nousee hoitamaan 1 vuotiaan yöllä kun heräilee nyt noiden 4 ylähampaan puhkeamisen takia.
Jotta siunattu olen miehestä joka ajattelee mua noin paljon ja mun jaksamista oman jaksamisensa varjolla =(

Puhu sille miehellesi,sano että ET JAKSA,tarvitset omaa aikaa jotta jätät lapset hälle ja sanot meneväsi vaikka kirjastoon!PUHU niin että se ymmärtää!
 
[QUOTE="äiti";26376171]Meillä nyt 5 lasta.Mies on aina ollut tukena vauva aikana,jopa silloin kun meni aamuksi vaikka töihin klo 6.itse koitin hiljaa olla vauvan kanssa,imettää vaihtaa kuiviin öisin ettei mies heräisi mutta aina se vaan nousi ylös vaikka tiesi ettei voi tavallaan auttaa kun imetän mutta nousi ja kysyi autanko jotenkin ja vaippaa vaihtamaan vaikka sanoin että mene nukkumaan sä lähdet aamulla töihin.
Nyt nuorin on tuon 1 vuotias ja odotan 6 lasta,nousee hoitamaan 1 vuotiaan yöllä kun heräilee nyt noiden 4 ylähampaan puhkeamisen takia.
Jotta siunattu olen miehestä joka ajattelee mua noin paljon ja mun jaksamista oman jaksamisensa varjolla =(

Puhu sille miehellesi,sano että ET JAKSA,tarvitset omaa aikaa jotta jätät lapset hälle ja sanot meneväsi vaikka kirjastoon!PUHU niin että se ymmärtää![/QUOTE]

aivan ihana mies sinulla! :heart: En ihmettele yhtään että jo kuudetta odotat :)
 

Yhteistyössä