Vai ei muka missikisoja katso kukaan nykyään :ohjelmaa seurasi 1 150 000 suomalaista

  • Viestiketjun aloittaja miss
  • Ensimmäinen viesti
miss
Kysyin täällä jotain missikisoista enne lähetystä, ja kaikki vastaili, että "kuka juntti sellaisia kisoja nyt nykyään enää katsoo!!! "

Eli sai sen kuvan että kukaan ei aio katsoa, ja jos mä katson niin ei kannata varmaan kertoa kenellekään:)

No yllätys yllätys...
Illan katsotuin ohjelma oli Tanssii tähtien kanssa -muistelujakso, joka sai 1 001 000 katsojaa. Toiseksi katsotuin tv-ohjelma oli suora Miss Suomi 2009 -lähetys, jonka ratkaisuhetkiä seurasi keskimäärin 1 150 000 suomalaista. Keskimäärin lähetyksellä oli 911 000 katsojaa.
 
No
Mä en kyllä katsonut. Menivät täysin ohi, oho :). Vasta tänään näin voittajan vahingossa nelosen uutisista. En tietäis sitä vieläkään muuten. Harmittaa, ois ollut kiva ylpeillä, ettei tiedä, kuka pissis äänestettiin voittoon :D
 
Keittiönoita
Mua on aina ihmetyttänyt, mistä ne tietää, kuka mitäkin kotonaan tekee. Onks telkkareihin piilotettu joku kamera, jolla voidaan katsella ihmisten asuntoihin ja siten laskea, kuinka moni istua nakottaa telkkarin ääressä? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mua on aina ihmetyttänyt, mistä ne tietää, kuka mitäkin kotonaan tekee. Onks telkkareihin piilotettu joku kamera, jolla voidaan katsella ihmisten asuntoihin ja siten laskea, kuinka moni istua nakottaa telkkarin ääressä? :D
Joillakin on kotona laite, jonka pohjalta lasketaan keskiarvot.

 
Mie
Ei kyllä ole tullut katsottua moneen vuoteen. Ennen oli kiva katsoa sellaisia kilttejä ja mutkattomia kauniita missejä, nykyään ovat ryvetettyjä vaikka missä kohuissa. Eivät eroa tavis nuorista naisista juuri mitenkään enää : (.
 
vieras
Katoin neloselta kuorosotaa ja kun se loppu käänsin kolmoselle ja näin ihan lopun missikisoista, että oisko isot katsojaluvut loppuun saatu tällä. Aamulehdessä oli tänään, että ääniä annettiin vain 33 252, joka on aika pirun vähän katsojamäärään verrattuna.
 

Yhteistyössä