Vaihdatteko joka kerta lakanat seksin jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Mies kysyy
  • Ensimmäinen viesti
Mies kysyy
Kysymys juolahti mieleeni, koska vaimoni mielestä lakanat voi hyvin vaihtaa kahden viikon välein, mutta minusta ne on vaihdettava joka kerta seksin jälkeen. Muuten tuo kaksi viikkoa on hyvä mutta jos siinä välissä on seksiä niin silloin ei. Haluan pitää kodin puhtaana tai tässä tapauksessa sängyn mutta vaimo viis veisaa asiaa ja pitää minua lika kammoisena.

Miten teillä homma hoidetaan?
 
"vaimoke"
No ei todellakaan, ellei nyt jotkut erityisen kiihkeät extempore hikisessiot ole ollut. Normaalisti kuitenkin vaihdan lakanan 2 krt viikossa ja pussilakanat kerran viikossa, joten mielestäni nukumme silti puhtaissa lakanoissa. Ei se kuivunut sperma tai valkovuotoläikkä nyt NIIN saastaista ole, omaahan se on kuitenkin kaikki :D
 
"isipappa"
Kysymys juolahti mieleeni, koska vaimoni mielestä lakanat voi hyvin vaihtaa kahden viikon välein, mutta minusta ne on vaihdettava joka kerta seksin jälkeen. Muuten tuo kaksi viikkoa on hyvä mutta jos siinä välissä on seksiä niin silloin ei. Haluan pitää kodin puhtaana tai tässä tapauksessa sängyn mutta vaimo viis veisaa asiaa ja pitää minua lika kammoisena.

Miten teillä homma hoidetaan?
Ongelman hoitaa aika. Jos nuoripari vaihtaisi lakanat joka kerta seksin jälkeen, niin pesukoneen laakerit paukkuisivat sen lakanapyykin määrästä.

Mutta odota kymmenen vuotta. Sitten sinäkin olet sitä mieltä, että lakanat voisi vaihtaa vaikkapa parin viikon välein, eikä vasta seksin jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
jos vaihdettaisiin niin aika urakaksi kävisi, kun sitä miltein joka päivä on. yleensä jos olen kostunut älyttömästi, tai mies on hikoillut paljon niin juu. mutta yleensäkkin vaihdan niitä useasti mukavuuden takia joten se siinä samassa menee.
 
Mies kysyy
[QUOTE="isipappa";28643102]Ongelman hoitaa aika. Jos nuoripari vaihtaisi lakanat joka kerta seksin jälkeen, niin pesukoneen laakerit paukkuisivat sen lakanapyykin määrästä.

Mutta odota kymmenen vuotta. Sitten sinäkin olet sitä mieltä, että lakanat voisi vaihtaa vaikkapa parin viikon välein, eikä vasta seksin jälkeen.[/QUOTE]

Me olemme nuoripari.
 

Yhteistyössä