Vaihdatteko paskavaipan heti välittömästi, kun sen huomaatte?

Sara
Isommalta vaihdan heti, mutta vauvalta odotan kunnes herää. Sairaalassa sanottiin, ettei yöllä tarvi vaihtaa kakkavaippaakaan, JOS se ei häiritse vauvaa. Tietysti, jos pylly ärtyy, niin on asia erikseen.
 
Jos kakkaa nukkuessaan, en tasan tarkkaan mene sörkkimään, koska siitä seuraa hirmuinen huuto ja lapsi ei nukahda uudestaan, vaan kiukkuaa ties kuinka kauan. Mutta heti kun lapsi herää, vaihdetaan vaippa. Ja hereillä ollessa myös heti, kun kakka havaitaan :xmas:
 
Ihmettelenpä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelenpä vaan:
millainen ihminen puhuu pikkuvauvan yhteydessä paskavaipasta? Meillä sanotaan aina kakka.
Voi hyvät hyssykät. Kaikkeen ihmiset jaksaa tarttua! Samaa tavaraa se on, puhuttiin sitten paskasta tai kakasta tai vaikka ruskean reiän tuotoksesta. Ja samaa tavaraa se on mitä aikuisella, miksi juuri vauvan yhteydessä täytyy puhua kakasta!

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelenpä minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelenpä vaan:
millainen ihminen puhuu pikkuvauvan yhteydessä paskavaipasta? Meillä sanotaan aina kakka.
Voi hyvät hyssykät. Kaikkeen ihmiset jaksaa tarttua! Samaa tavaraa se on, puhuttiin sitten paskasta tai kakasta tai vaikka ruskean reiän tuotoksesta. Ja samaa tavaraa se on mitä aikuisella, miksi juuri vauvan yhteydessä täytyy puhua kakasta!
Rumalta kuulostaa.
 
Ihmettelenpä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelenpä minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelenpä vaan:
millainen ihminen puhuu pikkuvauvan yhteydessä paskavaipasta? Meillä sanotaan aina kakka.
Voi hyvät hyssykät. Kaikkeen ihmiset jaksaa tarttua! Samaa tavaraa se on, puhuttiin sitten paskasta tai kakasta tai vaikka ruskean reiän tuotoksesta. Ja samaa tavaraa se on mitä aikuisella, miksi juuri vauvan yhteydessä täytyy puhua kakasta!
Rumalta kuulostaa.

Kuulostaa kuulostaa, mutta mitä se vaikuttaa puhutaanko vauvan vai aikuisen tuotoksesta?
 
SeHarmaaVieras harmaana
Vaihdetaan kun huomataan, tosin kumpikaan ei ole koskaan kakannut nukkuessaan. Tai kyllä mä maitokakka- vaiheessa olen hetken odottanut jos sitä tulisi vielä lisää. Meillä mies pesee kakkoja aika harvoin, se saattaa oikeasti oksentaa kesken pyllynpesun jos on oikein tömäkät hajut. Siitä melkein tietää että jos mies alkaa oikein reippaan tiskaamaan niin on syytä minunkin nuuhkaista vauvan peppua...
 
Kyllä vaihdetaan heti kun kakka huomataan, yleensä hyvin nopeesti koska sen kyllä huomaa kun tuo sitä tekee :) Ja ei ole kummallekaan mikään ongelma sitä vaihtaa.

Yöllä en vaihda, koska typyhän nukkuu, samoin minä, eikä mulla ole tietoa millon se kakkii, kun ei se siihen herää. Vauvana vahdettiin yölläkin kakkavaippa pois kun tyttö heräs syömään.
Ei oo ikinä minkäänlaista punotusta edes ollut pyllyn iholla.
 

Yhteistyössä