Vaihtavatko kaikki täällä alushousunsa joka päivä?!

  • Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti
yupp
Vaihdan joka ilta talvella, kesällä aamulla kun nukun alasti. Ei tee mieli mennä sänkyyn mylläämään likaisilla vaatteilla, tulee mukava raikas olo kun laittaa puhtaat housut pesun jälkeen ja kun yöllä ei hikoa kuten päivällä, niin koen sen paremmaksi ajaksi vaihtaa kuin aamun.
 
vvv...
Etteks tiedä että naisten olis hyvä antaa pimperon hieman tuulettua, eli nukua ilman pikkuhousuja!

Illalla pesut ja aamulla puhtaat pikkarit.

Plus tietty aina lenkin/urheilun jälkee ku hikoo ja käy suihkussa, nii totta kai mukavempi laittaa puhtaat.
 
Pin
En. Saattaa olla pari päivää, silleen esim aika usein, että aamulla vaihdan ja vasta seuraavan päivän illalla seuraavat. Kuukautisten ajan yleensä samat koko vuodon ajan, koska mulla on koko ajan side ja sitä vaihtelen, niin en ole kokenut tarpeelliseksi niitä pikkareita vaihdella. Ehkä mulla on arkena jotenkin poikkeuksellisen kuiva pimpero, ei mulla ala haistaa perse niin, että täytyisi kahta kertaa päivässä pestä saati että tulisi jotain tavaraa sinne.

Suihkukäynnin jälkeen vaihdan aina, jos ei ole ne kuukautiset. Sillon laitan vaan samat puhtaalla siteellä.
 
Pin
[QUOTE="kukka";30054327]No todellakin vaihdan.aina illalla suihkun jälkeen. Hyi koko kuukautiset sama side pin. ..[/QUOTE]

No kyllä mä sen siteen vaihdan, johan olisin varsinainen sienimirri jos en vaihtelisi.
 
"kotitonttu"
Kotona ollessa vaihdan kerran viikossa. Mut mä laitankin aina eri pikkarit ulos lähtiessä. Liikun pyörällä ja hikoan haaruksista paljon. Eli joskus voi olla samana päivänä ollut kolmet pikkarit päällä. Kotona enimmäkseen istuksin joten ei niin likaannu koska en eritteele kuin menkkojen ja ovulaation aikaan ja silloin joku side.
 

Yhteistyössä