Vaihtoehto iänikuiselle Reimatechille?

  • Viestiketjun aloittaja Shiksa
  • Ensimmäinen viesti
Shiksa
Kurakelit tulossa, lapsi tarvitsee ulkoiluun sopivan puvun. Mutta Reimatech-haalaria en pojalleni halua: on se varmaan kätevä puhtaanapidon ja pukemisen kannalta, mutta onhan se ihan hiton ruma. Synkkää katsella kun se tuntuu olevan suomalaisen lapsen virallinen ulkoilu-univormu, joka jannulla ja jonnalla sellainen on päällä.

Suositelkaa jotain toimivaa ja kätevää mutta silti tyylikästä ulkoilupukua, mieluummin kaksiosaista.
 
"vieras"
Reiman kuosit on varsinkin tänä keväänä erityisen rumia. Meidän valinta oli Polarn o Pyret, ne puvut kyllä tosissaan pitää vettä. Meillä on haalari, mutta onhan niiden valikoimissa kaksiosaisia pukujakin. Ja hinnat kutakuinkin samoissa Reiman kanssa.
 
..
Polarn o. pyret on hyvä myös, mutta itse olen viime vuosina ostanut Didrikssonin puvun pojalle. Helposti saa tilattua Ruotsista netin kautta, suomessa huonommin malleja myynnissä lasten koossa. Laadukkaita, tyylikkäitä ja hieman edullisempiakin kuin Reimatecit. Tytöille ei ihan niin kivoja malleja niillä ole, mutta pojille tos mahtavia!
 
"just"
Onhan noita: Jonathan, Lenne, Remu, Travalle, PO.P, T2H....... Mun kolmella lapsella yhteensä on ollut tasan yksi Reimatecin puku, mutta kuitenkin aina laadukas vedenpitävä asu. Että kyllä valinnanvaraa löytyy, jos vaan katselee jotain muutakin kun sitä reimatecciä...
 
Shiksa
Mistähän mä tuon h:n keksin... Reimatec joo. Tosiaan, p o. p on kyllä pop, niillä on fiksuja ja hyvännäköisiä vaatteita. Niiden valikoimaa pitääkin lähteä selaamaan. Kiitos vastaajille!
 
"jep"
Itse suosin merkkejä Ticket to Heaven, PO.P sekä Molokids. Kaikki noista todella KESTÄÄ kulutusta (paitsi Ticketin Plain Rain, joka sinänsä on hyvä, mutta on liian ohut tosirymistelijälle). Nykyinen Reima on surkeaa laatua...
 
"Make"
Meillä on ollut 12 vuotta Rasavilin haalareita (1-10 v lapsilla), syksystä keväseen kevyttoppaa, alle sopivasti vaatteita lämpötilan mukaan. Sisus on aina pysynyt kuivana (paitti hikoilu) näissä landehommissa, lumikasoissa ja kurassa möyriessä. Ennen tekivät aikuisten kokojakin, mutta eivät enää. Kestävät yleensä hyvin 2 lapsen käytön (tosin vanhempi on tyttö eikä kuluttanut ihan niin pahasti haalaria kuin tuo poika...)
 
"kiinnostunut"
[QUOTE="öööö";23491111]Mä ostin lindexin haalarin. Saa nähdä, monetko kuraleikit se kestää. Eipä se paljon maksanutkaan.[/QUOTE]

onko lindexillä myös haalareita? ei ole minun silmääni osunut... löytyyköhän jostain kuvia niistä??
 
Ensimmäinen haalari
Minä kadun katkerasti etten ostanut Lennen ruskea-turkoosia haalaria (80 cm) kun aikanaan sen alennuksesta löysin. Tykkäsin mallista, kun oli niin selkeä; ruskea alaosa ja turkoosi yläosa. Nyt sitten ostin pojalle ne "iänikuiset" Reimatecin haalarit. Valikoimaa oli todella vähän. En ihan hirveästi tykkää kuosista (ruskea pohja jossa vihreitä, turkooseja ja harmaita ötököitä, vähän sekava minun makuuni), mutta löysin onneksi edes samaan turkoosin sävyyn töppöset, rukkaset ja pipon.

Ensi talven haalaria pitänee alkaa etsiä jo kesällä...
 

Yhteistyössä