Vaikea päätös

Ostaisinko uuden puhelimen vai ostaisinko vain uuden akun (16€) tuohon liki 8 vuotta vanhaan puhelimeen. On kyllä hyvin palvellut nämä vuodet, ei oo ollu pientäkään vikaa paitsi nyt akku vetelee viimesiään. Oishan se kyllä ihan kiva jos kännykässä ois kamera ja mahollisuus käydä netissä, mutta en mä tiiä tarvisko niitä oikeesti yhtään mihinkään. :)

On vähä kuulostanu ettei noissa uusissakaan akut kestä, ja että löytyy kaikenlaista vikaa... En tiiä sitte.
 
Jos se on hyvä luuri ni älä ihmeessä vaihda. Nykyisissä uusissa luureissa ei oo mun silmään mitään niin fantastista ettäkö kannattais vaihtaa vanhasta hyvästä puhelimesta. Nimimerkillä kaipaan takaisin Nokia 3210:aa :eek:D
 
kfkfkf
Kerran jos ostat puhelimen millä pääsee nettiin ja saa kaikkia kivoja juttuja tehtyä, niin sitten ajattelet et miten pärjäisit puhelimella jossa ei olisi niitä toimintoja :D

Suosittelen siirtymään nykyaikaan :D
 
Ostaisin uuden akun.

Mä NIIN vihaan tätä saatanan kosketusnäyttöpaskaa!!! Mä NIIN mielelläni ottaisin takaisin sen vanhan nokialaisen, mikä mulla about 10v sitten oli. Oiskohan se ollut 5110.

Mun luurissani ei todellakaan akku kestä yhtikäs mitään. Joka saakelin päivä saa olla lataamassa. Onhan se ihan kivaa, että sillä pääsee nettiin, mutta en mä sen kanssa sähköpostia ja nettipankkia kummempaa käytä. Eli aika turha sekin ominaisuus lopulta on.

Kamera siinä on niin paska, ettei sillä mitään tee. Eipä koko puhelimella tee juurikaan mitään, koska se temppuilee ja jumittuu jatkuvasti.

Huh, helpotti :D
 
"vieras"
Oletko varmistanut, että akkuja on tosiaan vielä saatavilla?

Ajattele älypuhelinta pienenä tietokoneena ennemmin kuin puhelimena, koska sellaisia ne ovat tekniikaltaan ja ominaisuuksiltaan. Se, että saa koska vain käyttöönsä kartan tai nettiyhteyden on ylellisyys, johon tottuu nopeasti, ja kohta tuntuu jo hankalalta olla ilman. Älypuhelimet voivat myös kaatuilla tai nikotella, ja niistä ei saa mitään irti ilman sovellusten hankkimista. Jonkin verran perehtymistä ja mielenkiintoa ne siis edellyttävät.
 
Jossain välissähän se uusiki puhelin täytyy kyllä laittaa... Viimestään sitte kun/jos lähen opiskeleen ni onhan se oltava "kun kaikilla muillaki on". :D Tällä hetkellä en ees tarvi puhelinta juuri mihinkään. Lähinnä kelloa katson ja vastaan puhelinmyyjän soittoon... :D
Ehkä sitä vois ostaa akun (niitä tosiaan on vielä vähän aikaa saatavilla), ja mennä sillä vielä vähän aikaa, ja jättää sitte toimivaksi varapuhelimeksi sille varaa KUN se uusi menee rikki. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä