Vaikka taas eilen tuli ilmoitus että en päässyt töihin, en lannistu, pakko se jossain vaiheessa on tärpätä

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
[QUOTE="Joppe";29540676]Kerro oma mielipiteesi siitä, mikä sinusta sussa on "se jokin" millä erotut muista hakijoista ja olisit omasta mielestäsi se paras vaihtoehto?[/QUOTE]

olen hyvä asiakaspalvelija =)
 
Rollolle pahaksi
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29540698:
Haluutko laittaa tänne sun työhakemuksen niin voitas kattoo jos siitä tekis sellaisen, että erottuisi joukosta?
Ja sä ihan puhtaasta hyvästä sydämestäsi nyt tätä kysyt?
Ethän sä ole kiero koskaan, ne harmaat vaan on niitä ilkeilijöitä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29540774:
Niin... Kaipa se jossain vaiheessa tärppää... Mutta ihan oikeasti hakemuksessasi on jotain vikaa, jos et pääse edes haastatteluun.
Jos hakijoita on 100, niin hakemuksen "vika" saattaa olla vain ja ainoastaan vähäinen työkokemus. Riittää, että tuosta sadasta edes 20:llä on alan työkokemusta vähintään vuosi, niin haastattelukutsua ei todennäköisesti tule.
 
jotain tommosta
Asiakaspalveluhommiin oma edustava kuva mukaan hakemukseen ja sit vaan kertomaan kuinka on avoin ja fiksu ja filmaattinen ja hyvä työntekijä jos saa tilaisuuden, koska ei halua maata työttömänä himassa.
 
jotain tommosta
niin ja sit riittävän monta hiomiskertaa (luku ja uudelleenkirjoitus) sille hakemukselle ettei mene kielen takia mappi ö:hön. On ollut tilanteita ettei hakemuksessa ole yksinkertaisesti mitään tolkkua. Se on armotta hylkytuomio jos on satoja hakijoita.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29540793:
Jos hakijoita on 100, niin hakemuksen "vika" saattaa olla vain ja ainoastaan vähäinen työkokemus. Riittää, että tuosta sadasta edes 20:llä on alan työkokemusta vähintään vuosi, niin haastattelukutsua ei todennäköisesti tule.
Tai edes niitä pieniä lyhyitä työsuhteita surkeissa hommissa, joihin heidän mielestään on kannattanut mennä.
 
vierain
ainakin sulla on positiivinen asenne! itse turhauduin kun valmistuin merkonomiksi ja aina paikat mihin hain meni muille, nykyään olen sitten siivooja ilman alan koulutusta...
 
työt on kiven alla, varsinkin siellä pohjoisemmassa. tuntuu, ettei suomessa ole kohta arjota kenellekään työpaikkaa, kaikista ei voi tulla hoitajia, koska ei meitäkään palkata tällä hetkellä, vaan yt:t käynnissä joka suunnalla...
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29540776:
Mutta niissä muissakin hakijoissa on varmasti hyviä asiakaspalvelijoita. Miksi juuri sinä olisit hyvistä asiakaspalvelijoista se, joka kannattaisi palkata? Ja siis ei tarvitse vastata mulle eikä palstalle vaan miettiä siihen työhakemukseen, miksi juuri sinut kannattaisi valita :)
työhakemuksessa on perusteltu, miksi =)
 

Yhteistyössä