vaikuttaako lupaavalta? vai olenkohan yhtenä kappaleena vielä toukokuussakin? supistuksista siis kyselisin kokeneilta

vauva on ilmeisesti alkanut laskeutumaan, viime yönä nukuin 9tuntia kuudella pissareissulla! sitten aamulla huomasin menkkamaista jomotusta alavatsalla, myös reidet ja alaselkä ja alapää ovat kipeitä kuin menkkojen aikaan. kivuttomia mutta ilkeitä supistuksia on tullut koko päivän, nyt ne tulee neljän minuutin välein, kestoa aina n. 1min. vihlovat kohdunsuulle ja kiristävät vatsalla, mutteivät satu sen ihmeemmin. persiissä on sellanen paineen tunne, mut mitään sieltä ei ole tulossa (sori noin tarkka selostus) :D

viikkoja on kohta 38 täynnä ja olen ekaa kertaa asialla :D

voiko tämä enteillä synnytyksen käynnistymistä vai onko vain esim vauvan laskeutumisesta johtuvaa?
 
vieras
mun mielestä voi olla laskeutumisesta johtuvaa kipuilua, mutta oletkos varma ettei ole virtsatietulehdusta myös? Tuo jomottelu vaan ja pissalla ravaaminen.. mutta tosin se vauva painaa sillai, et itsekin ramppasin vessassa kaiken aikaa..

Ja kohtuhan on melko pinkeessä tilassa, eli "ripustimet" on kovilla molemmin puolin nivusia.
Mulla oli tuossa vaiheessa vauva ollut jo pitkään lähtökuopissa ja kipristelin liitoskivuissa. Nyt on kolmas tulossa ja viikkoja 22.

Tsemppiä!!!
 
Myy
Alkuperäinen kirjoittaja kissendaal:
kiitos neuvoista :)
itse en usko pissatulehdukseen koska ei ole muita oireita. vaikka eihän siinä välttämättä muita oireita olekaan.. tiiä häntä.
Niin tuo on totta ettei muita oireita ole.. Niitä ei tosiaan aina ole kuin pissalla ramppaaminen ja selkään juiliva kipu. Yritä juova aamuvoittoisesti, josko se auttais vähän ettei koko yö menis vessassa.
 

Yhteistyössä