vaimo

  • Viestiketjun aloittaja Saako tarpeeksi?
  • Ensimmäinen viesti
pano
meillä vaimo tykkää, kun työntelen pikkutyöntöjä aivan emättimen aukolla ja sitten taas syviä, kokopitkiä, takaapäin tuntuu hyvältä molemmista, ainoa vika että minulla tulee nopeasti takaapäin, kun on niin kiihottavaa katsoa peräseutua ja vaimo lypsää emätinsupistuksilla, sormilla kiihotan clitorista, niin vaimokin saa, vaikka minulla tulisi aikaisemmin, pidän kuitenkin sisällä ja muutaman minuutin kuluttua se seisoo taas
 
Jermu
Naiselle: Sanoit että sinulla suuret rinnat.

Käytätkö niitä hyväksesi rakastellessanne?

Tykkäätkö rintojen hyväilystä?

Harrastatteko rintojen väliin naintia?

Oletko tyytyväinen miehesi rakastelu taitoihin?

Mitä kaipaisit että hän tekisi paremmin?

Onko teillä ongelmia jollain seksin saralla?

Olisi kiva jos vastaisit niin voisin vähän ohjata mitä kantsisi tehdä että miehesi olisi tyytyväisempi.
 
Lissu
Tuli mieleen kun sanoit että olet omistushaluinen niin mikset ole ajatellut ottaa kahta miestä jos miehesi ei siitä pahastuisi?
Omasta mielestäni saan silloin täydellisen tyydytyksen.
Pimppa on ihanan hellänä pitkän aikaa..
 
ukko
Mä voin ainakin rehellisesti sanoa että en saa vaimoltani riittävästi seksiä.
Aikansa yritin ties mitä keksiä että saisin vaimoni innokkaammaksi.
Mutta eipä paljoa auttanut!
Nykyään käyn vaimoltani salaa sala rakkaani luona ja homma todella toimii. Sekä vaimo että minä ollaan tyytyväisiä kummatkin saa niin paljon kuin haluaa vaikka vaimoni ei tiedä sala rakkaasta.
 
Nainen
Olenhan minä mieheeni tyytyväinen, mutta kait jotain puuttuu kun tännekin kirjoitan. Rintojen väliin on kait kokeiltu monia vuosia sitten. Mieheni ei nykyisin niin kauheasti kait rinnoista piittaa ja itse täytyy hänen kädetkin tai sormet asetella ei tosin aina. Meillä on joskus ollut kiihkeämpääkin suhdetta mutta laantunut mutta nyt olen itse alkanut sitä herätellä. Tuntuu toisinaa ettei mies ole täysillä mukana kun niin ku ei kehtaisi?
 
Jermu
Sun täytyy ehdottomasti kysellä rohkeasti mieheltäsi mitä hän kaipaa ja haluaa.

Jos ootte ujoja juttelemaan noista asioista niin ainahan voi kirjoittaa vaikka paperille/tekstiviestinä/spostina pää asia että jotenkin juttelette mieltymistänne.

Vuosien varrella halut ja mieltymykset muuttuvat siksi on tärkeää pysyä kehityksen tahdissa ja löytää siihen seksielämään uutta potkua.

Myös erittäin tärkeää on kertoa sinunkin mistä nykyään pidät ja mitä kaipaat, en usko että miehesikään mikään selvännäkijä ole.

Osaatko minulle kertoa mitä mieheltäsi haluaisit ja mitä haluaisit hänen tekevän sinulle?
 
Jermu
Tuo on kyllä niin laaja käsite että olisit halukas melkein mihin vaan.

Kokeilkaa jotain vaikka tässä viestiketjussa tulleita ehdotuksia. Varmasti sieltä löytyy paljon hyviä vinkkejä vaikka nyt tästä etenpäin kerran viikossa jotain uutta kokeilisitte.

Antaa kummasti vireyttä seksielämään.

Niin monet pari unohtavat vaalia myös seksielämäänsä ja sitten muutaman vuoden seurustelun jälkeen ihmetellään kun seksielämä tyrehtyy ja erotaan sen takia. Vain siksi että ei uskalleta puhua haluistaan ja toiveistaan.

Poimi ketjusta vaikka viisi ehdotusta joita voisit kokeilla 5 viikon aikana.
Kirjoita ne tänne, koitan ohjata sinua niissä miestä mielyttävään suuntaan?
 
Nainen
Noh, jotain eri asentoja ehkä, muutakin kuin perinteistä, päällä istumista tai takaapäin. Ehkä nuolemista etten itse tee mitään tai peppuseksiä, se on kyllä epävarmaa. Alkaakohan se mieskin ihmetellä minun muuttunutta seksikäyttäytymistä. Seksifilmejä aijomme kyllä katsella, yleesä ne ovat kyllä huonoja - vaan pelkkää panoa.
 
Rambe
Sivullisena voisin kertoa mitä oma vaimoni kerran teki.
Hän suunnitteli mulle Joulukalenterin.

Oli muuten upein kalenteri mitä koskaan olen saanut!

Tämä joulukalenteri toimi siten että joka aamu sain sähköpostilla viestin ja kuvan mitä vaimoni lupaa tehdä seuraavana päivänä.

Voitte uskoa että odotin aina innolla mitä tulen saamaan ja mitä seuraavana päivänä luukusta löytyykään.

Kaikki kalenterin aiheet olivat seksiin/erotiikkaan liittyviä.

Ikimuistoinen joulukalenteri!

Olin kyllä täydellisesti tyydytetty sen joulukuun.
 
Jermu
Yritin vähän listata:

Eri asentoja:

-Kokeilkaa ratsastusta niin että olet selin mieheesi
-Takaapäin niin että makaat mahallasi( muista lypsätä peppulla kullia)
-Vedessä rakastelu niin että halaatte toisianne ja ikäänkuin ratsastat miehesi kalu pillussasi. Tässä on helpompi jos miehesi voi seistessään nojata johonkin niin pysytte paremmin pystyssä.
-Mene makaamaan selälleen pöydälle niin että voit ottaa miehesi kullin sisääsi ja rakastelkaa näin. Samalla miehesi voi hyväillä klitoristasi ja rintojasi.

Nuolemisesta:
-Anna miehesi ajaa varovasti partavaahtoa käyttäen partahöylällä pillusi posliiniksi.
Sen jälkeen opetat hänelle mistä todella pidät ja miten kuuluu sinua nuolla.

Peppuseksistä:
-Antakaa itsellenne aikaa tuohon peppuseksiin, pikku hiljaa hyvä tulee. Kannattaa ehdottomasti kokeilla.
Ei ole vaikeaa, pääasia on että oppii rentoutua ja rentouttaa anuksen ja paljon rasvaa.

Seksifilmeistä:
Niitä on paljon sellaisiakin filmejä jotka mielyttävät myös naistakin joissa hyvä juoni eikä pelkkää panoa.
Käykää yhdessä tutustumassa seksiliikkeessä.
Näissä liikkeissä on monesti asiantuntevia myyjiä jotka kysymällä osaavat löytää sinuakin mielyttäviä leffoja.

En todellakaan usko että miehesi pahastuu muuttunutta käytöstäsi ja halukkuuttasi piristää seksielämäänne.
Päinvastoin jos kerran on viriili ja aina haluava, haluaa varmasti juuri sinun aloitettasi ja vinkkejä juuri sen takia että sinä olet ollut se haluttomampi osapuoli.

Auttoiko edes vähän, kysy rohkeasti lisää autan mielelläni parhaani mukaan näin miehen näkökulmasta?
 
Asko
Kannattaa joskus kokeilla jotain ihan uutta. Vaimon kanssa viime viikolla vähän hulluteltiin. Maattiin sängyllä niin, että päät olivat jalkopäässä. Koko makuuhuone näytti ihan erilaiselta. Siinä lykkiessä tuli mieleen, että pitäis nuo makuuhuoneen tapetit vaihtaa. Niinpä seuraavana päivänä menin k-rautaan ostoksille. Myyjänä oli sellainan keski-ikäinen naishlö. Arvatkaapa hymyilittikö kassalla! Sitten ei muuta ku kotiin tapetoimaan. Illalla taas saunan jälkeen kun saatiin tenavat nukkumaan päätettiin vähän hullutella. Pääsin kokeilemaan takaapäin. Kivasti siinä emännän paksut reidet keinähteli! Tämmöistä meillä! Rohkeutta kaikkeen uuteen pitää olla! Ei kannata jumiutua.
 
Asko
Kannattaa joskus kokeilla jotain ihan uutta. Vaimon kanssa viime viikolla vähän hulluteltiin. Maattiin sängyllä niin, että päät olivat jalkopäässä. Koko makuuhuone näytti ihan erilaiselta. Siinä lykkiessä tuli mieleen, että pitäis nuo makuuhuoneen tapetit vaihtaa. Niinpä seuraavana päivänä menin k-rautaan ostoksille. Myyjänä oli sellainan keski-ikäinen naishlö. Arvatkaapa hymyilittikö kassalla! Sitten ei muuta ku kotiin tapetoimaan. Illalla taas saunan jälkeen kun saatiin tenavat nukkumaan päätettiin vähän hullutella. Pääsin kokeilemaan takaapäin. Kivasti siinä emännän paksut reidet keinähteli! Tämmöistä meillä! Rohkeutta kaikkeen uuteen pitää olla! Ei kannata jumiutua.
 
Asko
Kannattaa joskus kokeilla jotain ihan uutta. Vaimon kanssa viime viikolla vähän hulluteltiin. Maattiin sängyllä niin, että päät olivat jalkopäässä. Koko makuuhuone näytti ihan erilaiselta. Siinä lykkiessä tuli mieleen, että pitäis nuo makuuhuoneen tapetit vaihtaa. Niinpä seuraavana päivänä menin k-rautaan ostoksille. Myyjänä oli sellainan keski-ikäinen naishlö. Arvatkaapa hymyilittikö kassalla! Sitten ei muuta ku kotiin tapetoimaan. Illalla taas saunan jälkeen kun saatiin tenavat nukkumaan päätettiin vähän hullutella. Pääsin kokeilemaan takaapäin. Kivasti siinä emännän paksut reidet keinähteli! Tämmöistä meillä! Rohkeutta kaikkeen uuteen pitää olla! Ei kannata jumiutua.
 
Jermu
Onhan sitä tullut vuosien varrella kaikenlaista kokeiltua.
Eikä ole kyllä kaduttanut koskaan olla avoin seksissä.

Rakastelu on juuri niin ihanaa ja nautinnollista kuin haluat sen itse olevan.

Liialliset tabut seksissä vain rajoittavat liiaksi nautintoja.

 
Jermu
Lissulle:

Vinkkejä voin sinulle ja miehellesi antaa seksielämänne parantamiseksi mutta en seksiä.

Se ei ole jutun idea, vaan se että saadaan yhteinen seksielämänne paremmaksi.
 
Asko
Jermu on selvästi lukenut alan kirjallisuutta ja ihan aidosti kiinnostunut asiaan. Noista sun tiedoista voi oikeesti olla joskus hyötyä jos joskus pääset toteuttaam niitä käytännössä. Olen Jermun kanssa samoilla linjoilla, että mielikuvitusta saa olla.
 
Jermu
Askolle:
En niinkään lukenut vaan vuosien kokemuksen tuomaa tietoa ja taitoa.

Jos tarkoitat käytännössä sitä että hyötyä itselle käytännössä niin voin sanoa että minulla on ollut antoisa ja rikas seksielämä ja tulee olemaan siitä pidän huolen!
Olen tyytyväinen ja partnerinikin on.

Jos tarkoitat käytännössä sitä että musta olisi apua muille pareille löytämään takaisin virikkeellisen seksielämänsä.
Niin sitä olen tehnytkin vuosien varrella jonkun verran.

Mielikuvitus on kyllä tärkeää että sitä löytyy, muuten niitä vinkkejä on pakko hakea muualta.
 
Asko
Ei pidä hermostua.. Kunnon panomies kestää pientä kuittia ja ottaa sen huumorilla. Huumorilla höystetty erotiikka on parasta. Tiukkapipoinen panokulttuuri on perseestä. Ei elämää ja erotiikkaa pidä niin vakavasti ottaa.Ü
 
Asko
Ei pidä hermostua.. Kunnon panomies kestää pientä kuittia ja ottaa sen huumorilla. Huumorilla höystetty erotiikka on parasta. Tiukkapipoinen panokulttuuri on perseestä. Ei elämää ja erotiikkaa pidä niin vakavasti ottaa.Ü Kypsän aikuisen ihmisen ei tarvi todistella kykyjään. Take it easy, Jermu!
 
Jermu
Askolle:

Noups! Täällä mitään hermostuneita olla no panic! :)

Vakavasti otan vain silloin kun huomaan että jollain parilla menee todella huonosti seksielämä.

Silloin siihen on puututtava mahdollisimman nopeasti!

Ei siitä mitään tulisi jollei osaa pitää hauskaa ja pientä leikkimielistä huumoria mukana kanssa.

Koita sä pitää se tärisevä kätesi loitolla kun painat lähetä nappia kun viestisi tulevat aina moneen kertaan viestiketjuun.... Kärsivällisyyttä kehiin panomies!
 

Yhteistyössä