vaimo

  • Viestiketjun aloittaja Saako tarpeeksi?
  • Ensimmäinen viesti
Asko
Kiitti vinkistä! Enhän mä nyt sentään mikään oikea panomies ole. Ei kai kukaan oikeesti panomies tänne kirjoittele? Eikö täällä kaikki oo teinejä? Jutut on kovia, eikö se ole tärkeintä? Viime kesänä pääsin poikuudesta. Sen jälkeen olen muutaman kerran päässyt harjoittelemaan. On muijatki olleet niin kokemattomia, ei se mitään ihmeellistä ole. Pääsis viikoksi johonki treenaan oikean naisen kanssa, joka tekis tauolla vielä ruokaa, että jaksais taas panna. Mä olen kuullut, että noihin panohommiin oppii parhaiten käytännössä. Vaikka yks mun frendin isobroidi kehuu olevansa itse oppinut panomies. Juu, ei sitä piparia saa tarpeeksi..
 
Essi
Jotenkin kun luin tätä ketjua niin tajusin sen:

Mies ihan oikeasti haaveilee monesta naisesta ja seksistä tuntemattomien kanssa, ja voi jopa rakastaa vaimoaan enemmän, jos vaimo antaa toteuttaa tuon haaveen.

Sen jo tiesinkin, että nainen ihan oikeasti haaveilee siitä, että voisi olla kokonaan riittävä miehelle.

Luulen, että voisi olla jopa mahdollista rakentaa suhde, jossa molemmat saavat mitä haluavat. Olen aika mustasukkainen ja minuun sattuu, jos huomaan miehen haaveilevan toisesta. Silti, jos ihan kunnolla mietin asiaa, niin eniten minua häiritsisi se, että miehellä olisi tunteita toista naista kohtaan, ei niinkään mikään kliininen seksi. Ihan teoriassa siis voisi ajatella, että voisin ""lahjoittaa"" miehelleni uuden leikkikalun tulematta mustasukkaiseksi, jos tietäisin että miheni rakastaa minua ja haluaa edelleen myös minua. Ainakin, jos olisi joku todella ulkopuolinen tyyppi, ja jos olisin itse mukana tai katsomassa....




 
Tinttu
Mä ainakin haluan miestäni joka päivä, nytkin.Pyrin täyttämään kaikki miehen toiveet saanhan siitä puolet itselleni. Mä kyllä ehkä toivoisin aktiivisempaa tai paremminkin mielikuvituksellista seksiä kuiteskin. Miltähän tuo paljon kirjoitettu peppupano muuten oikeesti tuntuu naisesta ja miehestä?
 
mies
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Kuinkas viikonloppu meni ?
Itsellä ainakin mukavissa merkeissä.
Lauantaina rakasteltiin pitkään ja hartaasti, voi sitä kiihkoa välillämme tuntui upealta !
 
Lissu
Samoin myös hyvää alkavaa viikkoa!

Meillä hiljaisempi viikonloppu olin työmatkoilla koko viikonlopun. Eilen illalla vasta näin mieheni, väsytti niin että painauduin vain mieheni kainaloon ja nukahdin.
 
Netta
Pyysin miestäni nuolemaan pilluani ja kysyin häneltä myöhemmin miltä se tuntuu, vain kuulemma märältä se siitä. Näihköhän se miehistä tuntuu, minäkin kyllä tiesin että se on märkä olisi kait vielä hullumpaa jos se olisi kuiva.
 
Nainen
Tavallaan menee hyvin, tuntuu vaan itsellekkin oudota kun halut pyörii oikeestaan päässä joka päivä, olenkin miettinyt että onko se tällaistä miehelläkin. Rakastelu määrästä se ei ole kiinni, se vaan tuntuu sitä lisäävän, mieskin on kyllä jo kummastellut. Miestäni on kyllä vaikea saada kertomaan miltä jokin tuntuu. Kuten edellinen saattaa mies vain sanoa märältä se on jotenkin tunteetona.
 
Jermu
Hyvä että löytyy valoa tunnelin päässä!

On aikoja jolloin hormoonit hyrräävät kovemmin.
Nyt näyttäisi sinulla olevan sellainen aika joka on hyvä asia silloin todella kannattaa panostaa ja etsiä uutta kipinää seksiinne.

Kyllä se tuollaista on miehelläkin niin kuin naisellakin, kun vain halut kävisivät useimmin yhteen olisi monella pariskunnalla helpompaa.

Tärkeää olisi että saisit miehesi kertomaan ja avautumaan paremmin silloin oppisitte yhdessä tuntemaan toisenne paremmin.Seksi olisi kokonais valtaisesti parempaa, kun tiedätte kummatkin mitä kaipaatte ja haluatte.

Koska miehestäsi on vaikeaa jutella asioista, kannattasi sinun rohkaista ja auttaa häntä, opettaa avautumaan ja puhumaan.

Kokeilitteko jotain erillaista viikonlopun aikana?
 
Jermu
Tuo kuulostaa hyvältä että seksi on ollut sinusta taivaallista.
Uskon siihen näin miehenä että jos seksi on tuntunut taivaalliselta naisesta, niin sitä se on ollut myös miehestä.

Todella hienoa, miehesi on varmasti tyytyväinen.

Oletko tehnyt jotain erikoista viime aikoina, vaihtanut ehkäisy muotoa tai jotain?

Monesti ehkäisyssä syy naisen haluttomuuteen. Esim. Joku tietty ehkäisy pilleri merkki ei sovi, vie pois niin sanottuja halukkuus hormooneja.

Vuoden ajoillakin on vaikutuksensa näin kevään kynnyksellä.

Liiallinen väsymys ja rankka työkin verottavat halukkuutta ym.
 
Nainen
Ehkäisystä halut ei ole kiinni. Seksi elämä vaan oli pitkään niin nollilla, että aloin itsekkin sitä jo pohtia aijemmin työnsin kaikkia halut taka alalle, en kertonut mitä haluan miehelleni eikä hänkään kyllä minulle. Muu elämä on kyllä rassannut nyt on helpompaa ja olen päättänyt ettei muu elämä saa enää vaikuttaa seksielämään. Halu pitää myös oma mies omana heräsi. Ja kerran täällä maan vaan ollaan. Joskus olen kyllä ollut erittäinkin halukas seksiin nyt olen taas ehkä löytämässä sen haluan.
 
Jermu
Tärkeää on nyt vaalia suhdettanne ja antaa suhteen hoitamiselle aikaa.
Nauttikaa toisistanne ja löytäkää yhdessä se uusi kipinä suhteellenne.
Ennenkaikkea jutelkaa ja yritä saada myös miehesi mukaan sekä avautumaan.
Minkä ikäisiä lapsenne ovat?
Itse isänä tiedän kuinka paljon myös lapset vaativat, siinä ei aina aikaa ole parisuhteen vaalimiselle.
 
Jermu
Tärkeää on nyt vaalia suhdettanne ja antaa suhteen hoitamiselle aikaa.
Nauttikaa toisistanne ja löytäkää yhdessä se uusi kipinä suhteellenne.
Ennenkaikkea jutelkaa ja yritä saada myös miehesi mukaan sekä avautumaan.
Minkä ikäisiä lapsenne ovat?
Itse isänä tiedän kuinka paljon myös lapset vaativat, siinä ei aina aikaa ole parisuhteen vaalimiselle.
 

Yhteistyössä